Onko palstalla porvoolaisia? Miten olette reagoineet 'Porvoo' kommentteihin?
Onko AV-palstalla oikeasti paljon porvoolaisia vai onko se vain hauska meemi? Oletko sinä porvoolainen?
Onko koskaan käynyt niin, että sinua ollaan kutsuttu porvoolaiseksi täällä ja olet vaan nyökytellyt päätä?
Kommentit (10)
En ole porvoolainen, mutta olen kyllä miettinyt joskus itsekin tätä, että miltä oikeista kirjaimellisesti Porvoossa asuvista ihmisistä mahtaa tuntua. :'c
Mistä tämä on lähtenyt liikkeelle? En muista että Porvoota olisi aikaisemmin pidetty erikoisena tai junttina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä on lähtenyt liikkeelle? En muista että Porvoota olisi aikaisemmin pidetty erikoisena tai junttina.
Se on sananmuunnos. Vähän niin kuin munansaannos.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity alkujaan Porvoon kaupunkiin. Joku kirjoitti vahingossaa Porvoo kun oli tarkoittanut kirjoittaa Provoo tarkoittaen jonkun aloitusta provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun provo ja Porvoo on niin lähellä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Lukihäiriö sanasta provo.
No ei se tunnu miltään. Kyllä me porvoolaiset tiedetään millaista täällä on. Hyvä on olla.
Paikkakunta-aiheisissa ketjuissa vähän hankalaa sanoa "olen Porvoon läheltä" kun luullaan että vaan provoilee.
No nyt selvis tämäkin. Aina sivistyy kun käy av-palstalla. Terveisin kommentoija 3.
Olen porvoolainen ja onhan se vähän sääli, että sievästä kotikaupungistani on tullut nettivitsi.