Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuossa ylhäällä oleva mainos, huijaustako?

Vierailija
03.09.2017 |

Klikkaisin vahingossa auki, kun sormi osui. Luku isoilla kirjaimilla: Valitettavasti tarjous on jo päättynyt. Olisitko kenties kiinnostunut näistä...
Siis msinostavat vielä sähköisesti (helppo pitää ajantasalla), mutta ei olekaan ajantasalla. Onko tässä tarkoitus saada pyolenhinnan tarjouksella klikkaamaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikkaisin vahingossa auki, kun sormi osui. Luku isoilla kirjaimilla: Valitettavasti tarjous on jo päättynyt. Olisitko kenties kiinnostunut näistä...

Siis msinostavat vielä sähköisesti (helppo pitää ajantasalla), mutta ei olekaan ajantasalla. Onko tässä tarkoitus saada pyolenhinnan tarjouksella klikkaamaan?

Siis käsityölehti oli tuo "tarjous".

Vierailija
2/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkiherkkuja.

Laitetaan jotain houkuttelevaa, mitä ei todellisuudessa ole olemassakaan (tässä tapauksessa ei ole enää olemassa). Ihan perus kikka, mitä käytetään alalla kuin alalla. Esim. kiinteistönvälityksessä ja kaupan alalla paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran avasin mainoksen tosta samaista lehdestä samasta paikasta. Toimi. Sain lehden edullisesti ja vielä hyvän kylkiäisen.

Vierailija
4/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mainos? Mulla on Adblock.

Vierailija
5/5 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Me Naiset. Tilasin ja sain Lumene tuotteet,kun olin maksanut tilauksen. Tilaan lehtiä vai tarjouksista, jotta saan etuudet. En jatka tilausta pätkän jälkeen. Nytkin on "varastossa "rannekello, hopeiset korvakorut ja sykemittari. Annan ne lahjaksi esim. Jouluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi