Kumpi on "hullu"
Vierailija
99/97
klo 19:29 | 2.9.2017
Mulla on täti joka 45v ja hän on vähän hankala tapaus ja itsekäs ja lapsellinen. Hän oli nyt haukkunut minua aika ikävästi seläntakana yhteiselle ystävällemme joka nämä asiat kertoi.
No mieheni on nyt jo pidemmän aikaa hermostunut tätini käytöksestä minua kohtaan. Tätini ei ole ikinä ollut ilkeä miehelleni tai en ole kuullut että olisi hänestä puhunut ikinä mitään pahaa. Mies uhkailee että ei ikinä enää haluta tavata ihmistä joka käyttäytyy noin. No tänään hän keksi että estää tätini fb:ssä ettei hän pääsw stalkkaamaan miestäni. He eivät olleet fb-kavereita eikä mieheni profiilista oikein näe mitään tietoja kun ei ole kaverina.
Minä suutuin tästä todella paljon, koska minun mielestä todella lapsellista mennä estämään fb vain siksi että on ärsyttävä ihminen. Ja jos tätini tajuaa tuon että on estänyt niin sittenhän se soppa vasta syntyisi. Olen miehelleni sanonut että en halua alkaa riitelemään tämän tädin kanssa koska sitten hän osaa olla todella julma. Mies sanoi että minulla ei ole mitään oikeitta määrätä hänen someja. Enhän minä niitä määrää vaan sen että en halua että hän provosoi minun sukulaissuhteitani. Olen sanonut että minä hoidan omat sukulaiseni ja puolustaisin miestäni jos täti hänelle sanoisi jotain.. Mitä mieltä olette tästä? Vastailen mielellään tarkentaviin kysymyksiin, mutta yritin avata tilannetta parhaani mukaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin useampia mielipiteitä asiaan..
Minun mielipide on, että ihan ok että miehesi esti tätisi. Mitä pahaa siinä on että miehesi on puolellasi?
Minusta miehellä on kaikki oikeus estää epämiellyttävä täti. Miten niin sinä hoidat sukulaisesi itse? Jos sinä hoitaisit ne, niin miehesi ei tarvitsisi huolehtia jostain Fb-stalkkauksesta. Eihän tätisi edes huomaa blokkausta, ellei hän nimenomaan yritä stalkata miestäsi Fb:ssä, pyytää kaveriksi tai ottaa yhteyttä. Sinun sukulaisesi ovat vain sinun asiasi niin kauan kuin he eivät tuppaudu miehesi elämään, missä vaiheessa heistä tulee yhteinen asia.
Kiitos hyvistä vastauksista! Saitte kyllä minut ajattelemaan asiaa erinäkökulmasta. Yksi ongelma on tässä se että ystävämme on luottamuksella kertonut nämä asiat mitä täti on seläntakan puhunut. Joten täti varmasti ihmettelisi miksi mies on hänet estänyt kun eihän me tiedetä mitään hänen käytöksestä.
En voi itsekään tädin suhteen oikein tehdä mitään kun en voi paljastaa että ystävä on asiat minulle kertonut. Tällä hetkellä tuntuu että en haluaisi hänen kanssa olla missään tekemisissä koska ei minun tarvisi alistua.. Olen ehkä liian hyssyttelijä kuitenkin enkö halua konflikteja... Mutta ehkä pyydän anteeksi mieheltäni asiaa koska tottahan se on että en voi määrätä hänen somea.. Olen hieman kontrollifriikki...
Kiitos vielä todella paljon uusista näkökulmista ja asiallisista vastauksista.
Lapsellisia olette kaikki kolme.