Olis ihanaa kun joku tuttu sais vauvan, sais järkätä babyshowerit, mielellään päästä kummiksi ja ristiäisiin/nimiäisiin, miettimään tulevan vauvan nimeä jne... Mut perhana ei!!!
Olen 23v eikä vielä ollenkaan ole ollut tällaista. Kukaan lähipiirissäni ei ole ollut raskaana siis ystävistäni.
Kommentit (11)
Nimen miettiminen on vanhempien homma. Jos olet noin creepy, kummius saattaa jäädä haaveeksi.
tule itse raskaaksi :) äläkä odota että muut tekevät sen sinun puolestasi
Mitäpä jos hankkiudut itse raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nimen miettiminen on vanhempien homma. Jos olet noin creepy, kummius saattaa jäädä haaveeksi.
Ei kun nimi mietitään yhdessä av-raadin kanssa.
Mä jouduin kummiksi vaikka en edes kuulu kirkkoon. Tehdäänkö vaihtarit?
Itsestäni kaikki nuo tuntuisivat todella vastenmielisiltä. Pahimpana "babyshowerit".
Etköhän vielä ehdi, pidät vain ne ystävät lähellä, ja et päästä suhteita etääntymään vuosien varrella.
Voi olis ollut kiva että itsellä olisi ollut ystävä, jota vielä kiinnostaa noin paljon ystävän lapset, kun olin raskaana. Nykyään tuntuu vallalla olevan ajatus ettei omista lapsista saa puhua, ei vauva arjesta, ei siis siittä mikä suurimman osan ajasta vie pienten lasten kanssa.
Kuullostat hyvältä ystävältä, kunhan maltat odottaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin kummiksi vaikka en edes kuulu kirkkoon. Tehdäänkö vaihtarit?
Ei siihen joudu, olisit kieltäytynyt kohteliaasti.
Oikeastiko kiinnostaa noin paljon? Sööttiä, kai. Ilmeisesti olet kuitenkin itse onnellinen lapseton. Kannattaa pysyäkin sellaisena.
Mä olen toista kertaa raskaana ja tuskin kukaan järjestää babyshowereita. Ekalla kerralla paras ystävä aikoi järjestää mutta eipä näkynyt. Itse olen ollut mukana järjestämässä ja oli ihanaa, tosin itku tuli kun niin paljon harmitti ettei itse pääse juhlimaan omia babyshowereita. Kuulostat ihanalta ystävältä.
Tossa iässä kuuluukin järkätä opiskelijabileitä ja sokkotreffejä. Ehkä sun toive toteutuu 5-10v päästä.