Mikä on pahinta mitä sinulle on sanottu?
Tapa itsesi - ex mies
Solukasa - todella entinen tuttava kuolleesta lapsestani 2 päivää kuoleman jälkeen
Kommentit (44)
Olet yhteiskunnan pohjasakkaa. Huorittelu.
Ex mies sanoi aikoinaan, kun olimme iltaa lähdössä viettämään että "näytät huoralta". Siistit farkut jalassa ja normi siisti paita päällä sekä vähänlaisesti meikkiä.
" Et ole mun tyyppiä" ja perustelut päälle. En olisi halunnut kuulla tätä tilanteessa, jossa kuvittelin tunteiden olevan molemmin puolisia.
'Kukahan totakin on pannu?' finninaama teinipoika toiselle samanlaiselle nähdessään minut toista kolmesta lapsestani odottaessani. Teki mieli huutaa, että joku paljon teitä komeampi ja älykkäämpi ainakin. Koska se oli totta. Tuollaisissa tilanteissa on vain niin hämmentynyt siitä, että jotkut ovat niin kusipäisiä ja äärettömän huonosti kasvatettuja.
"Olet niin kiltti, olisit täydellinen mies jollekin naiselle"
Mieheni on haukkunut huoras, vaikka olimme tavatessa 19v. Eikä mulla ollut ollut kuin pari suhdetta ennen tapaamista??
Vierailija kirjoitti:
"Oot ruma ja lihava lehmä, sua ei voi kukaan mies haluta." Ex-puoliso laukoi kymmenisen vuotta sitten, kun halusin erota. Meillä oli 2 lasta ja mä olin ollut pari vuotta pelkkä kodinhoitaja, seksiä mies ei halunnut puoleentoista vuoteen.
Jaaha, onkohan meillä ollut sama eksä? :)
Olen sadisti ja pilannut mieheni elämän. Lisäksi olen S***an h***a.
Sanojana siis oma mies
Sun kaltaset on mielisairaalassa,
Lähetän sut ihan kohta laitokseen,
Susta tulee samanlainen luuseri kun äidistäskin
-sijaisäidin suusta
Olin noin 12 vuotta, keho muuttui ja se välillä hävetti mua. Muistan aina kun äitini ystävä sanoi että minulla on kauhean paksut reidet ja ettei äidilläni ollut nuorena niin paksuja jalkoja. Tuntuu että muistan tuon aina ja olen siitä lähtien vihannut jalkojani. Toinen oli tapaus jossa olin ensimmäisen poikaystäväni kanssa ulkona, varmaan n. 13 vuotiaana. Ohitse käveli poikaystävän isoveljen kaveri joka huusi tälle pojalle että "Hyi! Miksi sä oot ton päärynän kanssa?". Eipä se sitten kauaa ollutkaan... kuin tää poikaystävä soitti mun kaverille ja sanoi että sen pitää sanoo päärynälle ettei se halua enää tapailla.... :(
"Mä en ole enää sun äiti" pamautti äitini päivää ennen pääsykokeita mulle. Onneksi pääsin silti yliopistoon seuraavana päivänä eli sain vedettyä pääsykokeen kunnialla vaikka koko yö meni itkiessä. Never forget.
"Tappsisin sut, jos et olis raskaana" sanoi ex mieheni kännissä.
Yläasteella paras ystäväni laukoi uudenvuodenkännissä minusta (kun oli sen verran tuiterissa, ettei tajunnu että seisoin aivan sen edessä): "Mä en oo koskaan pitäny *nimi*stä, se on kusipää. Se on ihan perseestä revitty, mä inhoon sitä."
"Mulla on tietynlainen käsitys ystävyydestä ja se ei valitettavasti meidän kohdalla kohtaa. Ystävyyssuhdetta mulla ei ole voimia lähteä rakentamaan." Sanoi mulle aiemmin tänä vuonna yksi parhaista kavereistani, jota olin tukenut kaikin osaamini tavoin mm. syöpähoidoissa.
"Mä tykkään susta, mutta me ei voida olla enää yhdessä, koska mun kaverit nauraa mulle jos oon sun kaa.", tuumasi ala-asteaikainen "poikakaverini". Olin jo silloin ylipainoinen.
"Sun ikäisen ei enää pitäisi piirrellä tommosia kuvia!" huusi yläasteella sijaisope tunnilla. Kuulosti siltä kuin mä piirtelisin jotain alkeellisia seksijuttuja. Oikeesti piirsin tyttöä jolla oli 60-luvun kellohelmahame päällä. Ei mitään haisua logiikasta.
"Mitä SINÄ siinä itket?!" huusi isä, kun en saanut pidäteltyä itkua, kun isä uhkasi tappaa itsensä hänen ja äidin eron jälkimainingeissa.
Ja toki ne lukemattomat kerrat, kun on huudeltu baareissa ja kaduilla esim. paksuista pohkeista tai muutoin leveästä olemuksesta, sekä se nauru, jonka sain päin naamaa pojilta, ala-asteen tykkäysvihjailuista lähtien lukion vanhojentansseihin, kun pyysin erästä poikaa parikseni.
Pahimmat vanhemmilta ja veljeltä.
yläasteella silloiselta parhaalta kaverilta suora tokaisu:
- "voisit olla ihan nätti jos sun nenä ei olis tollanen" (silloinen paras kaveri)
Sukulaisen suusta: Teethän abortin, koska sinusta ei ole äidiksi. Toinen sukulainen tuli vielä puolustamaan tuon kommentin sanojaa.
Terkkaritunnilla ope halusi näyttää millainen on lättäjalka, ja halusi märän jalanjälkeni, mutta hups ei ollutkaan mulla lättäjalka.
Samainen ope sanoi; Älä sinä ala työntämään lastenvaunuja pian.
Olin serkkuni ristiäisissä ja pieni serkkuni makoili vanhempien sängyllä ja pieraisi.
Olin kauhuissani vauva ja pieree. Enoni tuli siihen ja sanoi odotas pian sullakin on tuommoinen..olin järkyttynyt. Seuraavana vuonna mulla oli oma pierukone, maailman suloisin tytär!
Mä en voi lähtee sun kaa kauppaan kun häpeän sua. - kumppanini..
Mitään poikkeavaa ei ole ultrisss löytynyt. Olen joskus tuota pcos:sta miettinyt, mutta ainoat oireet jotka täsmää on tuo lihavuus ja karvoitus joka normaalia muualla keholla.
Täytyy kysyä seuraavsn kerran kun gynelle menen.
T. Se karvainen ihrakasa.