Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin korvausvastuu hävitetystä paketista

Vierailija
04.09.2017 |

Tilasin englannista tavaraa n 150 eurolla. Postista tuli noutoilmoitus mutta paketti on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Posti totesi kyselyyni että harmi kun se on kadonnut, ota yhteyttä myyjään. Pakettihan on ollut postin hallussa, joten peseekö luottokorttiyhtiö kätensä sen perusteella? Entä myyjä? Kyse on maksikirjeestä, onko kenelläkään kokemusta korvataanko ulkomailta tulleesta maksikirjeen katoamisesta jotakin? Ihan järkyttävä summa rahaa jos lähetys ei ikinä saavu.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kuuluu reklamoida myyjälle, ja vaatia rahat takaisin.

Myyjä voi hakee postilta korvauksia, näin kv-postilaki.

Vierailija
42/49 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti havittanyt minulta kaksi kertaa fillarin.

Mennyt lahettavan liikkeen piikkiin.

Seurantakoodeista on voinut seurata fillarien saapuvan helsinkiin mutta sen jalkeen ei ole enaa tapahtumia.

Ihan vain vahingossa 2metrinen paketti jaa hyllyjen taakse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kuuluu reklamoida myyjälle, ja vaatia rahat takaisin.

Myyjä voi hakee postilta korvauksia, näin kv-postilaki.

Olen myyjälle reklamoinut ja odottelen vastausta. Kaikki eivät ihan mielellään lähetä uusia tuotteita tilalle ja aina niitä ei edes ole jäljellä.

Vierailija
44/49 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävi just noin hiljattain. Ei pakettia löytynyt. Palautui sitten lähettäjälle, joka palautti rahat luottokortilleni.

Vierailija
45/49 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kerran sänky lähti toiselle puolelle suomea

Vierailija
46/49 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas käytyä asiamiespostissa setvimässä tilannetta. Vilkaisivat maksikirjeosastoa että joo ei ole maksikirjeiden joukossa. Huoh! Eiköhän ole ihan selvä että paketti on _väärässä_ paikassa tällä hetkellä! Turhauttavaa. Lisäksi huolestuttavaa että voivatko postin työntekijät poimia kiinnostavat paketit itselle tuosta vaan jos ainoa seuraus on että "harmi, katosi!". Jään odottelemaan myyjän ja postin jatkovastauksia. Kumma että kaikki tunaroinnit tapahtuvat AINA Suomen pään jakelussa. Maailmalle ei ole jäänyt vielä yhtään pakettia koskaan. Ap

47/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Onko paketti löytynyt? Tai tuliko postilta muuta kuin harmittelua?

Vierailija
48/49 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, posti tärveli lähetyksen ja pesi kätensä koko asiasta. Ei kuulemma voida todistaa, että olisi postin käsittelyssä tärvelty, vaikka oli postin kuljetuksessa! Oli minun lähettämä ja äidilleni lähetin, että ei pitäisi siinä välissä päästä muiden kuin postin työntekijöiden käsiksi lähetyksiin.

Vierailija
49/49 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muutama kuukausi sitten kaupan postipisteestä toisen ihmisen paketin.

Hain omaani, sain paketin, menin bussiin ja katsoin vasta bussissa, että minulla oli Zalandon paketti. Tilasin Zooplussasta. 

Tietenkin olisi pitänyt huomata tilanne jo postissa, mutta minulla oli paha olo ja halusin päästä pian kotiin. Käännyin kannoillani, palasin postiin, palautin saamani paketin ja sain omani. Olikohan useammassa paketissa sama koodi?

Mielestäni erittäin kiusallinen tilanne. Minä olen rehellinen, mutta kaikki eivät ikävä kyllä ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä