Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä on elämäsi korkein tarkoitus?

Vierailija
02.09.2017 |

Valinta voi olla vaikea, mutta vain yhden saa valita!

Mikä näistä on elämäsi korkein tarkoitus?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa rohkeasti kommentteihin, jos tulee mieleen joku vaihtoehto, joka puuttuu listalta. 

Ap.

Vierailija
2/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla onnellinen ja olla satuttamatta muita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chillailu ja helppo elämä ilman stressiä, vaaroja ja sosiaalista taistelua,

Vierailija
4/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, joka on loistava vuodet toisensa jälkeen.

Vierailija
5/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde, joka on loistava vuodet toisensa jälkeen.

Ajattelin että parisuhde sisältyisi kategoriaan "Vanhemmuus, perhe- tai muut omaissuhteet". Mutta voihan sen erillisenäkin nähdä.

Ap.

Vierailija
6/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiiä... pysyä turvassa, koittaa nauttia siitä mitä on.

Vierailija
7/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe- ja muihin omaissuhteisiin kuuluvat käytännössä sukulaiset (omat lapset, vanhemmat, sisarukset, isovanhemmat, tädit ja sedät, serkut) sekä puolisot/ elämänkumppanit.

Ap.

Vierailija
8/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi mahdollisimman monen eri naisen kanssa

Vierailija
9/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset ja elämykset, olen koko aikuisikäni pyhittänyt armottomalle työnteolle ja sen vastapainona maailman näkeminen. 6kk vuodesta töitä ja 6kk reissailua parin päivän - kuukausien pätkissä. Hetkeäkään en ole valintaani katunut tai muuta elämääni kaivannut.

Vierailija
10/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma henkinen kasvu ja löytää onnenmurusia tavallisesta arjenpyörityksestä.

Vierailija
11/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi evoluutiobiologin vastaus, paitsi jos siihen kuuluu raskaudenehkäisyn käyttäminen.

Vierailija
12/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itseni kehittäminen henkisesti paremmaksi ihmiseksi" on johdossa. Olisi mielenkiintoista tietää, onko sen vastanneissa miten paljon esim. perheellisiä.

Vierailija
13/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi evoluutiobiologin vastaus, paitsi jos siihen kuuluu raskaudenehkäisyn käyttäminen.

Ei. Se on hedonistin vastaus. Hän ei sanonut että haluaa lapsia mahdollisimman monen naisen kanssa vaan seksiä. Seksin halu ei tarkoita että haluaisi lapsia.

Vierailija
14/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itseni kehittäminen henkisesti paremmaksi ihmiseksi" on johdossa. Olisi mielenkiintoista tietää, onko sen vastanneissa miten paljon esim. perheellisiä.

Sama pisti silmään.

Ajattelin kylläkin huvittuneena miten tekopyhää porukkaa :-)  Ihan vain kun lukee vaikka tämän foorumin postauksia. Vaikka nythän tämä kyllä on jonkin verran siistiytynyt. Pahin sonta lapioitu ulos.

Vierailija
15/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se on hedonistin vastaus. Hän ei sanonut että haluaa lapsia mahdollisimman monen naisen kanssa vaan seksiä. Seksin halu ei tarkoita että haluaisi lapsia.

Hedonisti, katkera nörtti, sama kai se on millä minua nimittää...

Vierailija
16/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, vaikka todella huono kristitty olenkin. Eli hengellinen tie, johon nuo muutkin asiat sisältyvät.

Vierailija
17/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole sellaista

Vierailija
18/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos saa perheestä kokemuksia ja elämyksiä tai pyrkii kehittymään henkisesti paremmaksi ihmiseksi tekemällä vapaaehtoistyötä?

Vierailija
19/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus

Vierailija
20/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lähimpänä on "Itseni kehittäminen henkisesti paremmaksi ihmiseksi". Sanoisin myös että viisaaksi tuleminen, virheistä oppiminen, elämänsä parempi hallitseminen...

Hitsi, ilman AV:tä eläisin ihan erilaisessa käsityksessä omasta itsestäni. Pitkään olin täällä tosi kunnollinen. En haukkunut muita, en trollannut, en kertonut eriävää mielipidettäni epäkohteliaasti, en argumentoinut tahallani typerästi tms. Nyt olen alkanut hermostua ja menettää kärsivällisyyttäni, eli olen ruvennut lapsellisesti "kostamaan" tälle palstalle ja alkaa käyttäytyä enemmän tuolla tavalla. Tietenkään en syyllisty kunnianloukkauksiin tai rikollisiin kommentteihin enkä esim. hauku kenenkään ulkonäköä tms., mutta en enää kohtele muita yhtä kunnioittavasti kuin ennen.

Pelkään että tämä menee ajan kanssa vain pahemmaksi siitä huolimatta, että näen mitä on tapahtumassa. Olen havahtunut tähän jo aiemminkin, mutta silti tilanne meni siitä pahemmaksi. Toki voisin vain vähentää palstailua, mutta se olisi vain ongelman piilottamista eikä poistamista. Itse asiassa eikö AV olisi täydellinen paikka oman kärsivällisyytensä koetteluun ja harjoittamiseen? En voi syyttää virheistäni AV:ta, AV on vain tuonut pikkuhiljaa esiin minusta ikäviä piirteitä. Haluan uskoa, että AV:n avulla voisin muuttua myös paremmaksi, jos suhtaudun tähän vain vaikeana testinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi