Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän äitinne kova siivoamaan?

Vierailija
02.09.2017 |

Käskeekö myös teitä aikuisia lapsiaan siivoamaan, jos tulee käymään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitinne loukannut teitä määräämällä siivoamaan ja kertomalla, että ellette siivoa kuin hän vaatii, kukaan ei pidä teistä?

Vierailija
2/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käske siivoamaan, mutta haluaisi itse siivota. Olen kieltänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unnetko olvasi hyväksytty ihmisenä kieltämisen jälkeenkin maailman silmissä, vai voisiko äiti romuttaa sen uskon, että olet vain sanomalla, että hän tietää, että et ole hyväksytty kun toimit noin?

Vierailija
4/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin äitini. Entinen avovaimoni heitti sen pihalle, kun alkoi jakamaan siivousneuvoja. Nykyinen vaimo ei päästä sitä sisälle laisinkaan. 

Vierailija
5/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei mun mies heitä äitiäni pihalle :(

Ei onneksi käske minua kyllä tekemään mitään. Minä teen tästä lähtien mitä minä itse haluan!

ap

Vierailija
6/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini siivosi tarvittaessa, ei hän ollut mikään siivousintoilija. Itse taas olen aivan liian ihastunut luuttuamiseen, aikansa voisi varmaan fiksumminkin käyttää.

Vierailija
7/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eri asia, jos se tuottaa mielihyvää. Mun äidillä ei ollut kyse siitä.

ap

Vierailija
8/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeää asuntoani ja sisustustani niin, ettei voi edes omille ystävilleen kertoa missä minä asun, kun on niin epäsiistiä, kun ei ole normaalin ihmisen koti ollenkaan...

Vierailija
9/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeää asuntoani ja sisustustani niin, ettei voi edes omille ystävilleen kertoa missä minä asun, kun on niin epäsiistiä, kun ei ole normaalin ihmisen koti ollenkaan...

Kauheaa... Mun äiti varmaan koitti välttää tuota, ettei tarttis sitten hävetä, siis huutamalla, vaatimalla mitätöimällä ja raivoamalla. mikä oli mun itsetunnolle aivan katastrofaalista

ap

Vierailija
10/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun äitisi ole käskenyt sinua siivoamaa

Viimeksi siivosi koko asuntonne

Ja sinä sait draamaa siitäkin äitihullu

Vierailija
11/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli soittaa äidille ja sanoa, että hänen käytöksensä oli todella törkeää. Mutta ei se auttaisi mitään, se ihminen on täysin immuuni arvostelulle. Vaikka on ekana aina arvostelemassa minua.

ap

Vierailija
12/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nähnyt äitiäni imuri kädessä. Ja olen keski-ikäinen. Eli ei varmaan ole kova siivoamaan.

Vierailija
13/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin kuormittunut tästä, etten enää kestänyt omaa perhettäni koska mies ei tukenut mitenkään. Jätin miehen hoitamaan kaiken arjessa yksin. Olin niin kuormittunut!

ap

Vierailija
14/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun äitisi ole käskenyt sinua siivoamaa

Viimeksi siivosi koko asuntonne

Ja sinä sait draamaa siitäkin äitihullu

Olin niin kuormittunut, että niin siinä vain kävi sitten. Äidillä ei ole mitään oikeutta käskeä minua tekemään yhtään mitään, ja silti aina käskee. Se on ihan hemmetin satuttavaa. Aivan kuin inhoaisi ja vihaisi minua sydämensä pohjasta.

ap

Vierailija
15/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin todella kuormittunut silloinkin, kun kirjoitin tänne siitä, että äiti koittaa tulla kylään, vaikka en halua, enkä saanut kuin vittuilua osakseni. Kuormituin niin, että huusin vihaavani kaikkia ja typerät tosikot kuvittelivat sen olevan joku vilpitön mielipiteeni.

ap

Vierailija
16/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin pojan perheen jääkaapin, kun lähtivät parin viikon reissuun. Reissun jälkeen miniä tuli sanomaan, että heillä käynyt kotihengetär ja kiitti minua (en edes muistanut koko asiaa). Olen lasteni perheissä  tehnyt erilaisia siivoushommia ikkunoitten pesusta lähtien, eikä  koskaan ole  nyrpistelty, ovat olleet pelkästään tyytyväisiä.

Vierailija
17/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä osuus miehelläni on tässä kuormittumisessani, mutta ehkä se, kun hän ei ikinä ota kantaa mihinkään ja ei hänen kanssaan voi mistään asioista sopia, ei lastenkasvatuksesta, ei kodin järjestyksenpidosta, ei mistään. Ja kun minä olen tottunut siihen, että joku käskee, niin olen kaikessa valmiiksi niskakarvat pystyssä, mutta se ei auta, että toinen ei sano mihinkään mitään. Sinne jäi nyt yksin toistaiseksi hoitamaan kotia ja lapsia. Mä teen sitä mitä minä itse tahdon!

ap

Vierailija
18/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä siivosin pojan perheen jääkaapin, kun lähtivät parin viikon reissuun. Reissun jälkeen miniä tuli sanomaan, että heillä käynyt kotihengetär ja kiitti minua (en edes muistanut koko asiaa). Olen lasteni perheissä  tehnyt erilaisia siivoushommia ikkunoitten pesusta lähtien, eikä  koskaan ole  nyrpistelty, ovat olleet pelkästään tyytyväisiä.

Mistään avusta nyrpistelystä ei ole kysymys.

ap

Vierailija
19/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aloittamassa mun vuokra-asunnon remonttia, ihanaa rempata se kuntoon! Siihen menee noin 35 tonnia. Itse en sitä tee.

ap

Vierailija
20/26 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan laittelee lapsia kouluun pallo jalassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme