Jaksaako Parikkalassa olla talven yli?
Tulee mieleen, että saattaisi olla aika hiljainen paikka. Kokemuksia?
Kommentit (12)
Tyhjenevöä perähikiää. Älä mene.
Tai jos elämään riittää telkun tuijotus ja väliin tasnssit d-luokan karaokelaulajien vauhdittamana.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjenevöä perähikiää. Älä mene.
Tai jos elämään riittää telkun tuijotus ja väliin tasnssit d-luokan karaokelaulajien vauhdittamana.
Mitä, onko siellä karaokepaikka? Vaikea uskoa.
Savonlinna on lähellä. Vieraile siellä aina välillä.
Viihtyminen on varmaan ihan persoonallisuuskysymys. Minä kyllä jaksaisin kun tykkään hiljaisuudesta ja olen luonteeltani vähän maalaissielu, vaikka tällä hetkellä kaupungissa asunkin töiden takia. Parikkalasta ei kokemuksia mutta parista muusta pikkupaikasta kyllä. Se, että pienellä paikkakunnalla kaikki tuntee toisensa on sekä hyöty että haitta.
Vierailija kirjoitti:
Savonlinna on lähellä. Vieraile siellä aina välillä.
Parikkalan keskustasta Savonlinnan keskustaan on ainakin tunti. Eikö sielläkin muuten ole talvella aika hiljaista?
Ei kande... sieltä lähtee porukka pois, ihan muuttanu ulkomaille asti. Itse en haluais asua niin liki itärajaa.
Ei jaksa. Eihän siellä ole edes katuvaloja, vain pimeää ja kylmää ympärillä.
Onko nyt tullut jotain sijaisuuksia jakoon vai mistä on kyse?
Mutta pitäisi kai jaksaa jos on paljon töitä. Mitä muuta sitä silloin tekee kuin syö ja nukkuu?
Jos on tylsää niin ota joku projekti talveksi. Treenaa maratonille, laihduta, kirjoita romaani, tee 25/60 op yhteiskunta-, kauppa- tai oikeustieteitä.
Ihana luonnonkaunis paikka. Mutta toki riippuu ihmisestä, viihtyykö kunnassa, jonka ikäjakauma tyypillinen syrjäiselle pikkupaikalle.
Jaksaako siellä olla edes yön yli