Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tripp Trapp -tuoli oikeasti tosi hyvä?

Vierailija
04.04.2006 |

hintava on ainakin ja se houkuttelee minuakin, että kasvaa lapsen mukana. onko niitä muita vastaavia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ja musta vielä todella nätti ja tyylikäs :)

Vierailija
2/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen eikä kaadu vaikka mikä olisi. Hyvä silloin kun käyttäjänä vilkas 1,5-vuotias joka tykkää itse kiivetä tuoliin ja sieltä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän käyttöikä on pidempi kuin tavallisilla syöttötuoleilla. Meillä ainakin lapset ja aikuisetkin on tuossa viihtyneet. Hintahan on kova, mutta takaan, että hinta-laatu suhde on loistava. En ole tuoleista mitään moitittavaa löytänyt.

Vierailija
4/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kaadu vaikka aikuinen koittaisi tuoliin kiivetä ;) Ainut miinus on pitkälle taakse tulevat jalat, joihin mä ainakin kolhin varpaitani joka päivä.

Vierailija
5/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin ei tosissan osaa syödä jos ei näe mitä lautasella on (siis jos istuu tavan tuolissa sitten isompana). joku myi suomi24:ssä pyökinväristä hintaan 80¿, hakisin meille toiseksi, jos olisin lähempänä! tuoli oli siis espoossa.. jos joku vailla, halvalla.

Vierailija
6/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt vuoden ollut käytössä ja kokemukset on olleet hyviä. Poika on tosi vikkelä ja hoikka, joten ei aluksi päässyt nousemaan ylös tuolissa. Tosin nyt kun ikää on jo tullut, pystyy kyllä vääntäytymään pois, mutta ei kovinkaan nopeasti. Mummolan perinteisestä mallista pääsee seisomaan silmänräpäyksessä, lisäksi on muutaman kerran meinannut keikauttaa sen. Tripp Trapp ei ole kertaakaan edes meinannut keikata, vaikka poika on potkaissut voimalla vauhtia pöydästä. Ainoastaan liukuu taaksepäin, jos potkaisee. Ei ole keikannut myöskään nyt kun lapsi on koittanut kiivetä itse siihen, eli tosi tukeva on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän