Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi imettäjiä paheksutaan mutta ei niitä jotka kulkee kaupungilla esim. bikineissä

Vierailija
09.07.2008 |

usein olen nähnyt. ei mulla imettäessä ainakaan tissi tai maha näy YHTÄÄN. aina imetyspaita päällä, eikä ihoa näy. miksi on ok olla muuten paljastava?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt juuri sinunlaisia imettäjiä, joilla ei näy rinta tai vatsa tai mikään ruumiinosa ja sitten keskellä ikeaa, jumboa imettäjiä joilla koko rinta paljaana kuin esite tiskillä, ei siinä mitään jos tykkää paljastella :o), mutta voisi sen toki tehdä noin hienovaraisemmin kuin sinäkin teet. Eli itse en paheksu ollenkaan imettäjiä jotka eivät koko rintaa esittele.

Itse olen nipo ja häveliäs, joten jouduin aina tyytymään ikäviin vessaimetyksiin.

Vierailija
2/10 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän aina lastenhoitohuoneessa tai vessassa, kun olen liikenteessä. Ei mikään ongelma minulle, sillä lapsikin rauhoittuu paremmin, kun ei ole hulinaa ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse paheksun kovasti yläosattomissa kulkevia tissimiehiä! Y-Ä-K!

Vierailija
4/10 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille silmänruokaa ja avointa riistaa, mutta imettäjän tissit ovat vauvan omaisuutta ja sekös miehiä ärsyttää.

Vierailija
5/10 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne sitten imetystä tai seksiä varten... Ja minäkään en ole koskaan nähnyt kenenkään naisen kulkevan biksuissa kaupungilla. No enpä ole kyllä julki-imettäjiäkään nähnyt.

Vierailija
6/10 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidan yläreunasta puolet isoista tisseistä koko ajan. Imettävällä ei välttämättä näy yhtään mitään.

Vierailija
7/10 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sattuukin vain katsomaan eikä sorru villeihin suosionosoituksiin niin onko sekin paheksuntaa?

Vierailija
8/10 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo löytänyt yksiäkään hyviä imetysliivejä omalle koolleni, joten joudun nostamaan tavisliivit rinnan yli...

Vierailija
9/10 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä häiritse oven taakse kerääntyvä jono, kun ihmiset eivät pääse vessaan tai vaihtamaan vaippoja. Lastenhoitohuoneetkin ovat usein yksittäisiä koppeja ja jos sellaisen varaa imetykseen esim 20 minuutiksi on varmasti oven takana hermostuneita mammoja. Samoin monissa ravintoloissa vessoja on vain yksi tai kaksi. Itse olen näiden ongelmien kanssa tuskaillut. Siis miten vaikeaa on toimia niin, ettei loukkaa ulkopuolisia. Kuitenkin yhteiskuntamme on olevinaan niin imetysmyönteistä ja pulloruokintaa suorastaan paheksutaan.

Vierailija
10/10 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi liikkua kotoa yhtään mihinkään jos ajattelisin jokaisen tunteita ja reaktioita. Menen lasten kanssa just sinne minne minulla on asiaa ja jos sattuu lastenhoitohuoneet olevan varattuja, ja tissinnälkä yllättää, syötän siellä missä voin istua, paikkaa katsomatta. En minäkään ymmärrä imettäjiä jotka paljastavat koko rintavarustuksen alkaessaan imettää, asian voi tehdä hienovaraisemminkin mutta jos se on hänen tyylinsä, olkoon!! Itselläni ei vilahda tissi ollenkaan kun alan imettämään ja peitän vielä harsolla koko toimenpiteen joten jos jotakin tämä häiritsee niin häiritköön. En todellakaan jaksa välittää noin pienistä asioista. Jos joku katsoo kieroon niin katsokoon. Sen kyllä ymmärrän, miksi bikini naista tuijotetaan ja hyväksytään, hänhän on kaunis, ei äiti, ehkä jopa vapaa, miksi sitä ei tuijottaisi ihaillen?? Vaikka imettävä äiti olisi yhtä kaunis tai jopa kauniimpi, on hän silti äiti ja todennäköisesti varattu...eli et ehkä juuri sillä hetkellä miestenmieleen ; )! Kokeilepa itse mennä kaupungille ne bikinit päällä, ilman vauvaa/lapsia, käännät varmasti miesten katseet ; ) !!! Näin se vaan on! Ja mielestäni ymmärrettävää!