Mitä tehdä tämän suhteen kanssa?
Olen mies ja ongelmani on seuraava. Minuun otti yhteyttä tuttavanainen muutaman vuoden takaa. Meillä oli jotain "sutinaa" silloin, mutta juttumme ei lähtenyt lentoon. Hän ihastui minuun silloin kovasti, mutta jouduin silloin muuttamaan työn takia muualle pitkäksi aikaa ja homma kaatui sen takia kokoon jo alkumetreillä. En ollut edes ihan mahdottoman kiinnostunut hänestä, vaikka pidinkin paljon. Tämä nainen löysi pian toisen kaverin ja he alkoivat suhteeseen.
Tämä nainen siis otti yhteyttä erottuaan. Uusi mies oli paljastunut väkivaltaiseksi ja ero oli ollut aika kivulias. Asun nyt samalla paikkakunnalla ihan pysyvästi. Nainen halusi tavata ja kuinka ollakaan, niillä treffeillä minä ihastuin häneen ihan täysillä. (meidän vanha yhteinen historia vaikutti asiaan, totta kai) Nainen ei taas halua näin nopeasti uutta suhdetta. Silti hän laittelee usen viestiä, saatamme keskustella joskus koko päivänkin ja jakaa hyvin henkilökohtaisia asioita. Välillä on parin päivän hiljaisuus. Olen sanonut selkeästi olevani kiinnostunut hänestä, mutta hän ei kuulemma ole valmis suhteeseen. Silti halusi tavata taas uudestaan "treffien" merkeissä.
Viimeksi jutellessamme sanoin, että annan hänelle aikaa, mutta välitän hänestä ja olen kiinnostunut todella paljon. Hän sanoi asian olevan hänelle hyvin selvä ja omaavansa tunteita minua kohtaan.
Mitä minä teen? Annanko hänen olla kokonaan, vai jatkanko samaan malliin? Ollaan kumpikin yli 40 vuotiaita, eli ei mitään teinejä enää.
Kommentit (8)
Onko sinulla muita jonossa, vai miksi tuollainen kiire? Jos olette vasta kerran tavanneet, niin miksi pitäisi heti tietää mikä on ratkaisu?
Annat hänelle aikaa mihin? Että hän päättää muutaman tapaamisen perusteella, haluaako kanssasi suhteeseen? EIkös suhde muodostu ihan itsestään, jos on muodostuakseen, kun toimitte nyt niin kuin molemmista hyvältä tuntuu; tapailette, tutustutte toisiinne uudestaan jne?
Vai työjuttuja oli silloin. Ettet vain olisi ollut varattu silloin? Kummallista että nyt olet niin tavattoman kiinnostunut kun silloin et ollut.
Yli 40 v? Et ole tainnut kovin monessa suhteessa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vai työjuttuja oli silloin. Ettet vain olisi ollut varattu silloin? Kummallista että nyt olet niin tavattoman kiinnostunut kun silloin et ollut.
Eikö sulla ole koskaan herännyt tunteet yllättäin jotain ihmistä kohtaan, jota et ole aikaisemmin juurikaan noteerannut. Ja jos muuttaa pariksi vuodeksi ulkomaille, niin kyllä se vähän tapailua vaikeuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 v? Et ole tainnut kovin monessa suhteessa olla.
Montakos suhdetta sulla on takana? Mitä se suhteiden määrä tähän vaikuttaa?
Annat hänelle aikaa. Ja odotat kärsivällisesti. Sanoit että "en ollut edes mahdottoman kiinnostunut hänestä, vaikka pidinkin paljon". Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Kenen takia juttu silloin kaatui?
Jatka tapailua ja katso mitä tapahtuu. Älä nyt ainakaan juokse pakoon.