Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on aidosti kuullut että IT-alalla joku tekee tarkoituksella tuhoa kun on saanut potkut?

Vierailija
03.09.2017 |

Siitähän joutuu pahimmillaan oikeuteen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava latasi vakoiluohjelman työpaikan järjestelmään kun sai potkut

Vierailija
2/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava latasi vakoiluohjelman työpaikan järjestelmään kun sai potkut

Minä tein sen jo siinä vaiheessa kun tulin taloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perästä kuuluu.

Ihan näppärä taito osata velhoilla, vaikkei varsinaisesti IT-alalla olisikaan. En tietenkään kannusta kostamaan, mutta.

Vierailija
4/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyttäjätunnukset suljetaan ennen potkuja.

Vierailija
5/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuhoa siellä muka pystyy aiheuttamaan? Ei kai ny yks tietokone niin paljo maksa vaikka sen heittäs ikkunasta tms.??

Vierailija
6/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä nähty... ei niistä hirveesti huudella

Vierailija
7/13 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoria tuhoja ei kannata järjestää, mutta asiakaslistat, sopimukset, budjetit, jne. kannattaa keräillä talteen ajoittain....

Vierailija
8/13 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jo töissä ollessa tehdä niin vaikeasti ymmärrettavää koodia ja ilman kommentointeja että on ainoa joka tehtyä ohjelmaa ymmärtää.

Vierailija
9/13 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika yksinkertainen ihminen jos luulee, ettei tuollaisesta jossain vaiheessa jää kiinni.  IT-järjestelmissä on nimittäin verrattain helppo jäljittää ongelman aiheuttaja ja sen alkamisajankohta.

Vierailija
10/13 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Lähetin muokattuja kuvia pomostani pettämässä hänen vaimonsa sähköpostiin. 

Vierailija
11/13 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Eräästä meidän firman asiakasyrityksestä irtisanottiin IT päällikkö. Kummasti vaan ei hänen lähdettyään kukaan löytänyt mitään dokumentaatioita firman verkosta tai palvelimista, adminsalasanoja tms.

Vierailija
12/13 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ehkä ole tuhoa, mutta kiusaa kuitenkin - yksi tuntemani henkilö irtisanottiin ja siitä kimpaantuneena hän puhui loppuajan puhelimessa pelkkää suomea kaikille ulkomaalaisille asiakkaille.

Vierailija
13/13 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo firmathan tekee itse tuhojaan kun palkaavat halpatyövoimaa tilalle, eli osaamatonta ja melko kielitaidotontakin porukkaa jotka saa ne viimeisetkin järjestelmien riippeet ihan sekaisin! :DDD Ei siihen ketään aiempia työntekijöitä ole tarvittu, hoitavat ne solmuun aivan itse, ja me maksavat asiakkaat "tykätään", kun palvelujen hinnat eivät kuitenkaan laske halpatyövoiman takia :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän