Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä bmi 30 löytäis miehen?

Vierailija
03.09.2017 |

Luulin et yks oli kiinnostunut mut luulin väärin.
Oon muuten ihan hauska ja kiva. Vai pitääkö vaan laihduttaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
2/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi 42 nappas miehen ravintolasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
4/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssikurssi

Vierailija
5/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikasta.

Vierailija
6/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 30 löytää miehen, kun tämä syö päivittäin pizzaa. Viimeistään vuoden kuluttua on bmi jo saavuttanut miehen.

Vierailija
7/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bmi 30 ole edes paljon. Mitä sä oikein höpiset? Ei se miehen löytäminen ole painosta kiinni, suurimmalla osalla lihavia naisia (bmi yli 40) on mies. Miksi? Siksi että miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista, miehillä ei ole mitään sanomista naisen painosta, eikä suurin osa oikeasti siitä välitäkään.

Vierailija
8/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surettaa, että ihmiset näkevät itsensä vain ulkoisten ominaisuuksien kautta. Tämän ketjun pitäisi olla ennemmin:

Mistä hauska ja kiva löytäisi miehen?

Kiloja voi tiputtaa, mutta luonnetta on hankalampi muuttaa.

Vierailija
9/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on toisaalta oikeassa. Minulla loppui lihomisen myötä iskuyritykset. Jos joku deitti jostain löytyy, niin aina voi lukea rivien välistä painon olevan vamma ja minun pitäisi olla kiitollinen huomiosta.

Vierailija
10/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on toisaalta oikeassa. Minulla loppui lihomisen myötä iskuyritykset. Jos joku deitti jostain löytyy, niin aina voi lukea rivien välistä painon olevan vamma ja minun pitäisi olla kiitollinen huomiosta.

On varmasti oikeassa. Tätähän se nykyajan deittailu. Hakemalla haetaan vika, jonka perusteella voidaan siirtyä seuraavaan. Toimii miehillä ja naisilla.

Vierailija
11/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löytää lihavia/ylipainoisia miehiä. Lisäksi voisit kärkkyä jossain suklaa/lihatiski/ranskanperuna/olutosastolla niitä liahvia miehiä.

Vierailija
12/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä naisten "rivien välistä lukemista", koska se on aina perseellään. Olen seurustellut useamman BMI 30+ naisen kanssa ja kaikkien kanssa tapahtuu seuraavaa:

Nainen on tyytymätön painoonsa ja kuvittelee että minäkin olen -> nainen suuttuu kaikista mahdollisista tilanteista, jotka voi laajalla mielikuvituksella liittää painoon tai lihavuuteen esim. jos en halua tilata pizzaa tänään niin se johtuu siitä, että nainen on lihava -> v-käyrä nousee ja jossain vaiheessa jätän naisen -> nainen kuvittelee, että jätin hänet painonsa takia

Vierailija
13/13 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä naisten "rivien välistä lukemista", koska se on aina perseellään. Olen seurustellut useamman BMI 30+ naisen kanssa ja kaikkien kanssa tapahtuu seuraavaa:

Nainen on tyytymätön painoonsa ja kuvittelee että minäkin olen -> nainen suuttuu kaikista mahdollisista tilanteista, jotka voi laajalla mielikuvituksella liittää painoon tai lihavuuteen esim. jos en halua tilata pizzaa tänään niin se johtuu siitä, että nainen on lihava -> v-käyrä nousee ja jossain vaiheessa jätän naisen -> nainen kuvittelee, että jätin hänet painonsa takia

Huvittavaa, että samalla nämä läskit haukkuvat ja ovat katkeria hoikille ja kauniille naisille ja julistavat kehopositiivisuutta, mutta tosiasiassa ottaisivat milloint tahansa sen hoikan ulkomuodon, mutta eivät laiskuuttaan saa laihdutettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän