Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tällaisen parisuhteen ongelman ratkaisee seksissä?

Vierailija
02.09.2017 |

Vai ratkaiseeko edes? Ongelma on se, että minulle naisena mieleisintä seksissä olisi suuseksi. Vähintään saavana osapuolena. Mies antoi suhteen aloittaessa ymmärtää ja väitti kirkkain silmin, että pitää sen antamisesta myös, ja puhui että hänelle olisi seksissä tärkeintä toisen nautinto ja että hän nauttii itse nimenomaan siitä että nainen nauttii. Mies puhui usein nuolemisesta, ja saattoi (valheellisesti) sanoa vaikkapa että "tänään haluan nuolla sua pitkään" tms mutta h-hetken tullen ei kuitenkaan sitä tehnyt. Miehen käsitys suuseksin antamisesta on se, että hän räpeltää käsillä (ja laittaa liian nopeasti sormet sisään vaikka olen ohjeistanut sekä puhein että viestillä, että parhaimmalta tuntuu kun lämmittelee pelkästään suulla ensin ja vasta lopuksi ottaa kädet käyttöön ns. huipennuksena) ja vain silloin tällöin lipaisee vähän. Ei siis keskity nuolemiseen, vaan hieroo käsillä ja saattaa lipaista nopeasti pari-muutaman kerran, sitten keskittyy taas vaan käsin hieromaan. Minä odotan kokoajan innokkaana, milloin se itse suuseksin osuus alkaa, mutta se ei ala koskaan. Mies jaksaa tätä hetken ja sitten siirtyy panemaan. Jos hän ehtii tulla ennen minua, seksi loppuu sitten siihen ja minä jään ilman. Jos taas mies on sen verran jaksanut esileikin kanssa että ehdin kiihottua (mutta en ikinä ehdi tulemaan) saan kyllä sitten yhdynnässä. Mutta liian alkaa olemaan niitäkin kertoja, että mies on liian kärsimätön ja panemaan siirrytään liian aikaisin, mikä myös loppuu kannaltani liian aikaisin. Mies itse taas ei halua vastaanottaa suuseksiä lainkaan vaan hän kiihottuu siitä että on alistava, "ottaja". Hän ei halua että teen hänelle vastaavia "palveluksia" kuten annan käsi- tai suuhoitoa, vaan hän haluaa että annan hänen ottaa minut rajusti.

Olemme puhuneet asiasta paljon. Olen puhunut hyvin suoraan, jopa kirjoittanut pitkän kirjeen jossa kerroin perusteellisesti tunteistani, toiveistani ja näkemykseni tilanteesta. Väänsin asiat rautalangasta. Näiden keskusteluiden jälkeen odotin jonkin aikaa toiveikkaana että asia muuttuu ja viesti on selkeästi mennyt perille, mutta mies ei enää varsinkaan halunnut nuolla koska hän koki että niin suorat toiveet olivat hänen painostamista. Noh, nyt olen sitten ollut painostamatta (eli puhumatta ja muistuttamasta toiveistani mitenkään) ja antanut muutokselle aikaa, mutta ei mitään tapahdu pelkän odotuksen myötä myöskään. Ei mies edelleenkään ole innostunut asiasta sen enempää kuin ennen, eikä edes kysele mitä voisi tehdä paremmin tai miten haluaisin että hän nuolisi tms. Sitä ei vain ole.

Minulla on tästä valtavan huono omatunto ja ahdistus siksi, että ensinnäkin koen olevani "pinnallinen" jos annan pelkän suuseksin puuttumisen vaikuttaa koko suhteeseen. Sehän on vain yksi osa-alue kaikessa, ja yksi osa-alue seksissä. Se vaan, että nämä ovat itselläni todella TÄRKEITÄ osa-alueita, eikä ongelmana ole pelkkä suuseksi itsessään. Ehkä jopa enemmän ahdistaa se, mitä minun mieltymykseni ohittaminen edustaa koko seksielämässä. Minä haluaisin suhteessa toteuttaa toisen mieltymyksiä ja antaa näitä "palveluksia" vaikka ne eivät olisi omia henkkoht suosikkejani, ja haluaisin että mies toimisi samoin minua kohtaan. Olen kysynyt ihan suoraan miksi mies valehteli asiasta alussa tai onko ongelma kenties minussa tai jossakin mihin voin vaikuttaa (maistunko pahalta, onko karvoitusta oltava, enkö itse huomioi häntä tarpeeksi tms) mutta ei ole kuulemma kyse mistään tällaisesta(1/2)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että tykkäilette omista kommenteistanne, ei tee niistä yhtään sen oikeampia.

Jep, on kyllä lapsellista ja väärin haukkua muita keskustelijoita joilla on se jokin pointtikin kehareiksi, ja vielä tykkäillä omista kommenteistaan :D

Vierailija
22/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kehareita palsta täynnä joilla sisälukutaito hukassa. Jokaisessa viestissä, jota kiihkoissanne lainaatte, kerrotaan erikseen miten AP:n miehen ei suinkaan tarvitse nuolla naistaan, jos siitä ei pidä, mutta hänen suhtautuminen parisuhteessa oleviin ongelmiin ja toisen ajatuksiin on pakkasen puolella.

Menkää nyt imettämään niitä lapsianne tai jotain.

Muru, tuo toisten kehareiksi haukkuminen ei tee sinusta yhtään uskottavampaa. En ole äiti enkä imettäjä, vaan nuori toistaiseksi lapseton nainen. Mikä tuo logiikkasi oli, että viestien kirjoittajat olisivat äitejä? Ovatko siis mielestäsi miehet JA äitiy kehitysvammaisia?

Kukaan muu ei ole puhunut kiihkoissaan tai haukkunut ketään toisin kuin sinä. Opi nettietiketti ja käy haukkumassa sitä miestäsi (jos sellaista edes on) vielä kerran keharisiaksi.

Tiedätkö miten minä määrittelen idiootin? Sellaisen henkilön, joka luulee keskustelevansa vain yhden henkilön kanssa anonyymilla nettipalstalla.

:)

Onko sen suljetun syyslomat alkaneet tänä vuonna poikkeuksellisen aikaisin?

Missä kohtaa minä olen haukkunut sinua idiootiksi? Eihän sitä edes tarvitse sanoa ääneen, pelkkä viestiesi lukeminen riittää sen toteamiseksi.

Idiootti on myös sellainen, joka yrittää jälkeenpäin esittää kahta eri henkilöä vaikka kirjoitustyyli on sanavalintoja ja hymiöitä myöten sama. Raukkis ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keharijankkaaja taidettiin jo laittaa lepositeisiin ku ei mitään kuulu.

Vierailija
24/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kehareita palsta täynnä joilla sisälukutaito hukassa. Jokaisessa viestissä, jota kiihkoissanne lainaatte, kerrotaan erikseen miten AP:n miehen ei suinkaan tarvitse nuolla naistaan, jos siitä ei pidä, mutta hänen suhtautuminen parisuhteessa oleviin ongelmiin ja toisen ajatuksiin on pakkasen puolella.

Muru, tuo toisten kehareiksi haukkuminen ei tee sinusta yhtään uskottavampaa. En ole äiti enkä imettäjä, vaan nuori toistaiseksi lapseton nainen. Mikä tuo logiikkasi oli, että viestien kirjoittajat olisivat äitejä? Ovatko siis mielestäsi miehet JA äitiy kehitysvammaisia?

Kukaan muu ei ole puhunut kiihkoissaan tai haukkunut ketään toisin kuin sinä. Opi nettietiketti ja käy haukkumassa sitä miestäsi (jos sellaista edes on) vielä kerran keharisiaksi.

Tiedätkö miten minä määrittelen idiootin? Sellaisen henkilön, joka luulee keskustelevansa vain yhden henkilön kanssa anonyymilla nettipalstalla.

Missä kohtaa minä olen haukkunut sinua idiootiksi? Eihän sitä edes tarvitse sanoa ääneen, pelkkä viestiesi lukeminen riittää sen toteamiseksi.

Idiootti on myös sellainen, joka yrittää jälkeenpäin esittää kahta eri henkilöä vaikka kirjoitustyyli on sanavalintoja ja hymiöitä myöten sama. Raukkis ;)

Voithan sinä yrittää esittää nyt, mutta täällä todellakin kirjoittelee kanssani ainakin joku toinen. Luuletko sinä, ettei modet näe IP-osoitteita?

Sinäkö olet moderaattori ja haukut muita kehareiksi? Esimerkillistä toimintaa! Taidankin laittaa palautetta Sanomalle että katsastaisivat palkkalistoillaan olevat ihmiset vielä uudestaan.

Vierailija
25/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-potilaan mielipide tuli jo selväksi, miehet ovat sikoja jos eivät anna suuseksiä ja myös silloin jos sellaista itse haluavat saada, nainen on aina oikeassa vaikka löisi miestään. Miehen vika.

Vierailija
26/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä yrittää esittää nyt, mutta täällä todellakin kirjoittelee kanssani ainakin joku toinen. Luuletko sinä, ettei modet näe IP-osoitteita?

Sinäkö olet moderaattori ja haukut muita kehareiksi? Esimerkillistä toimintaa! Taidankin laittaa palautetta Sanomalle että katsastaisivat palkkalistoillaan olevat ihmiset vielä uudestaan.

Joo, antaa paukkua vaan :D Kyllä huomaa älykkyysosamäärät tällä palstalla.

Vierailija
27/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, antaa paukkua vaan :D Kyllä huomaa älykkyysosamäärät tällä palstalla.

Miksi alat jauhaa modeista ja IP-osoitteista? Mitä väliä sillä on, mitä mode näkee ja mitä ei? Ellei sitten itse ole se mode.

Vierailija
28/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko keskustella itse aiheesta ja jättää idioottien viestit omaan arvoonsa?

Vierailija
29/34 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan selva, etta jos sulle ei mene perille, ettei mua kiinnosta nuolla sun toosaa, niin terve menoa. En maakaan ole tyrkyttamassa parastani,  sun suuhun, enka perseeseen.

Parhaalle on parhaat paikat, ja suu kylla  kaipaa tulla myos suudelluksi?

Kai tuollasiakin naisia on olemassa????

Antaa ahdistaa vaan, toivottavasti ahdistaja ja ahdistettu eivat tukehdu ahdistukseensa sitten kun tulee maksun aika. Kylla se tulee lopulta jokaiselle katumattomalle.

Vierailija
30/34 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole pelkästään seksistä. On asennevika olla huomioimatta toisen tarpeita. Miehesin olettaa saavansa juuri sellaista seksiä mistä itse eniten pitää joutumatta miettimään sun tarpeiden tyydyttämistä lainkaan.

Muuten tekstisi oli hyvä, mutta tuo olettamus, että mies olettaa saavansa juuri sellaista seksiä mistä eniten pitää, oli aika hölmö. APn tekstistä kuulostaa siltä että mies olettaa saavansa perus-seksiä vaimonsa kanssa. Se on melkein aina eri asia, kuin "semmoista mistä eniten pitää". 

Mies voi olla estynyt, ja on selvästi perustasolla itsekeskeinen, ja tämä kombinaatio johtaa tuommoiseen. Ei paneuduta kunnolla naisen nautintoon, eikä tuoda esille omia normisetistä poikkeavia toiveita.

Vierailija
31/34 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan selva, etta jos sulle ei mene perille, ettei mua kiinnosta nuolla sun toosaa, niin terve menoa. En maakaan ole tyrkyttamassa parastani,  sun suuhun, enka perseeseen.

Parhaalle on parhaat paikat, ja suu kylla  kaipaa tulla myos suudelluksi?

Kai tuollasiakin naisia on olemassa????

Antaa ahdistaa vaan, toivottavasti ahdistaja ja ahdistettu eivat tukehdu ahdistukseensa sitten kun tulee maksun aika. Kylla se tulee lopulta jokaiselle katumattomalle.

Tässä näyttää olevan esimerkki siitä mistä kirjoitin viestissä #35. Itse nuolen mielelläni ja antaumuksella, sekä edestä että takaa, mutta olen myös ehdottomasti tyrkyttämässä parastani, sekä suuhun että perseeseen. Käyttäen #34:en ilmaisuja.

Vierailija
32/34 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa todellakin on huomattavissa tämä sulupuolien epätasa-arvo :)

Jos aloittaja olisi mies ja aiheena suihinotto, niin mies olisi pinnallinen sika joka pitää jättää (vaikka nainen olisi deittailuvaiheessa kertonut pitävänsä nahkahuilun soittamisesta).

Nyt kun aloittaja on nainen niin "vaatimus" on aiva normaali ja mies on sika. Naisen tulee vaihtaa mies.

Hahahaaa!

Vihjeenä kaikille toimivaksi huomattu metodi: "koeajo" puolin ja tosin mahdollisimman nopeasti, ettei epäsopivan seksikumppanin kanssa edes ala suhteeseen/kehitä tunteita.

/mr comment

Vierailija
33/34 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että painostaminen vie fiilingin (ainakin aluksi), mutta voihan tuo olla jopa niinkin, että kaveri ei ole  ikinä huomannut että homma on itsellekin nautinnollisempaa "pitkän kaavan" mukaan kuin ainaisella pikapanosysteemillä. Olin itse parikymppisenä muutaman kuukauden koulutuksessa itseäni 12 vuotta vanhemmalla naisella.  Sitä ennen olin seurustellut ikäiseni tytön kanssa joka ei halunnut nuolemista  tai ei  kehdannut pyytää.  Oma-aloitteisuutta ei kerta kaikkiaan tuossa asiassa ollut, oma saaminen oli ainoa asia. Tämän palstan kielellä siis täysi sika, joka ei liikoja päätään vaivannut  sillä asialla nauttiko nainen vai ei, kunhan vaan itse sai. Mainitsemani vanhempi eronnut rouva ei turhia kursaillut, heti ekalla kerralla otti aloitteen täysin itselleen ja laittoi mut heti opettelemaan nuolemista. Sanoi miten hän haluaa ja tein työtä käskettyä.  Orkut tuli nopeesti, koulutustilanne kiihoitti. Sen päälle pieni tauko ja uusinta joka kestikin jo pidempään. Yritin jossain vaiheessa riisua housuja poisi, mutta sen hän tyrmäsi täysin. Käski tulemaan huomenna uudestaan, jos vaikka silloin kattellaan niitä  sun vehkeitä. Arvaatkaa panettiko, täysin uusi tilanne naisen ehdoilla. Tunsin myös ylpeyttä että olin onnistunut nuolemaan kaksi orgasmia. Hänellä riitti kokemusta myös siihen, että tilanne ei ole vielä ohi vaikka laukesinkin nopeasti nuolemisien ja kiusoitteluiden jälkeen, tunnin odottelu korkkareissa ja stay-upeissa ensimmäisen roiskauksen jälkeen palkitsee itsensä, toisella kertaa ehtii sitten jo nainenkin mukaan.

Paha tässä nyt on ketään yllyttääkään ottamaan komentoa käsiinsä, mutta joissain tapauksissa se voi olla eduksi, jos kaveri on vaan selvästi kokematon eikä tiedä paremmasta kuin kahden minuutin runkkaaminen tai pikapano. Onhan se tietty minimi, millä mies saa itseltään paineet pois, jos nyt joku haluaa siihen tyytyä.

Vierailija
34/34 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen tähän asiaan vain yhtä ratkaisua: laita miehesi siveysvyöhön. Hän itsekkäästi keskittyy omaan nautintoonsa. Muutama päivä (tai viikko) siveysvyössä ilman laukeamista saa hänet kummasti keskittymään sinun nautinnon maksimoimiseen.

Kun mies on tyydyttänyt sinut riittävän usein, voit halutessasi antaa hänen runkata valvonnassasi ja tämän jälkeen heti takaisin siveysvyöhön. En kuitenkaan suosittele, että annat hänen laueta kovin usein, koska miehen laukeaminen vähentää hänen haluaan palvella sinua.

Anna miehellesi siis vaihtoehdot: joko siveysvyöhön tai parisuhteesta ulos.