Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA toukokuussa 2018

02.09.2017 |

Löytyykö muita toukokuulle vauvaa odottavia? :)

Kommentit (64)

1/64 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! ✋ la 7.5.18 :)

2/64 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Juuri tänään haaleasti plussattu. La:sta ei tietoa, mutta varmaan asettuu toukokuun alku-puoliväli paikkeille. Kierto siis hyvin epäsäännöllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/64 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Kuvittelin kierron vaan venyneen entisestään, mutta 6pv jatkunut "menkat alkaa millä hetkellä hyvänsä"-tunne sai hakemaan testin! 3 selkää plussaa myöhemmin olen yllättynyt mutta onnellinen! Ois kiva kuulla myös samoilla viikoilla olevien kuulumisia. Raskaus on itselleni ensimmäinen ^_^

4/64 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilokseni voin liittyä ketjuun mukaan! Esikoinen ja 5+0, joten kovin varhaisessa vaiheessa ollaan, mutta toivotaan, että uuden elämän alku on oikeasti kyydissä ja pysyy mukana ainakin huhtikuulle.

5/64 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan loppuuko täällä odotus ennenkuin kunnolla alkaakaan, vuotelua on ollut hitusen ja aamupissasta tehdyt testit samaa tasoa kuin päivälläkin. Toki eri testit näyttää eri tavalla, mutta huolettaa silti. Tosin vasta toissapäivänä plussattu rfsu:n herkällä. Katsotaan, katsotaan. Onneksi esikoinen 1/17 pitää kiireisenä, ja onneksi on yksi pikkumuru vaikka kesken menisikin. Tosin kaksi pikkumurua olisi myös hyvä. 🙂

6/64 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös epäluuloa, en tiedä miltä tä alku kuuluisi tuntua..? Mitään vuotoa ei ole, vatsassa outo turvonnut ja menkkamainen "repivä" kipu vähän väliä, samoin jatkuva pissahätä.. Näin alussa ei kai pitäisi vielä hihkua ja suunitella tulevaisuutta? Neuvola sovittiin 3vk päähän eli n. 8-9 viikon kohdille.. sitten vasta konkreettisesti näkee onko tuolla vatsassa jotain oikeasti 🙈

7/64 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mä tein myös positiivisen raskaustestin ja la ajoittuu toukokuun alkuun. Kolmas lapsi olisi tulossa (8/13 ja 8/16). Hieman on sopeutumista ajatukseen vaikka todella onnellinen olenkin. Ensimmäinen nla-aika on loppukuusta. Ultraääntä odottelen ja toivon kaiken olevan kunnossa ❤ raskausoireita on hieman. Alavatsa nippailee, pahoinvointia ja huimausta. Onneksi ei mitenkään voimakkaasti.

8/64 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä myös la toukokuussa! :)

Esikoinen kyseessä ja kaikki tää on vaan niin uutta, jännää ja ihanaa 😍

9/64 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä taas toisaalta onnellinen tästä pahoinvoinnista joka vyörynyt tänään päälle urakalla. Sellanen pitkin päivää oleva etova olo, pönttöä kuitenkaan ole vielä tarvinnut halailla. Se varmaan tulee sitten myöhemmin, esikoisesta oksentelin satunnaisesti vielä lähempänä puoltaväliä jos joku haju/maku sattui osumaan kohdalle. Kahvin haju ei ällötä, mutta en taida olla eläessäni juonut niin pahaa kahvia kuin tänään, ennen siis perinteinen pannukahvi ollut hyvää.

Onko kukaan menossa ennen nt-ultraa ultraan? Itse varailin kuun viimeiselle viikolle aikaa kun haluaa tietää onko sielä oikeasti joku. Neuvola ei laittanut ultraan vaikka kierto heitellyt miten sattuu, ja neuvolassa ei ultralaitteita ole. Eikä kestä odotella sinne rv 11- 12 asti.

10/64 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin myös sitä varhaisultraa.. haluaisin kovasti tietää onko alkio oikeassa paikassa, ja samalla myös poissulkea tuulimunan mahdollisuuden. En osaa vielä täysin iloita, kun huolestuttaa kaikki epäonnistumisen mahdollisuudet 🙄 Hölmöä ehkä.. onneksi myös kovin tavallista kun luen juttuja entistä. Kunpa aika kuluisi nopeasti! Neuvola vasta syyskuun vimpalla viikolla..

11/64 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Tänään rv 6+0

Toinen lapsi olisi kyseessä.

Jännittää aivan älyttömästi, että vielä menee kesken. Eka neuvola on kahden viikon päästä. Kovasti haluaisin käydä ultrassa ennen nt:ta, mutta en usko että neuvolasta ainakaan pääsen. Minne Mii ajattelit mennä?

💕

12/64 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryminällä ruuhkavuosiin: tämäpä juuri kun ei täysillä osaa/voi iloita raskaudesta kun pelkää tuulimunaa ja keskeytynyttä keskenmenoa ja vaikka mitä. Ensimmäisessä raskaudesta pelännyt yhtään, mutta kun se päättyi heti kättelyssä kkm:n niin sen jälkeen varjostanut edellistä ja nyt tätä kyseinen tapahtuma.

HanHen: Lahteen Perhe-arteen varasin ajan. Esikosta kävin omalla paikkakunnalla ja pulitin toista sataa siitä kun en tuosta tiennyt. Matkaahan sinne hiukan on, mutta selvää säästöä silti. 🙂

Vierailija
13/64 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kiva että löytyy muitakin toukokuisen odottajia! Onnea kaikille! <3

Meillä laskettuaika osuu oviksesta laskettuna 14.5. tienoille ja sen mukaan tänään olisi 5+0 <3 Ei olla vielä päätetty mennäänkö ar-ultraan.

14/64 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös! Tänään rv 5+4 ja LA sijoittuisi johonkin 10.5 paikkeille :) eka neuvola 26.9 😍

15/64 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun meitä on niin monta samassa veneessä! Mulla on pikkuhiljaa rinnat kipeytyneet ja viime yö oli jo tuskaa nukku vatsallan! (Vk 5+6)Pientä kuvotusta pari tuntua lounaan jälkeen, mutten kehtaa valittaa kun ystävien raskauspahoinvoinnit on vieneet kaikki voimat. Oireita siis kuitenkn on! Ihanaa sinänsä vaikka kivuista en nautikkaan. Mutta olen valmis niihinkin jos toukokuussa saan nyytin syliini. Minä olen kuukauden päästä 32, ja tämä ensimmäinen todistettu raskauteni, varmaan myös todellisuudessa, joska ennen en ole ilman ehkäisy ollut.. tätä ennen oli kuparikierukka monta vuotta. Haluaisin kertoa koko maailmalle raskaudesta, mutta mieheni jolle lapsi olisi jo 3. Toppuuttelee onneksi 🙃 Ehditään kertoa kun kaveri on asettautunut kunnolla kodiksi.. helsingissä on ainakin yksi gyne joka tekee uä:n käyntimaksun hinnalla, Ilkka Räsänen tai Räisänen 🤔 Mietin että kävisin hänellä 8.viikolla vakoilemassa mitä vatsassa tapahtuu..

16/64 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl kans, eilen plussattu ja la menee toukokuun lopppupuolelle.. eli hyvin varhasessa vielä ollaan 😊

Mutta ootteko muut jo suljetussa ryhmässä ja/ tai facessa ryhmässä? Laitoin jo eilen liittymispyyntöö sekä toukokuun suljettuun että 2018 suljettuun mut mitää ei o kuulunu ni vähä ihmetyttäää.. 😏

17/64 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täällä myös laskettu aika toukokuun alussa. Nyt rv6+3. Viikon ajan kärsinyt pahoinvoinnista. Pahoinvointi on koko aikaista. Pönttöä halailtu urakalla ja nyt joutunut olemaan saikullakin muutaman päivän, kun oksensin kaiken mitä alas suusta sai.

Esikoisen aikana pahoinvointi kesti lähes puoliväliin raskautta. Ja tiputuksessa kävin sekä sain Primperanit käyttöön. Toivottavasti nyt ei joudu samaa käymään läpi.

18/64 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin kiinnostunut fb ryhmästä! Jotenkin vaan vielä jännittä riski, ja siksi varmaan vielä vähän varovaisesti suhtaudun näihinkin! Mulla ei vielä 6+2 oo pahoinvointia! Onneksi! Rinnat sitten sitäkin kipeämmät ja yöt on ihan älytöntä pyörimimistä ja heräilyä.. onko muilla ongelmia nukkumisen kanssa?

19/64 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla olis tuola salainen fb- ryhmä toukokuisille, mukaan vaan sinne! Tuossa alueen sivulla vähän mainostinkin sitä, mutta jos kiinnostaa niin sa kysellä lisää. 🙂 Ei siis kyseistä ryhmää löydy fb: stä haulla eikä kaverit kysele. Mikäli tuttuja on niin uskoisin, että kun kaikki samassa veneessä ollaan niin ei lähdetä huutelemaan.

20/64 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityn joukkoon, varovaisena vielä tosin kun sen verran haalean plussan sain... Laitoin viestiä myös fb-ryhmästä 😊

Eilen siis haamujen haamu, tänään haalea plussa mutta jos se samaa meinaa kuin viimeksikin, se ois kolmas lapsi ja laskettu aika 23.5. Tänään siis niinkin varhaiset vkot kuin 4+1.