Teidän "guilty pleasure" -musiikkinne?
Millaista musiikkia kuuntelette, kun kukaan muu ei ole paikalla?
Kommentit (112)
Günther. Se matala ääni vaan menee luihin ja ytimiin 🙈
Huh, teki tiukkaa tunnustaa ihan näin anonyymistikin.
Georg Ots, Tapio Rautavaara, Tauno Palo. Sitten myös vähän toisentyyppistä, kuten Dschinghis Khan, Boney M, O-Zone, Mo-Do ;'D
DJ Bobo, Aqua, Daze, Cappella, Me&My ja muut ysäridancepoppoot. Plus Tenavatähti-kisailijat. Sanna Laukkasen Pedro ja Juanita -biisi vuodelta 1994 on lempparini :D
Kiva ketju! Nostan, vaikka on vanha. DJ Bobon There Is A Party -levy on edelleen kova, melkein 30 vuotta myöhemmin :D Let The Dream Come True, Give Yourself A Chance ja There's A Paradise on parhaat biisit.
Wheeler Walker Jr. Enemmän olen aina ollut rokkimies.
Nykypoppi. Spotifyn poppilistalla mulla on muun muassa Clean Banditia, Ariana Grandea, Demi Lovatoa ja Zara Larssonia. Ei, en ikinä myöntäis kenellekään kuuntelevani noita. Jäin vaan koukkuun joihinkin biiseihin jumppatunnilla ja siitä se sitten lähti homma käsistä. :D Oon ihan liian vanha kuuntelemaan tällaista.
Suomalaista räppiä hiphoppia mitä lie genre onkin. Esim Gasellit/tilanne päällä, teflon bros/useita ja viimeisimpänä A36+cledos &co /samma gamla vanliga
N 50v
Tämä ärsytti ilmestyessään, mutta kun aikaa mennyt eteenpäin niin tästä alkanut tykkäämään joten onhan tämä niitä musiikkipaheitani.
Toisaalta kun kappale ilmestyi kesällä 2013 niin elin suhteellisen kivaa elämänvaihetta omassa elämässä ja musiikki on kiva aikakone niin tätä kuunnellessa pääsee niihin mukaviin muistoihin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Gettomasaa ja 6ix9inea.
N46
Sama, mutta en häpeile. Myös xxxtentacion, juiceworld, kube.
Nimim. Nyt pelkkää gasoo ei breikkei.
Scorpions, George Michael... yms. siirappisia sydänsurubiisejä. Ja laulan sielu verillä mukana (esim. autoa ajaessani.
T: 40+ valtion virkamiesnainen
Ysärijumputukset ja Spice Girls.