Onko nää liian hienoja suomalaiseen työpukeutumiseen tai vapaa-ajalle?
https://dailyconnoisseur.blogspot.fi/
tuntuu että aina farkut ja tennarit jalassa..
Kommentit (11)
Mulle noi linkin vaatteet on arkivaatteita. Farkuissa ja tennareissa voin tehdä muuttoa ja remonttia.
Eihän se yhtään työpaikasta riipu.
Vierailija kirjoitti:
kauniin ja ihanan tyylikästä. olet Suomen tyylikkäin työpaikkapukeutuja kun pistat nuo päällesi huomenna!
häh? Oliko tuo jotain huonoa sarkasmia? En tajunnut viestiäsi?
ap
No kun minulla on oikeastaan työvaatteet töissä, tuntuu tyhmältä laittaa ns. hienommat vaatteet ihan vaan työmatkojen ajaksi. Koulutuksia vähän. Kotona kotivaatteet.
ap
Mä pukeudun tuon kaltaisesti, liki aina mekkoon ja jakkuun tai neuletakkiin. Omaan työhöni ja vapaa-aikaan nämä sopivat, samoin persoonaani ja se ratkaisee.
Kai riippuu sun persoonasta ja siitä työpaikasta. Toimistolle kai ihan hyvät, postinjakajalle ehkä ei...
Vierailija kirjoitti:
No kun minulla on oikeastaan työvaatteet töissä, tuntuu tyhmältä laittaa ns. hienommat vaatteet ihan vaan työmatkojen ajaksi. Koulutuksia vähän. Kotona kotivaatteet.
ap
Jos se tuntuu susta tyhmältä, miksi sun pitäisi sitten pukeutua niin?
Itselleni esim. kotelomekko on niin "omantuntuinen", että saatan pukea sen vaikka menisin vain kauppareissulle.
Joo, toimistoduuniin tuollaiset vaatteet! Kai ne vapaa-ajallekin sopii jos tyyliin liikut autolla paikasta paikkaan etkä käy juuri ulkona, tiedät kyllä itsekin millainen ilmasto Suomessa on.
Ehkä en pikkulaukkua kantaisi arkena mukana mutta muuten nätti kokonaisuus ja miksei sopisi arkeenkin esim. toimistolle. Suomalaiset tuppaa olemaan vähän alipukeutujia.
kauniin ja ihanan tyylikästä. olet Suomen tyylikkäin työpaikkapukeutuja kun pistat nuo päällesi huomenna!