LA toukokuussa 2018
Kommentit (64)
Täällä plussattu 20.9 kp 28/20-28 :) Ensiviikolla varhaisultra jotta nähdään millä viikoilla mennään tarkalleen, mutta laskureiden mukaan ajoittuu toukokuun loppupuolelle LA.
Mites muilla on raskausoireet vaikuttaneet työntekoon? Itellä ei tahdo raskaat vuorot tällä hetkellä sujua. Teen töitä kaupanalalla, fyysisesti erittäin raskasta hommaa, 8 h päivässä kantelen painavia laatikoita (15-30 kg) kauheaa vauhtia lavoilta hyllyihin, laatta meinaa lentää ja välillä myös huimaus nostaa päätään, valituksia tulee myös heti jos et ole tarpeeksi nopea/joudut poistumaan paikalta esimerkiksi vessaan liian usein. Mieli tekisi pistää stoppi noille vuoroille, mutta en haluaisi vielä tässä kohtaa kertoa työnantajalle raskaudesta, kun on niin alussa vasta ja myös koeaika meneillään -_-
Moi!
Ehkä mäkin jo mukaan uskallan hypätä. La ehkä 26.5.2018 ja neljäs (ja viimeinen) lapsi tulossa.
Parisen viikkoa kuukautiset myöhässä ja aamulla uskalsin vihdoin tehdä testin...
Täällä myös! LA 3.5.18. Miten pääsen mukaan FB- ryhmään?
Mäkin olisin halukas faceryhmään :) onko sielä kuinka paljon jo jäseniä? :) oon yhdessä salaisessa ja sielä ei oo kun muutama ja eikä sielä oikeen juttu luista niin ajattelin etsiä vähän isompaa ryhmää jossa olis edes keskustelua
Moikka! Meillä tuo toukokuisten salainen ryhmä on nyt täysi, eli iitu liitulle ei kannata enempää pyyntöjä laittaa.
Hei täällä olis kans plussattu :) onkohan kellään tietoa mahdollisesta uudesta fb ryhmästä?
Nyt viikkoja 8+1
Täällä ihka ensimmäinen raskaus menossa, la sijoittuu toukokuu alkuun. Ei millään malttaisi odottaa vielä viikkoa että olisi eka ultra!
Tosi harmi, että nyt jo täysi tuo fb ryhmä, olisikohan jollain tiedossa jotain vähän isompaa ryhmää että mahtuis vielä näinkin alussa mukaan ?
Täällä kanssa la toukokuulle ja esikoista odotetaan :) Olisi kiva päästä jakamaan kaikkea muitten kanssa, olisikohan meitä tarpeeksi uuteen fb-ryhmään..
Eka neuvola vasta 9+1 eli viikon päästä ja jännittää mihin asti eka ultra sitten venyy. Haluaisin kovasti saada jo varmistuksen että kaikki on hyvin!
Väsymyksen määrä on kyllä yllättänyt täysin, eilenkin nukuin 2 h päikkärit
Täällä myös! :) Voisin myös liittyä johonkin fb-ryhmään, jos sellainen vielä perustetaan :)
Mulla olis LA 15.5. <3 Kahden perättäisen keskenmenon takia oon jo käynyt yksityisellä kaksi kertaa varhaisultrassa ja siellä on ollut onneksi kaikki hyvin. Meillä ei neuvolassa ole ultria ollenkaan.. Yksi lapsi on jo entuudestaan 8/2015 ja nyt olisi toinen tulossa :)
moikka kaikki!
täällä yks 27-vuotias esikoisen odottaja!
nyt mennään viikolla 12!
mä olisin kiinnostunut kans jostain salaisesta fbryhmästä, kiinnostaisko muita jos vaikka tekisin toisen ryhmän meille joiden la toukokuussa :)
Joko ehdit luomaan ryhmän? Haluaisin myös liittyä :)
La 21.5
Itse suunnittelin pitäväni tän raskauden ns. piilossa ja täräyttää synnäriltä faceen kuvaa :D Täs on menty päivä kerrallaan ja ei oo liikaa hehkuteltu, kun jotkut on sanoneet km riskin olevan suurempi minipillerien jälkeen. huomenna pitäs tulla 10+0 täyteen, 9+4 jo kuului neuvolassa doplerilla pienen pieni syke <3 niin ja siis viikoista ei vielä olla varmoja, tsekataan sitten kahden viikon päästä missä mennään ja kuinka pitkällä.
Voisikos joku tehdä sen salaisen faceryhmän :)?
Millähän salaiseen ryhmään pääsisi mukaan? Onko muita odottajia pk-seudulta?
Miten pääsisi mukaan salaiseen ryhmään? :)
Täällä myös yksi kiinnostunut salasesta fb ryhmästä :)
Yllättävän vaikeeta tuntuu olevan :(
Mäkin tulisin mielelläni ryhmään mukaan. La 4.5 :)
Kiitos! :)