Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelastetaan Stockmann -talkoot!

Vierailija
02.09.2017 |

Jos Stockmann tavaratalona lopettaa Helsingissä, Suomi on vajonnut Islannin tasolle.

Kaikkien läntisten sivistysmaiden isoissa kaupungeissa on Ns luxustavaratalo. Se nyt vaan on sivistyksen merkki.

Nauvostoliitossakin oli sellainen. Suomi on nyt vajoamassa todelliseen junttiuteen, jos Stockmann katoaa!

Lupaa, että käyt ostoksilla Stokkalla, osastoissa jotka ovat sen ITSE omistamia. Tämä on tärkeää!

Esim tällä hetkellä saat Kenwoodin 250 e:n lihamyllyn 49 eurolla!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla edes tavaratalo? Eikö kauppakeskukset riitä?

Vierailija
2/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Save Stockmann!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl pysty.

Vierailija
4/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lopetti jo täältä. Myöhäistä siis.

Vierailija
5/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn Stokkalla aina kusella. Ikinä en ole ostanut mitään.

Vierailija
6/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa samat tuotteet halvemalla

Vierailija
7/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vaan. Ostin sieltä viimeksi vaatteita ja lakanan. Ihan paska laatua olivat. Luxusta my ass.

Vierailija
8/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein ole mitään pelastettavaa.

Vierailija
9/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain lidlissä. Olen köyhä. Vaikka olisin rikas, en koskaan kävisi stockalla. Vastenmielinen paikka.

Vierailija
10/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisillakin on luksustavaratalo NK. Ollut aina.

Vierailija
11/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppii , vaikka se on vähän kaukana. Oikeasti sieltä saa laadultaan luotettavia tuotteita ja tarjouksesta ihan edullisesti.

Vierailija
12/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa liikuta. Asun maalla, ja mulle riittää tuo naapuripitäjän Prisma. Saan sen Kenwoodin samalla hintaa ja bonukset päälle. Hulluilla päivillä kävin hmmm..mitä siitä nyt olisi, kaksi vuotta? Matkaa lähimpään Stockkaan n. 70 km, joten ihan en ala siellä viikoittain käymään (ja ei ole Helsinki).

Vierailija
13/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin Stockmannin talkoissa, mutta nettikauppansa on maailman ankein. Tuotekuvia löytyy mutta niitä ei kuitenkaan ole saatavilla, mikä sellaisen nettikaupan ajatus oikein on??

Vierailija
14/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn kohta Tokmannilla hakemassa tuon lihamyllyn.

Vierailija
15/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn Tampereen Stokkalla kyllä ihan viikoittain, mutta ei se taida riittää :(

Oikeasti ihan karmeaa kyllä jos Stokka lopetetaan. Mä olen asioinut siellä 22 vuotta eli siitä asti, kun muutin Helsinkiin ja nyt viimeiset pari vuotta Tampereella.

Vierailija
16/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan verkkokauppa on kyllä ehkä neuvostoliittolaisinta mallia verkkokaupasta mitä voi olla...

Vierailija
17/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kirjainta vaan pois, niin saadaan tokman tilalle :D 

Vierailija
18/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi yksittäisen kaupallisen toimijan olemassaolo on sinulle "sivistyksen merkki"? Stockmann on yksi firma muiden joukossa, ja sen omistaa joukko yksityisiä osakkeenomistajia, joille sinä täällä yrität masinoida tuloja. Miksi? Eikö elämässäsi ole mitään muuta sisältöä kuin kuluttaminen, onko materialismi sinulle ainoa tapa arvottaa asioita? Kuulostaa aika tyhjältä olemassaololta.

Vierailija
19/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun lopettaisi. Eiran mummojen turhakepuoti. Olevinaan niin hienoa. Myyjätkin luulevat olevansa jotain parempaa, kun ovat töissä stockalla.😂

Vierailija
20/30 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusmyynneistä kävin,oli halpaa:lasten Benetton paita 2,40,yöasu lapselle 1,60,hanskat 1.Huppareita 5e/kpl.Ja kpkopuku vauvalle 8.Lakanat 4e...