Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosteusvaurioita-kirja..

Vierailija
02.09.2017 |

Onko kukaan vielä ehtinyt lukea sitä?

Olen itsekin (väkivaltaisen) alkoholistin aikuinen lapsi, mutta en nyt ihan ymmärrä mitä saisin kys kirjasta ns irti...jos se anti on tosiaan sitä, että muut lasisen ja mahdollisesti väkivaltaisenkin lapsuuden eläneet kertovat "Top3-kokemuksiaan" niin ei kiitos.

Voihan se tietty olla jollekin terapeuttista lukea vastaavia kokemuksia ja että ei ole ainoa ja selvisi kaikesta paskasta elossa aikuiseksi, mutta enpä tiedä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tämä kirja pitäisi lukea silloin, jos elää itse paljon juovan puolison kanssa, ja haluaa tietää miltä se todella lapsista tuntuu. Monet naiset erityisesti vähättelevät juomisen vaikutusta lapsiin. Sanotaan että ei ne lapset sitä huomaa, tai ei ne käsitä tai välitä, että parempi se on kuitenkin että on "ehjä perhe", tai vedotaan siihen, että miten ne lapset muka uskaltaisi jättää sitten sen miehen hoitoon jos erotaan. Pitäisi tajuta, että juomisen katseleminen on aina paljon huonompi vaihtoehto kuin ero. Juovan vanhemman katseleminen vahingoittaa loppuiäksi.

Vierailija
2/3 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänlaista shokkihoitoa siis..

Kirjan voisi liittää äitiyspakkaukseen...tai jotenkin neuvoloissa saada vanhempien kätösiin..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.