Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joutuuko alallasi valmistumisen jälkeen muuttamaan työn perässä maakuntiin? Kuinka kauan kestää että pääsee takaisin

Vierailija
04.09.2017 |

tai ylipäänsä kauanko kestää "oman paikan vakiinnuttaminen"?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sanaa maakunta.

Vierailija
2/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sanaa maakunta.

Alright. Provinssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos lainata aikakonettasi. Olen pessimisti, että en välttämättä saa omalta alaltani koskaan sellaista työtä tai virkaa, että voisin uskoa ja luottaa siihen, että siinä voin olla jollen lopun ikääni, niin vaikka sitten seuraavat seitsemän vuotta. T. Maisteri ja laman karaisema. 

Vierailija
4/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't even plan to graduate. I just keep switching between different programs and "study" forever. Even thinking of working like is depressing me and I don't like it.

Vierailija
5/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Joka ikinen neliömetri suomesta kuuluu johonkin maakuntaan. Eli joo, jos pysyt suomessa, niin 100% varmasti joudut asumaan maakunnassa.

Vierailija
6/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskos lainata aikakonettasi. Olen pessimisti, että en välttämättä saa omalta alaltani koskaan sellaista työtä tai virkaa, että voisin uskoa ja luottaa siihen, että siinä voin olla jollen lopun ikääni, niin vaikka sitten seuraavat seitsemän vuotta. T. Maisteri ja laman karaisema. 

Varmaan kuitenkin sen seitsemän vuoden jälkeen olet vakiintuneemmassa asemassa kuin vastavalmistuneet kilpailijasi...

Vierailija
7/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kuitenkin sen seitsemän vuoden jälkeen olet vakiintuneemmassa asemassa kuin vastavalmistuneet kilpailijasi...

Tai sitten pudonnut alalta kokonaan.

Vierailija
8/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin uitun maakuntaan?

Myös se Helsinki on maakunnassa. Uudenmaan maakunnassa.

Vierailija
9/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakunnassa se pääkaupunkiseutukin sijaitsee.

Vierailija
10/17 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pessimisti ei pety vai kuinka se meni? - Totta kai toivon, että seitsemässä vuodessa työllsitymiseni on parempi kuin nyt. - Mutta jos ja kun katsoo vaikka sitten nykyisen hallituksen toimia, niin en uskalla ajatella tarkemmin; tulee vain paha mieli. 

Vierailija
11/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä sitten vain opiskelen hammashygienistiksi :O :D

Vierailija
12/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden, mutta en kestänyt. Mieluummin olen sivistyksen parissa työttömänä

Vierailija
13/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin asun 3h+k rivitaloasunnossa siten, että pikkukaupungin kaikki palvelut on lähellä (Oopperaa ei ole eikä Kansallisteatteria, muuten löytyy samat palvelut ihan soijalattea myöten) ja töihin voi kävellä kuin Itä-Helsingissä ylihintaisessa yksiössä tunnin matkan päässä työpaikasta.

Vierailija
14/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaakohan ap esimerkiksi lääkärinä työskentelyä, tai poliisin työtä?

Tai näitä EU-virastoja, joita ripotellaan ympäri Suomea?

Muuten en ymmärrä yhtään tätä kysymystä.

Vierailija
15/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin asun 3h+k rivitaloasunnossa siten, että pikkukaupungin kaikki palvelut on lähellä (Oopperaa ei ole eikä Kansallisteatteria, muuten löytyy samat palvelut ihan soijalattea myöten) ja töihin voi kävellä kuin Itä-Helsingissä ylihintaisessa yksiössä tunnin matkan päässä työpaikasta.

Miksiköhän tuo soijalatte aina vedetään esiin, jos puhuu Helsingistä?

Mä asun täällä, kantakaupungissa, enkä ole koskaan maistanut ko. juomaa.

Sori ot

Vierailija
16/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla väänetään ongelmia mitä oudoimmista asioista. Nyt väitellään, onko Kehäkolmosen sisäpuolella maakuntaa vai ei 😂

Kuka tuonkin on keksinyt että maakunta on jotenkin negatiivinen sana?!

Vierailija
17/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että tässä tarkoitettiin maaseudulle muuttamista töiden perässä. Mutta omalla alallani tilanne on ennemminkin se, että töitä löytyy suurista kaupungeista ja etenkin pk-seudulta helpoiten, mikä harmittaa, koska haluaisin muuttaa maalle.