Pelastetaan Stockmann -talkoot!
Jos Stockmann tavaratalona lopettaa Helsingissä, Suomi on vajonnut Islannin tasolle.
Kaikkien läntisten sivistysmaiden isoissa kaupungeissa on Ns luxustavaratalo. Se nyt vaan on sivistyksen merkki.
Nauvostoliitossakin oli sellainen. Suomi on nyt vajoamassa todelliseen junttiuteen, jos Stockmann katoaa!
Lupaa, että käyt ostoksilla Stokkalla, osastoissa jotka ovat sen ITSE omistamia. Tämä on tärkeää!
Esim tällä hetkellä saat Kenwoodin 250 e:n lihamyllyn 49 eurolla!
Kommentit (30)
Se lopetti jo täältä. Myöhäistä siis.
Mä käyn Stokkalla aina kusella. Ikinä en ole ostanut mitään.
Netistä saa samat tuotteet halvemalla
Antaa mennä vaan. Ostin sieltä viimeksi vaatteita ja lakanan. Ihan paska laatua olivat. Luxusta my ass.
Ei siinä oikein ole mitään pelastettavaa.
Käyn vain lidlissä. Olen köyhä. Vaikka olisin rikas, en koskaan kävisi stockalla. Vastenmielinen paikka.
Ruotsalaisillakin on luksustavaratalo NK. Ollut aina.
Soppii , vaikka se on vähän kaukana. Oikeasti sieltä saa laadultaan luotettavia tuotteita ja tarjouksesta ihan edullisesti.
Ei paljoa liikuta. Asun maalla, ja mulle riittää tuo naapuripitäjän Prisma. Saan sen Kenwoodin samalla hintaa ja bonukset päälle. Hulluilla päivillä kävin hmmm..mitä siitä nyt olisi, kaksi vuotta? Matkaa lähimpään Stockkaan n. 70 km, joten ihan en ala siellä viikoittain käymään (ja ei ole Helsinki).
Pelastaisin Stockmannin talkoissa, mutta nettikauppansa on maailman ankein. Tuotekuvia löytyy mutta niitä ei kuitenkaan ole saatavilla, mikä sellaisen nettikaupan ajatus oikein on??
No käyn kohta Tokmannilla hakemassa tuon lihamyllyn.
Mä käyn Tampereen Stokkalla kyllä ihan viikoittain, mutta ei se taida riittää :(
Oikeasti ihan karmeaa kyllä jos Stokka lopetetaan. Mä olen asioinut siellä 22 vuotta eli siitä asti, kun muutin Helsinkiin ja nyt viimeiset pari vuotta Tampereella.
Stockan verkkokauppa on kyllä ehkä neuvostoliittolaisinta mallia verkkokaupasta mitä voi olla...
Pari kirjainta vaan pois, niin saadaan tokman tilalle :D
Ap, miksi yksittäisen kaupallisen toimijan olemassaolo on sinulle "sivistyksen merkki"? Stockmann on yksi firma muiden joukossa, ja sen omistaa joukko yksityisiä osakkeenomistajia, joille sinä täällä yrität masinoida tuloja. Miksi? Eikö elämässäsi ole mitään muuta sisältöä kuin kuluttaminen, onko materialismi sinulle ainoa tapa arvottaa asioita? Kuulostaa aika tyhjältä olemassaololta.
Hyvä kun lopettaisi. Eiran mummojen turhakepuoti. Olevinaan niin hienoa. Myyjätkin luulevat olevansa jotain parempaa, kun ovat töissä stockalla.😂
Alennusmyynneistä kävin,oli halpaa:lasten Benetton paita 2,40,yöasu lapselle 1,60,hanskat 1.Huppareita 5e/kpl.Ja kpkopuku vauvalle 8.Lakanat 4e...
Miksi pitää olla edes tavaratalo? Eikö kauppakeskukset riitä?