Teidän "guilty pleasure" -musiikkinne?
Millaista musiikkia kuuntelette, kun kukaan muu ei ole paikalla?
Kommentit (112)
E-type! Se on parasta yksin ja salaa :)
Tenavatähti- ja Karuselli-ohjelmien lauluesitykset :D
Ysäriltä tutut Hittibuumi-koostelevyt sen aikaisista listahiteistä
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut ehkä muiden mielestä "noloin". Ystäväpiirissä ei ole euroviisufaneja, joten pitää kuunnella yksin. Mutta ai että mä rakastan niitä.
Täällä yksi viisufani joka ei ymmärrä edes noloilla 😃 ehkä johtuu siitä että pari tuttua tykkää euroviisuista myös. Harmittaa sun puolesta kun joudut yksin fiilistellä.
Ressu Redfordin soolouran ja Bocard Co:n musa. Princess, All The Best Girls, Älä mee, Kuka on se oikea, jne.
Se 90-luvun europoppi/techno, en ikinä kertois kellekkään että se on suunnilleen mun lempimusiikkia :D
Gregorian chantsit, niissä on jotain maagista ja rauhottavaa
Vierailija kirjoitti:
Daddy Yankee Gasolina
N40
Duro! Mä muistan ton biisin mun lapsuudesta. DY oli/ ja on kova.
Mulla ei ole mitään tällaista mitä pitäisi salaa kuunneella. Mutta jos mulla on vaikeita ajatuksia töissä niin Manuel Medranon tuotanto rauhoittaa ja saa taas keskittymään. Pelottavan monta läpimurtoa olen löytänyt häntä kuunnellen.
En tiedä kuinka tunnettu Manu on Suomessa (radiossa ei ainakaan soi), mutta on ihan kuuntelemisen arvoinen.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Celine Dionin, Mariah Careyn ja Whitney Houstonin nyyhkyballadit. Ah, mitä paatosta...💔
katri helenaa kuuntelen varsinkin jos olen yhtään ottanut
esim. katson autiota hiekkarantaa, syysunelmaa, lintu ja lapsi
Kuuntelen mitä haluan. Ai niin, olenkin mies...
Euroviisut ehkä muiden mielestä "noloin". Ystäväpiirissä ei ole euroviisufaneja, joten pitää kuunnella yksin. Mutta ai että mä rakastan niitä.