Paljonko teillä on etelänmatkan budjetti viikoksi? Montako lasta & aikuista?
Kommentit (6)
käyttörahoja 1000 euroa. Matkan hintaan sisältyy aamiaiset ja asuminen huoneistohotellissa, jossa syödään toinen päivän aterioista. Kanarialle ei mennyt ihan tota tonnia, koska siellä ei ollut niin paljon houkuttelevaa osteltavaa + käytiin ruokakaupassa tavallisessa supermarketissa. Rodoksella meni 1000 egeä viikossa, mutta siellä ruoat ostettiinkin resortin myymälästä ja ostettiin myös enemmän matkamuistoja.
Ja matkassa siis 2 aikuista ja 2 lasta (molemmat lapset yli 3-vuotiaita kaikilla matkoilla)
Syötiin kyllä sitten joka ilta tosi hyvin, ei missään halpispaikoissa. Minä en voinut juoda mitään alkoholia, kun olen raskaana. Aika vähän osteltiin mitään tavaraa. Retkiin, pääsylippuihin ym. menee tosi paljon. Esim. me käytiin lintupuistossa, jonne liput oli melkein 20 euroa/aikuinen. Samoin vesipuistoon olisi ollut kalliit liput.
minä olen lähdössä tuttavan ja hänen lapsensa kanssa turkkiin kesällä, mukaan lähtee 1v ja 2.5v lapseni.
ajattelin että pärjään n.200-300¿ viikon lasten kanssa, kuullostaako vähältä? ja tuohon siis sisältyisi 1aik. ja 2 lapsen kaikki ruoat (aamiainen tehdään itse huoneistohotellissa), juomat ja mahdolliset tuliaiset kotiin.
jää kuitenkin päivää kohti n.30-50 euroa, minusta ihan kohtuu budjetti.
alkoholiinhan nyt ei rahaa mene kun parin oluen/lasin viiniä verran päivässä, lasten kanssa kun reissataan.
Turkissa meni tonni kahdessa viikossa. Aamupala tehtiin itse. Päivällinen syötiin aina ravintolassa. Ostettiin aika paljon vaatteita. Pari retkeä tehtiin kanssa.
Meillä meni 2 aik. + 1lapsi Kanarialla viikossa noin 1000 Euroa. Vuokrasimme auton ja shoppailin jotain lapselle. Muuten ei örvelletty, mutta syötiin ihan hyvin. Ei laskettu pennosia.
Sanoisin, että kyllä tekin tuolla 1000 Eurolla pärjäätte. Vähempikin riittää, jos haluatte olla tarkkoja.