Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset joilla on tapailusuhde

Vierailija
03.09.2017 |

Miten jaksatte jatkaa suhdetta, kun se perustuu seksiin ja välillä yhdessä hengailuun milloin missäkin ja miehen ehdoilla.Ja todennäköisesti nämä miehet pyörittävät useampia naisia vuoroviikoin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mistä se johtuu, että näillä miehillä on useampi nainen kierroksessa?

Vierailija
2/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehen ehdoilla? Yhtä hyvin voidaan mennä naisen ehdoilla. Ja mistä mies tietää pyörittääkö nainen useampia miehiä kerralla? Eikä tiivis parisuhde ja yhteistalous ole mikään tae pettämättömyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ihan hyvin, kun ei itsellänikään ole aikaa koko ajan istua kylki kyljessä.

Vierailija
4/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen miestä yhteisillä ehdoillamme. Matkustan yli puolet vuodesta, enkä voi siksi sitoutua. Miehellä omat syynsä.

Olemme tyytyväisiä näin.

Vierailija
5/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys nyt ei ollut siitä mitä nainen tekee vaan miten jaksatte tapailusuhdetta,eikö olisi kunnon seurustelusuhde sen miehen kanssa parempi teidän kannalta?

Vierailija
6/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen miestä yhteisillä ehdoillamme. Matkustan yli puolet vuodesta, enkä voi siksi sitoutua. Miehellä omat syynsä.

Olemme tyytyväisiä näin.

Mies varmaan tapailee muitakin ja se ei sinua haittaa?

Vierailija
7/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tyytyväisiä näin.

Omat syynsä = varattu, lue rivien välistä.

Vierailija
8/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys nyt ei ollut siitä mitä nainen tekee vaan miten jaksatte tapailusuhdetta,eikö olisi kunnon seurustelusuhde sen miehen kanssa parempi teidän kannalta?

Ei kaikki naisetkaan halua/jaksa koko ajan seurustella tiiviisti. Pieni ero ja ikävä pitää parisuhteenkin parempana.

Vierailija
9/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme tyytyväisiä näin.

Matkustatko syksyllä jonnekkin,minulla on mies jota yleensä tapailen syksystä ja kun kesä alkaa lähestyä jäämme tauolle ja taas syksystä alkaa.

Vierailija
10/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naisetkaan halua/jaksa koko ajan seurustella tiiviisti. Pieni ero ja ikävä pitää parisuhteenkin parempana.

Parisuhde on eri suhde kuin tapailusuhde..käsittääkseni tapailusuhde,jos mies näin sanoo niin hän mahdollistaa myös muiden naisten tapailun samaan aikaa sitä tarkoittaa tapailusuhde.

Vierailija
11/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin mikä siinä on parempaa? Pääsee siivoaman miehen sotkuja ja katselemaan pieremistä aamusta iltaan. Vai puhutko miehen rahoista?

Vierailija
12/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma toive on tapailusuhde. Miehellä oma talo kaukana keskustasta. Elämäntilanne ihan eri eli hällä aikuiset lapset muualla. Minulla koululaisia. Omat tavat ja tottumukset. Tiukka seurustelu alkaisi vaivaamaan. Kun ollaan yhdessä niin ollaan kunnolla. Ihana ikävöidä välillä. Muita naisia miehellä tuskin on. Minussakin varmaan tarpeeksi. Molemmat haluamme antaa toisillemme tilaa. Ollaan sovittu, että nyt tykätään, huomisesta ei tiedä.

Vierailija
13/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin mikä siinä on parempaa? Pääsee siivoaman miehen sotkuja ja katselemaan pieremistä aamusta iltaan. Vai puhutko miehen rahoista?

Tiiviissä parisuhteessa on kaksi kiistatonta etua:

1. Raha. Kun asuu yhdessä, asumiskulut ovat paljon pienemmät.

2. Lasten hoito. Jos aikoo saada lapsia, niin pikkulasten hoito onnistuu parhaiten tiiviissä parisuhteessa.

Muussa tapauksessa erillään asuminen voi olla monellakin tapaa parempi asia.

Vierailija
14/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin meidän kannalta? Itse ainakin tapailen varsin mielelläni, kunnon sitoutuminen ahdistaisi liikaa.

Vierailija
15/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Lasten hoito. Jos aikoo saada lapsia, niin pikkulasten hoito onnistuu parhaiten tiiviissä parisuhteessa.

Jos onkin jo toisella kierroksella, lapset tehty ja kasvatettu yhdessä exän kanssa, aika moni haluaa nykyään eron jälkeen vain tapailusuhteen. Jokainen pärjää tässä maassa yksin taloudellisesti.

Vierailija
16/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos onkin jo toisella kierroksella, lapset tehty ja kasvatettu yhdessä exän kanssa, aika moni haluaa nykyään eron jälkeen vain tapailusuhteen. Jokainen pärjää tässä maassa yksin taloudellisesti.

Sanoinkin, että nuo ovat ne edut. Jos niitä ei tarvitse, niin ei muuta kuin tapailusuhteeseen vaan.

Mitä sitten, jos "pärjää" taloudellisesti yksin? Monella pienituloisella ei varmaan jää penniäkään ylimääräistä, koska asuminen on ehdottomasti suurin kuluerä kuukaudessa ellei asu jossain korvessa. Jos yhdessä asumisen seurauksena jäisi säästöjä, joilla tehdä pari ulkomaanmatkaa vuodessa, niin ei yhtää hullumpi idea.

Vierailija
17/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh enkä tunne olevani valmis mihinkään uusperhekuvioon. En ole edes varma haluanko parisuhdetta. Syliä kaipaan ja mukavaa miesseuraa sekä yhdessä tekemistä silloin tällöin.

No tapasinpa nuoren miehen joka on juuri eronnut. Hän on aika rikki eron vuoksi ja haluaa lohtua eli laastarin. Sopii minulle. Tiedän hänen myös olevan Tinderissä. Ei se ole minulta pois, koska minä valitsen milloin häntä näen.

Olemme puhuneet että ollaan hetken aikaa "yhdessä " ja sitten hän etsii sen uuden rakkauden, jota hänelle toivon. Ja ehkä itsekin saan ajatukseni selvitettyä että kaipaanko oikeaa suhdetta. Jos hän löytää jonkun jo pian, niin se on harmi, koska meillä on mukavaa. Rakkautta tämä ei silti ole eikä sellaiseksi kehity.

Vierailija
18/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se olen mä, joka en halua sitoutua ja joka haluan tapailla muitakin, eikä mies.

Ap on vähän vanhanaikainen.

Vierailija
19/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon rehellisesti, kyllä se syö naista, itsetuntoa ja välillä haluan lopettaa. Mä olen sellainen oman tien kulkija ja herkkä sielu, vaikea löytää miestä, joka on samalla aaltopituudella. Nettitreffit on olleet useimmiten hirveitä. Miehet luettelee, mitä heidän mielestään voisi mun ulkonäössä muuttaa, pitäisi laihduttaa, värjätä tukka räväkämmäksi jne. Ja baarissa on tarjolla yhden illan juttuja. Oon jo 45-vuotias ja alan uskoa, etten enää saa hyvää parisuhdetta. Saahan siinä tapailusuhteessa seuraa, mutta ihannetilanne se ei ole.

Vierailija
20/46 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että minä olisin työmatkoillani yksin?

Kuten sanoin, omilla ehdoillamme.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tyytyväisiä näin.