Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteet miestä kohtaan loppui yhtäkkiä?!

Vierailija
03.09.2017 |

Eli seurustelin 4vuotta ihanan miehen kanssa ja kaikki tuntui menevän tosi hyvin ja rakastimme toisiamme, suhteessa oli kaveruutta mutta myös seksipuoli kunnossa,kokeilimme paljon kaikkea uutta ja seksi oli todella hyvää kaikinpuolin. Tuntui että me tultaisiin olemaan loppuelämä yhdessä ja kaikki oli tosi helppoa ja mukavaa miehen kanssa. Puoli vuotta sitten mulla kuitenkin naksahti joku ja en enään halunnut lainkaan seksiä miehen kanssa ja rupesi kyllästyttämään koko tyyppi, 5kk mentiin silleen että olin äreä ja ei ollut seksiä ja ärsytti kaikki mitä mies sanoi. Nyt sitten kk sitten lopetin suhteen kun tuntui että ei tässä ollut mitään järkeä. En ole katunut päätöstä hetkeäkään ja olen jo tapaillut muita ihmisiä ja olen huomattavasti onnellisempi.
Sitä tässä kysynkin, että tuleeko aina käymään näin? Että täydellisen tuntuinen suhde vain ei enään kiinnosta? Siis meidän välillä ei tapahtunut mitää draamaa tai mitään,mun tunteet vai miestä kohtaan loppui ihan seinään..pelottaa että miten uskallan sitoutua jatkossa tällaisen kokemuksen jälkeen..oli miehelle myös ihan hirveää kun huomasi että musta tuli etäinen ja kylmä. En osaa selittää lainkaan miksi näin tapahtui ja pelottaa että tuleeko se aina menemään näin...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä miehen kirjoittama?

Vierailija
2/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain nainen, ei siinä muuta tarvita. Järki ei ohjaa naisen käytöstä, siksi heitä ei pidä koskaan päästää tärkeisiin virkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enäännnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Vierailija
4/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo hei, ei tietenkään tule aina käymään näin. Näin kävi nyt.

Vierailija
5/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että sitoutumiskammoisille ihmisille käy usein noin. Saattaa siis tapahtua uudestaan.

Vierailija
6/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloit haikailemaan jännämiehen perään kuten kaikki naiset.

Vierailija
7/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että täältä nähtäisiin nyt jostain kristallipallosta tulevaisuutesi ja suhteiden kestävyytesi......

Vierailija
8/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten välinen kemia on niin monimutkainen asia, että sen ymmärtää täydellisesti vasta 50 täytettyään. Teidän suhteeseenne vaikuttavat teidän itsenne ohella kaikki ne ihmiset, joiden kanssa olette tekemisissä. Eniten vanhemmat, mutta myös muut läheiset. Ohiksena voisi todeta, että juuri siksi on ihan he**etin vaarallista, että suomessa on armeijan verrab tyyppejä, jota eivät ole vanhempiensa vaikutuspiirissä ja ns. henkisessä kontrollissa, vaan ihan omillaan tai samanikäisistä koostuvan porukan "kasvatettavina".

Vierailija
9/11 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästä kymmeneen vuoteen on minusta aika sopiva pituus parisuhteelle. Siinä vaiheessa, kun suhde alkaa tuntua työltä tai tunteet loppuvat, kannattaa siirtyä eteenpäin.

Vierailija
10/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa sellainen kirja kuin Mating in captivity. Tätä ilmiötä on tutkittu, ja sille voi tehdä jotakin.

Vierailija
11/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on normaalia et välillä ärsyttää mutta että kaikki asiat ärsyttää niin sit on kyllä väärä mies/nainen.... kävi mulla kans siinä 5 vuoden tienoilla ihan sietämättömäksi, karikolle meni. Tiedän kyllä nyt mitä en enään pysty katselemaan ..... kyllä oikea suhde voi kestää lopunelämää mutta ei sekään aina ruusuilla tanssimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä