Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käytä sosiaalista mediaa. Mikä siinä on niin outoa?

Vierailija
04.09.2017 |

Olen kyllä Facebookissa. Mutta muuten minua ei kiinnosta tämä kaikenlainen Whatsapp , Instagram , ja mitä näitä nyt onkaan. Tykkään jutella ihmisten kanssa ihan kasvotusten. Osa ihmisistä ei tunnu vain ymmärtävän että kaikki eivät koe suurta tarvetta jakaa joka minuuttia elämästään kuvin ja tekstein. Jokainen taaplaa tyylillään.

- M29-

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp on enemmän ilmainen pikaviestiväline kuin sosiaalinen media. En laskisi edes WhatsApp-ryhmää sosiaaliseksi mediaksi, vaan ryhmä-chatiksi. Jos ei käytä WhatsAppia, niin pitää olla jo päässä vikaa, kun ei ilmainen kommunikointiväylä kelpaa.

Vierailija
2/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään outoa ole. Itse lähdin facebookistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä Facebookkia ja voi helvetti sitä ihmetellään. Viimeksi eräissä bileissä ollessani mistään muusta melkein puhuttukaan kuin siitä että miksi en ole Facebookissa ja miten voin elää ilman Facebookkia. Hoh hoijaa. Ehkäpä siksi että mulla on tasan kaksi kaveria ja heistä toinen vain on Facebookissa. Miksi siis liittyisin Faceen yhden kaverin takia?

Vierailija
4/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vikaa WhatsAppissa on? :D Ymmärrätkö edes mikä se on? Ja sanot, että olet Facebookissa... Joo, ihan sama.

Itse käytän paljon Whatsappissa ilmaiseen viestittelyyn tekstiviestien asemasta, facebookissa olen vain muutaman ryhmän takia (esim. lasteni harrastusryhmäilmoitusten ja omakotiyhdistyksen), mutta en nyt katso olevani muiden yläpuolella tämän takia.

Elämä on juuri niin vaikeaa, kuin haluaa sen olevan.

Vierailija
5/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo joka minuutin jakaminen tarkoittaa? Kukaanhan ei tee niin.

Mulla on WhatsApp, mutta se on vain tekstarien ilmainen korvike.

Vierailija
6/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol olet fbssä, mutta et ole kuitenkaan

Vierailija
7/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä Facebookkia ja voi helvetti sitä ihmetellään. Viimeksi eräissä bileissä ollessani mistään muusta melkein puhuttukaan kuin siitä että miksi en ole Facebookissa ja miten voin elää ilman Facebookkia. Hoh hoijaa. Ehkäpä siksi että mulla on tasan kaksi kaveria ja heistä toinen vain on Facebookissa. Miksi siis liittyisin Faceen yhden kaverin takia?

Ikää sinulla on noin 16 vuotta? En ole kuullut kenenkään ihmettelevän sitä, että käytän Facebookia niin vähän, eli vain ja ainoastaan luen sinne tulleet ryhmäilmoitukset. Tiedän hyvin monia, jotka eivät ole siellä ollenkaan, mieheni ja siskoni ovat lähimmät, myöskään teinityttäreni eivät siellä ole. Etsipä aikuisempaa seuraa siis sinäkin lapsikulta.

Vierailija
8/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Facebookia ja Instagramiakin, mutta Snapchattiä en yksinkertaisesti tajua. Enkä ole oikeastaan edes yrittänyt. Sinne tulevat päivitykset ovat niin tyhjänpäiväisiä, että ei kiinnosta sellaisia seurata. Enkä oleta, että kukaan haluaisi vastaavasti seurata minun Snappejani. Mutta Facebookista en luopuisi, ja Instagram tuo myös päivään viihdettä.

Vierailija
9/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen vikaa WhatsAppissa on? :D Ymmärrätkö edes mikä se on? Ja sanot, että olet Facebookissa... Joo, ihan sama.

Itse käytän paljon Whatsappissa ilmaiseen viestittelyyn tekstiviestien asemasta, facebookissa olen vain muutaman ryhmän takia (esim. lasteni harrastusryhmäilmoitusten ja omakotiyhdistyksen), mutta en nyt katso olevani muiden yläpuolella tämän takia.

Elämä on juuri niin vaikeaa, kuin haluaa sen olevan.

En ole sanonut varsinaisesti että siinä mitään vikaa olisi =)

Vierailija
10/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖ.. siis kirjoitat tänne ja väität ettet käytä sosiaalista mediaa. Todistit tuolla kirjoituksellasi valehtelevasi. Keskustelupalstat ovat yksi sosiaalisen median muoto.

Vierailija
11/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WhatsApp on enemmän ilmainen pikaviestiväline kuin sosiaalinen media. En laskisi edes WhatsApp-ryhmää sosiaaliseksi mediaksi, vaan ryhmä-chatiksi. Jos ei käytä WhatsAppia, niin pitää olla jo päässä vikaa, kun ei ilmainen kommunikointiväylä kelpaa.

No joo, pikaviestimiä kuten whatsapp on miljoona muutakin, eikä tekstiviestitkään juuri mitään maksa. Toki whatsapp on tällä hetkellä "kaikilla".

Vierailija
12/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Ei se ole ilmainen. Jos et tätä ymmärrä niin päässä on todella paljon vikaa. Maksuton se tosin on.

Vierailija
13/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖÖÖ.. siis kirjoitat tänne ja väität ettet käytä sosiaalista mediaa. Todistit tuolla kirjoituksellasi valehtelevasi. Keskustelupalstat ovat yksi sosiaalisen median muoto.

Ei ollut se keskustelun pointti ihan tämä. Tarkoitan sitä etten käytä niitä viestimiä joita suurin osa käyttää. Ja kyllä ymmärrän sen että sosiaalista mediaa ovat myös nämä keskustelupalstat , uutiset jne. En minä ihan tyhmä ole.

Vierailija
14/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäisessä lauseessa kuitenkin käytät sosiaalista mediaa. Typerä aloitus.

Vierailija
15/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB on kyllä paljon muutakin kuin tapa pitää yhteyttä kavereihin. Meillä se on pakollinen ihan työnkin puolesta. Lisäksi kuulun itse muutamiin suljettuihin ryhmiin, jotka liittyvät kiinnostuksen kohteisiini.

Vierailija
16/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit AP voinut aloituksen miettiä paremmin. Varmaan tarkoitit sitä ettet käytä älypuhelinta? Suurimmalla osalla ihmisistä toki sellainen on.

Vierailija
17/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Ei se ole ilmainen. Jos et tätä ymmärrä niin päässä on todella paljon vikaa. Maksuton se tosin on.

Eikö se rajaton datapaketti ole nykyään ihan normijuttu? Ja vaikka kaikilla ei olisikaan, niin nettiliittymä nyt on yleensä rajaton, ellei sitäkin käytä datakattoisen mokkulan varassa, ja siinä vaiheessa on jo kyllä tehty moni asia päin mäntyä.

Vierailija
18/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Whats App ei ole sosiaalinen media vaan ilmainen verkossa oleva pikaviestipalvelu.

Itse käytän Twitteriä, käytän sitä uutiskanavana ja ajankohtaisista asioista keskusteluun (vieraiden ihmisten kanssa). Minulle Twitter ei ole mikään kaverien kanssa keskustelun pohja.

Kavereiden kanssa keskustelen Whats App ryhmissä tai puhelimitse. En jaa omaa elämääni sosiaalisessa mediassa.

Vierailija
19/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, pikaviestimiä kuten whatsapp on miljoona muutakin, eikä tekstiviestitkään juuri mitään maksa. Toki whatsapp on tällä hetkellä "kaikilla".

WhatsApp on ylivoimaisesti näistä kaikista yleisin. Tekstiviestit maksaa kyllä, kun lähettävä osapuoli on ulkomailla.

Vierailija
20/24 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä Facebookissa. Mutta muuten minua ei kiinnosta tämä kaikenlainen Whatsapp , Instagram , ja mitä näitä nyt onkaan. Tykkään jutella ihmisten kanssa ihan kasvotusten. Osa ihmisistä ei tunnu vain ymmärtävän että kaikki eivät koe suurta tarvetta jakaa joka minuuttia elämästään kuvin ja tekstein. Jokainen taaplaa tyylillään.

- M29-

Facebook ON sosiaalista mediaa. Itse en ole edes siellä.