Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettimies sanoi "olisit muuten okei, mutta noi pas*atahrat naamassa ei sytytä (pisamat)

Vierailija
03.09.2017 |

Taidan luovuttaa ja alkaa elää erakkona.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, olisin lukiossa tuonut vaikka kuun taivaalta yhdelle pisamanaamaiselle tytölle jos hän olisi minut huomannut.

Vierailija
42/51 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo kuulostaa karulta niin mun mielestä ihan virkistävää että mies sanoi suoraan mistä kiikastaa.

Naisilla on tapana kierrellä ja kaarrella pakkien antohetkellä. "ei kemiat kohdannut" "en olisi ollut sulle tarpeeksi hyvä"

Minä miehenä haluaisin kuulla suoraan jos olen ruma, lyhyt, tylsä tai mikä sitten on syynä pakkeihin jotta voin ehkä tehdä asialle jotain.

mitä voisit itse tehdä pisamillesi tai vaikka sukupuolielimellesi? kroppaansa ei voi muuttaa mitenkään kuin urheilla ja laihduttaa tai lihoa sitten.

Ei niille voisikaan tehdä mitään mutta olisi lohduttavaa kun voi paikantaa ongelman mistä kiikastaa.

Mulla on mennyt poikki kaksi tapailua naisten kanssa joita kohtelin hyvin enkä vieläkään tiedä miksi antoivat pakit. Sitten kun saan seuraavan tapailun aikaiseksi niin luultavasti toistan aiemmat virheeni ja saan taas pakit uudestaan. En tiedä mitä tein väärin, naisten mukaan en mitään vaan päinvastoin olin heille tosi hyvä. Mikä mussa sitten on vikana?

ok, mä ymmärrän nyt kun selitit miksi ymmärrät ton tölväisyn sanojaa. eikä sinussa ole mitään vikaa. olet ihan täydellinen ihminen epätäydellisyyksineen juuri omana itsenäsi. menestystä ja onnea sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, olisin lukiossa tuonut vaikka kuun taivaalta yhdelle pisamanaamaiselle tytölle jos hän olisi minut huomannut.

romanttisesti sanottu <3

Vierailija
44/51 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan hyvä vaihtoehto elää erakkona ja ainakin nyt ilman lapsia. Se on ihmisarvoista elämää. Pisamissa sen sijaan ei ole mitään vikaa.

Vierailija
45/51 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ulkomaalainen mieheni sanoi mulle ( plus 10kg liikaa), " olet mahtavan muodokas pakkaus, rakastan sua ja tahdon rakastella sua heti naiseni"

Vaikea valinta miesten välillä...

Mitäpä mies ei sanoisi saadakseen seksiä. Oma lukunsa on tietysti aivottomat möläyttelijät, jotka jo yhdellä lauseella varmistavat, ettei varmasti lohkea.

Toki, mutta tää mun ulkomaalainen mies ei saa multa seksiä ennen avioliittoa. Että aika kauan saa leperrellä jos vain se on mielessä, eikä kyseessä ole aito rakastuminen. T. Se toisena ulkomaalaisen kehuista kertonut

Vierailija
46/51 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niitä kommentteja, jotka tulevat ja menevät, eikä tuollaisesta jaksa loukkaantua ellei sitten itsestäsikin nuo ole rumia. 

Vierailija
47/51 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ulkomaalaisetkaan ole lepertelijöitä. Oma mies on kuin suomalainen luonteeltaan, vaikkei ole koskaan edes käynyt Suomessa. Vuosia jo yhdessä, elämä ulkomailla. Osoittaa rakkautta konkreettisin teoin eli tekemällä kovasti töitä ja elättämällä perheen. Ois ne lepertelyt ihan kivoja, myönnän. Kuitenkin tuppisuu "savolaisukkokin" tosi hyvä jos on muuten kunnollinen.

Vierailija
48/51 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon pisamia ja lapsena kärsin niistä. Aikuisena ne on ja pysyy, joten antaa olla. Ne on osa minua ja jos ei kelpaa niin voi voi.

Vierailija
49/51 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat eivät ole kauniita ja ne yhdistyvät monesti sellaiseen kuivaan ja kireään naamaan ja punaisiin hiuksiin. Mutta en minä mielipidettäni kenellekään suoraan tuolla tavalla sanoisi. Valikoin tapailtavaksi sellaisia ihmisiä, joista pidän ulkoisesti. Monilla miehistä ei ole vara valikoida ja sitten kiukuttelevat sille henkilölle ja alentavat tätä, joka on suostunut tapaamaan.

Vierailija
50/51 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on aivan ihania! Mun ensimmäisellä poikakaverilla oli melkein koko kroppa täynnä niitä <3 

Itsellenikin haluaisin pisamat, mutta eiväthän ne minulle sovikaan, kun ei ole tuota punapigmenttiä siunaantunut :(

Vierailija
51/51 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kun minä, joka inhoan silmälasipäisiä miehiä ja naurattaakin se yks silmälasimainos, jossa se puolialaston bodari yrittää leikkiä jotain naisten ihannemiestä. Makuasioita, mutta hei, mun miehellä on silmälasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi