Pelottaa se asteroidi
Mun tuurilla se kuitenkin vaihtaa yllättäen kiitorataa.
Kommentit (57)
Ei, kyllä se valitettavasti mun tuurilla menee maapallon ohi.
Ajatelkaa jos se olisikin törmäyskurssilla, mutta tietoa ei julkaistaisi yleisen järjestyksen säilymisen takia. Ja sitten yhtäkkiä: ☄️💥🔥. Parempi olisi kuolla heti, eikä jäädä kitumaan.
Kyllä se kiitorataa voi muuttaa, jos vaikka joutuu johonkin tiheämpi rakenteiseen sumupilveen avaruudessa ja siitä suuntaa vaikka suoraan sinne ap:n kotipirtin kattoa kohden.
Ehkä se onkin isompi, kun sen niin selvästi näkee.
Enemmän mua kyllä pelottaa hemorroidit.
ps joo joo, huumorintajuni on huono, tiedän enkä välitä!
Mikä asteroidi?
Mitä nyt tollasia murehtimaan, jos asteroidi joskus törmäiskin maahan ja tuhoais sen kokonaan, niin minkäpäs sille mahdamme. Saatat kuolla vaikka nyt heti miljoonilla muillakin tavoilla joista tuhannet on vieläpä aika todennäköisiäkin kuolinsyitä, joista osaa voit yrittää ennaltaehkäistä, mitä jos keskittyisit ennemmin niihin?
Mitä ääniäkin sieltä avaruudesta on kuulunut?
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos se olisikin törmäyskurssilla, mutta tietoa ei julkaistaisi yleisen järjestyksen säilymisen takia. Ja sitten yhtäkkiä: ☄️💥🔥. Parempi olisi kuolla heti, eikä jäädä kitumaan.
Ihan järkevää olis etteivät kerro, ite en ainakaan haluais viettää viimeisiä hetkiä surun ja pelon vallassa.
Nythän ne on ne hetket. Eikö sen näe jopa kaukoputkella?
Korvat voi mennä lukkoon, jos se kosahtaa lähelle.
Yleisradion toimittajien mielestä nyt ei pidä lainkaa esittää tunnetta kiitoradan suhteen, nyt on paras olla lainkaan menemättä someen. Nämä asteroidit ovat ihan tavallisia kunnon ihmisiä, itseasiassa parempia kuin kotiplaneetta. Nämä asteroidit on täällä auttamassa meitä m*nanpulasss.... työvoimapulassa!
Eikös se olisi miellyttävä kuolema, kun jokaisen on kumminkin pakko kuolla. Jos koko maapallo tuhoutuisi, kukaan ei jäisi suremaan ketään.
Sitten kun kerran kaikki kuolivat, tulisi saman tien myös ylösnousemus kaikille.
Tässä kuva asteroidista:
Kohta rysähtää!
Ja just tipahtaa sinun mökin päälle.