Tiedätkö pitkiä ja onnellisia parisuhteita, jotka eivät ole muuttuneet arkisiksi vaan näyttävät ulospäin samalta kuin jos pariskunta olisi juuri tavannut? Kuvaile näitä
Kiinnostaisi tietää.
(Miksi tämä aloitus on poistettu jo kaksi kertaa??)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut viisi vuotta saman tyypin kanssa. Asumme kummatkin omissa asunnoissamme ja näemme pari kertaa viikossa. Ihan samalta tuntuu kuin alussakin ja ihan samanlaisia juttuja tehdään. Kumpikaa ei tunnu, että suhteen tarvitsisi jotenkin "kehittyä" tästä eteenpäin. Kummankin haaveet ovat sellaisia, ettei niihin tarvita toisen kanssa asumista. Yhteisen mökin ostamista ollaan kyllä mietitty.
Oliko teillä lainkaan sitä rakastumisen vaihetta, joka tuntuu siltä kuin olisi vetänyt överit onnellisuuspillereitä? Sellaista hypomaanista onnellisuutta, jolloin toisesta ei voi olla hetkeäkään erossa? Näittekö alussakin pari kertaa viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut viisi vuotta saman tyypin kanssa. Asumme kummatkin omissa asunnoissamme ja näemme pari kertaa viikossa. Ihan samalta tuntuu kuin alussakin ja ihan samanlaisia juttuja tehdään. Kumpikaa ei tunnu, että suhteen tarvitsisi jotenkin "kehittyä" tästä eteenpäin. Kummankin haaveet ovat sellaisia, ettei niihin tarvita toisen kanssa asumista. Yhteisen mökin ostamista ollaan kyllä mietitty.
Oliko teillä lainkaan sitä rakastumisen vaihetta, joka tuntuu siltä kuin olisi vetänyt överit onnellisuuspillereitä? Sellaista hypomaanista onnellisuutta, jolloin toisesta ei voi olla hetkeäkään erossa? Näittekö alussakin pari kertaa viikossa?
En ole koskaan kokenut sellaista, etten halua olla toisesta hetkeäkään erossa. :D Olen introvertti ja tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, vaikka olisin kuinka ihanan ihmisen kanssa. Onneksi olen löytänyt ihmisen, joka ymmärtää minua ja jakaa saman tarpeen. En usko, että on olemassa mitään universaaleja rakastumisen vaiheita. Rakkaus on niin persoonallisuus- ja tapauskohtaista.