Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies meinaa suuttua kun puhun erosta.

Vierailija
03.09.2017 |

Esittelin eilen ratkaisuvaihtoehdoksi tilanteeseemme eron. Mies tuntui suuttuvan. Sanoin vaan että sitähän voisi miettiä.

Ajattelin ääneen että suuttumus johtui siitä, että mies rakastaa ja niinhän siihen sitten sanoi rakastavansa. Itse en sanonut rakastavani. Ehkä miestä ei sitten haittaa että en rakasta. Jonkun verran varmaan, mutta en niin paljon ettenkö voisi erota.

Voiko tuossa erojutussa olla kysymys myös siitä että ei kehtaa myöntää epäonnistuneensa aviomiehenä eli kunniasta? Olen aina ajatellut että kyse on vain ihmisten sopivuudesta toisilleen ei paremmuudesta/huonommuudesta, niin kuin mieheni tuntuu ajattelevan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta sinä vaikutat sairaalta.

Vierailija
2/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan valota tilannetta yhtään enempää ap, ethän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on aina yksi vaihtoehto. Minkä takia sitä ehdotit? Melkeinpä tekisi mieli ruveta ratkomaan alkuperäisestä ongelmaa kuin tätä uutta.

Vierailija
4/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies parka millaiseen naiseen on sotkeutunut. :(

Vierailija
5/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toukokuulla vastaava keskustelu. Mies sanoi rakastavan eikä halua erota. Nyt viikonloppuna muutti pois. 2 viikkoa sitten itse ehdotti eroa.

Vierailija
6/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta sinä vaikutat sairaalta.

Kerrotko vielä diagnoosin nimen?

Ap

Vierailija
7/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on aina yksi vaihtoehto. Minkä takia sitä ehdotit? Melkeinpä tekisi mieli ruveta ratkomaan alkuperäisestä ongelmaa kuin tätä uutta.

En pysty luottamaan mieheeni. En viitsi valottaa enemmän. Mutta asia ei ole aivan yksinkertainen. Ap

Vierailija
8/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla miehesi on mielestäsi epäonnistunut ap? et ainakaan kunnioita miestäsi tippaakaan.

Vierailija
9/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toukokuulla vastaava keskustelu. Mies sanoi rakastavan eikä halua erota. Nyt viikonloppuna muutti pois. 2 viikkoa sitten itse ehdotti eroa.

Viitsitkö sinä sanoa mistä oli kyse?

ap

Vierailija
10/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et sanonut noin kylmästi miehellesi tätä asiaa kuin annat ymmärtää aloitustekstissäsi.

Vierailija
11/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla miehesi on mielestäsi epäonnistunut ap? et ainakaan kunnioita miestäsi tippaakaan.

En minä tarkoittanut että itse ajattelen, että olisi epäonnistunut vaan pohdin tunteeko mies olevansa epäonnistunut! Mies puhuu paremmuudesta ja huonommuudesta tyylin "ota sitten parempi mies", kun taas itse ajattelen enemmän että ei olla sopivat toisillemme. Ap

Vierailija
12/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et sanonut noin kylmästi miehellesi tätä asiaa kuin annat ymmärtää aloitustekstissäsi.

En esittänyt. Ap