Antaako joku oikeasti lapselleen nimen jonkun juontajan lempinimen mukaan (Jaajo)
Jaajo annettiin ekan kerran nimeksi 2000-luvulla ja nyt Jaajoja on jo 149.
Eihän tuo edes kuulosta nimeltä vaan joltain hymähtelyltä, jaa joo.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Jaajosta aina mieleen yksi Aku Ankka-tarina jonka nuorempana luin. En enää muista miksi, mutta Aku oli jonkin syyn takia sekaisin siinä tarinassa, silmissä töttöröö katse ja hoki vaan että "jaa...joo....jaaa...joo..." ja lärpätteli sormilla nokkaansa.
Heh, Jaajo kuulostaakin kyllä sellaisen höntin ihmisen nimeltä. Vähän niin kuin Tauno tai Urpo.
Tulevaisuuden Urpoja ovat nyt tenavaikäiset Jaajot.
Veeti myös hyvä esimerkki siitä, että kyllä julkkisten lempinimiä annetaan. Itse asiassa ihmettelin, miksei Lolasta tullut aikoinaan uutta hittinimeä.
Jaajo kuulostaa vauvan jokeltelulta. Monet naisethan käyttävät jostain syystä vastaavia jokeltelunimiä, hyvin harvinaista miehillä.
Vaimoni sukulainen antoi lapselleen nimen silloisen suosikkikauppansa mukaan (Aleksi 13).
Vierailija kirjoitti:
Ei Mitään Uutta kirjoitti:
Tv-sarja Kauniiden ja Rohkeiden huippusuosion aikaan 90-luvulla sadat lapset saivat nimikseen Ridge tai Brooke. Tällä hetkellä nämä lapset ovat n.25-vuotiaita Ridge Korhosia ja Brooke Virtasia.
Urbaanilegendaa. Tarkastapa "tietosi".
"Sarja oli niin iso ilmiö, että Suomeen syntyi pikku-Brookeja. Väestörekisterikeskuksen mukaan vuosina 1980-1999 Suomessa sai 33 tyttövauvaa etunimekseen Brooke. Vuosituhannen ensimmäisellä vuosikymmenellä Brookeja syntyi kahdeksan. Myös Caroline-nimen suosio koki pomppauksen, kun vuosina 1980-2009 lähes tuhat tyttöä sai etunimekseen Caroline."
RIDGE alle kalsikymmentä
"Tuujo vaimo miehelle
Teejo ois kiva kans.
Juojo, Syöjo, Puejo ja Luejo ois kyllä kanssa hienoja."
ahahhahahaha yhdistelin vähän!
Aamun naurut!
( Jaajo, onko kamalampaa nimeä antaa lapselle. Lapsiparka.)
Vierailija kirjoitti:
Moni ei ole kuullutkaan Jaajo-nimestä ennen sitä juontajaa.
Nimi on minusta kaunis ja voisin sen lapselleni antaa tuon julkkiksen tarjoamasta inspiraatiosta, vaikka juontajan persoona sinänsä ei hurjasti hetkauttaisi suuntaan tai toiseen.
Kauppahallissa nainen huusi kai poikaansa toistuvasti " Jaajooo!" Kuullosti lähinnä avohoidon potilaalta!
Ei oo. Mun miehen kaveri on Ridge. T: Eri
P.s: Se naurattaa mua salaa.