jos järjestän kotibileet yksinäisille niin tuletko paikalle?
eli 10 miestä ja naista kutsutaan. siis vain ihmiset jotka asuvat yksin ja ei ole kavereita.
(kuvitellaan , että on 10km päässä missä asut)
Kommentit (22)
Minä en ole yksinäinen, mutta jos olisin, tulisin mielelläni. Loistava idea.
Voisin tulla! En vaan voi juoda alkoholia kun olen raskaana
N28
Vierailija kirjoitti:
Voisin tulla! En vaan voi juoda alkoholia kun olen raskaana
N28
Et ole yksinäinen.
En ole yksinäinen, mutta hienoa idea! Itse pidän syksyllä illanistujaiset ja ajattelin kutsua kavereita ja töistä yhden tyypin jolla tiedän ettei oo kavereita (kun muuttanut vasta paikkakunnalle alle vuos sitten).
En. Voi vain kuvitella millaisia ihmisiä sinne tulisi.
Onko vain teoreettinen kysymys? Jos olisi tampereella, niin voisin tulla. Onko ikärajaa?
Minä tulisin heti! Mutta en välttämättä haluaisi olla bileissä joissa kaikki muutkin ovat yksinäisiä (ikävä kyllä).
Jos nyt ajatuksella leikitellään, niin pidä mieluummin sellaiset bileet joihin kutsut viisi "normaalia" ja viisi yksinäistä. Tulee sosiaalisesti tasapainoisempi porukka.
Jos vieraat eivät tunne toisiaan ja ovat vielä melko hiljaisia ja varautuneita tyyppejä kaikki, niin saattaa olla, että tunnelma on vähän jäykkä. Ehkä parempi idea olisi järjestää useampi noin neljän hengen illanvietto. Itse ainakin rentoudun pienessä porukassa helpommin.
Voisi olla ihan mielenkiintoista :) tosin kotikaupunkia, Tamperetta, kauemmas en lähtisi.
En tulisi. En tunne, enkä tiedä tätä porukkaa. Voitte olla vaikka sarjamurhaajia, tai jotain saatananpalvojia. Jätän suosiolla väliin.
Onhan ne sitten täysin raittiit bileet? Ja uskonnottomat? Enkä ole vegaani. T: musu 43
Ne pitäisi olla ekakerralla jossain ravintolassa tai puistossa, jotta jokainen olisi turvassa.
Tulisin, jos olisin varma, että mua ei pilkattaisi tai muuten arvosteltaisi.
eli ei?
ap