Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tapailuvaiheessa paljastaa naiselle olevansa ihastunut?

Vierailija
02.09.2017 |

Tapailen tällä hetkellä naista, johon olen hyvin ihastunut. Olemme nähneet +10 kertaa noin 1,5 kuukauden aikana. Olemme varsin avoimesti kehuneet toisiamme ja sanoneet pitävämme toisistamme. Minun on kuitenkin vaikea käyttäytyä nykyisin normaalilla tavallani, koska olen ihastunut niin voimakkaasti tässä viimeisten tapaamisten aikana. Yritän esimerkiksi pitää toista loitommalla, etten paljastaisi sitä, että oikeasti haluaisin olla koko ajan toisen kanssa. Pelkään, että hän säikähtää sitä ja lähtee lipettiin. En ole varma hänen tunteidensa syvyydestä. Hän pyörii käytännössä koko ajan mielessäni eikä mikään määrä jäitä hatussa tunnu auttavan. Ylianalysoin hänen sanomisia ja ennenpitkään sorrun johonkin kummaliseen reaktioon kuvitelmieni pohjalta. Oikeastaan olen aika sekaisin. Jotenkin tuntuisi helpottavalta ja päätä selventävältä, jos voisin sanoa hänelle olevani ihastunut ja sen takia käyttäytyväni mahdollisesti täysin naurettavasti.

Kysymykseni on siis, voiko naiselle paljastaa olevansa ihastunut tapailuvaiheessa? Onko se jonkinlainen karkoite tai pelote? Vai rohkaiseeko se naista itsekin ilmaisemaan omia tunteitaan enemmän? Vastauksia on varmaan niin monta kuin on naisia, mutta jokainen vastaus auttaisi minua tilanteessani.

M29

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän olenko myös kiinnostunut. Jos en ole niin saattaisin lähteä livohkaan, ja jos olen niin tieto olisi ehkä jopa omia tunteita vahvistava :) ainahan tunteiden kertominen on riskialtista.

Miksi siinä kannattaisi roikkua, jos et itse olisi ihastunut? Tapailu = tuskin ollaan millään friend zonella?? Niin karkuun? En tajua. Älä ala tapailemaan, jos myönteinen lopputulos ei ole toiveissasi.

Vierailija
42/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ne tunteet alkaa sulla olla jo hyvinkin voimakkaita, niin ehkä on parempi tehdä jo peli selväksi. Ainakin saat selvyyden mitä se toinen ajattelee eikä tarvitse elää epävarmuudessa. Sehän sitä pahinta myrkkyä on.

Jos jatkatte "tapailua" vielä kauankin ja elättelet toiveita kertomatta kuitenkaan asiasta tälle naiselle, pettymys on kova kun sieltä sitten lopulta tuleekin se legendaarinen vastaus "Mä kyllä nään sut enemmän ihan vaan kaverina".

Ei mitään "tapailua" pidäkään jatkaa, jos niihin ei melko pian sisälly seksiä. Ja ihan varmaan ei tule sisältymään, jos menee liian aikaisessa vaiheessa puhumaan jostain ihastumisista.

????

Se on kyllä just toisin päin... jos miestä ei kiinnosta, salettiin ei tipu seksiäkään. En ole jakora*iahoro nääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää..itse en edes ala tapailemaan ketään, jos en ole jo ihastunut ko. Ihmiseen jossakin määrin. Mutta en pompikaan suhteesta toiseen. Enkä harrasta nykyajan läpsystä vaihto meininkiä muutenkaan.

Vierailija
44/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ne tunteet alkaa sulla olla jo hyvinkin voimakkaita, niin ehkä on parempi tehdä jo peli selväksi. Ainakin saat selvyyden mitä se toinen ajattelee eikä tarvitse elää epävarmuudessa. Sehän sitä pahinta myrkkyä on.

Jos jatkatte "tapailua" vielä kauankin ja elättelet toiveita kertomatta kuitenkaan asiasta tälle naiselle, pettymys on kova kun sieltä sitten lopulta tuleekin se legendaarinen vastaus "Mä kyllä nään sut enemmän ihan vaan kaverina".

Ei mitään "tapailua" pidäkään jatkaa, jos niihin ei melko pian sisälly seksiä. Ja ihan varmaan ei tule sisältymään, jos menee liian aikaisessa vaiheessa puhumaan jostain ihastumisista.

Melkein tuli oksennusta suuhun kun luin tämän. Tapailuvaiheessa ei kuule todellakaan ole mitään seksiä ennen kuin on selvää onko hommassa potentiaali kestävämpään suhteeseen.

Vierailija
45/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisena edes tapaile ketään, johon EN ole ihastunut. Joten olisi aika tympeää saada kuulla, että mies itse ei ole edes ihastunut, mitä nyt muuten vaan roikkuu mukana :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi