Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tapailuvaiheessa paljastaa naiselle olevansa ihastunut?

Vierailija
02.09.2017 |

Tapailen tällä hetkellä naista, johon olen hyvin ihastunut. Olemme nähneet +10 kertaa noin 1,5 kuukauden aikana. Olemme varsin avoimesti kehuneet toisiamme ja sanoneet pitävämme toisistamme. Minun on kuitenkin vaikea käyttäytyä nykyisin normaalilla tavallani, koska olen ihastunut niin voimakkaasti tässä viimeisten tapaamisten aikana. Yritän esimerkiksi pitää toista loitommalla, etten paljastaisi sitä, että oikeasti haluaisin olla koko ajan toisen kanssa. Pelkään, että hän säikähtää sitä ja lähtee lipettiin. En ole varma hänen tunteidensa syvyydestä. Hän pyörii käytännössä koko ajan mielessäni eikä mikään määrä jäitä hatussa tunnu auttavan. Ylianalysoin hänen sanomisia ja ennenpitkään sorrun johonkin kummaliseen reaktioon kuvitelmieni pohjalta. Oikeastaan olen aika sekaisin. Jotenkin tuntuisi helpottavalta ja päätä selventävältä, jos voisin sanoa hänelle olevani ihastunut ja sen takia käyttäytyväni mahdollisesti täysin naurettavasti.

Kysymykseni on siis, voiko naiselle paljastaa olevansa ihastunut tapailuvaiheessa? Onko se jonkinlainen karkoite tai pelote? Vai rohkaiseeko se naista itsekin ilmaisemaan omia tunteitaan enemmän? Vastauksia on varmaan niin monta kuin on naisia, mutta jokainen vastaus auttaisi minua tilanteessani.

M29

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tunteet kehittyvät helpommin jos mieskin avautuu.

Vierailija
2/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa seuraavalla kerralla että alat olla hyvin ihastunut häneen. Enempää älä vielä avaudu, mutta minusta voisit kertoa kuinka ihastunut olet. Toivottavasti hän tuntee samoin, ja hyvin tunteekin varmaan koskaa haluaa sinua tapailla! Hyvää onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs kauan ajattelit tuon "tapailuvaiheen" kestävän?

Vierailija
4/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin niin outoa koska kyllä meillä on totuttu siihen, että muutetaan yhteen (ei nyt osoitetta silti tarvi muuttaa heti) viikon sisällä ensitapaamisesta. Joskus toimii ja joskus taas sitten ei. Naiset tykkää järjestelystä.

t. Mies joka näki pienenä Kekkosenkin.

Vierailija
5/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Lopettaisin tapailun jos en olisi yhtä ihastunut. Mutta jokuhan tuossa jo kertoi että ihastuu helpommin jos mieskin niin kertoo tuntevansa.

Vierailija
6/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä. Se nimenomaan rohkaisee naistakin kertomaan omista tunteista. Tossa tapailuvaiheessa inhottavinta onkin se epätietoisuus että uskaltaako antaa tunteille vallan, jos toinen ei olekkaan yhtä ihastunut.

N29

Vierailija
7/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tuntee samoin, kertominen on hyvä juttu. Ei ihastuminen karkoita, vaan se jos alkaa liian päällekäyväksi.

Vierailija
8/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs kauan ajattelit tuon "tapailuvaiheen" kestävän?

Oma ajatukseni tapailusta seurusteluun siirtymisestä on se, että se tapahtuisi sitten, kun asumme samassa kaupungissa, joka taas tapahtuu 2 kuukauden päästä. Olen muuttamassa samaan kaupunkiin kuin missä nainen asuu. Alunperin muista syistä.

AP

Vierailija
9/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vaikutat ihanalta. Miksi minä en voi löytää tuollaista... Mä ainakin haluaisin, että mies paljastaisi heti tunteensa, ei mitään hyssyttelyä ja himmailua. N27

Vierailija
10/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tapailisi jos en olisi ihastunut. Sulla taitaa ihan rakkaus alkaa häämöttää.

Kannattas muuten kertoo sille naiselle että kun muutat sinne kaupunkiin niin haluat tiiviimmän seurustelusuhteen. Hän nimittäin voi ihmetellä asiaa jos ei ole tolta kantilta sitä ajatellut.

Vierailija
11/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän olenko myös kiinnostunut. Jos en ole niin saattaisin lähteä livohkaan, ja jos olen niin tieto olisi ehkä jopa omia tunteita vahvistava :) ainahan tunteiden kertominen on riskialtista.

Vierailija
12/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen ollut huomaavinani että omaa ihastusta tai kiinnostusta ei kannata paljastaa. Naiset tykkää olla vähän epävarmoja miehen kiinnostuksen suhteen. Naiset kun yleensä haluaa eniten sitä mitä ei voi saada niin ei kannata olla liian saatavilla.

Vasta sitten jos nainen sanoo ensin olevansa ihan ihastunut suhun niin sitten voi sanoa takaisin mutta miehen ei kannata kertoa ekana.

Vierailija
13/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen ollut huomaavinani että omaa ihastusta tai kiinnostusta ei kannata paljastaa. Naiset tykkää olla vähän epävarmoja miehen kiinnostuksen suhteen. Naiset kun yleensä haluaa eniten sitä mitä ei voi saada niin ei kannata olla liian saatavilla.

Vasta sitten jos nainen sanoo ensin olevansa ihan ihastunut suhun niin sitten voi sanoa takaisin mutta miehen ei kannata kertoa ekana.

Ja tähän vielä sellainen lisäys että ylivoimaisesti pisimpään mulla on kestänyt juuri se suhde missä olen ollut vähän välinpitämätön naisen suhteen eli en ole koskaan kehunut häntä, en koskaan sanonut olevani häneen ihastunut enkä koskaan sanonut ikävöiväni häntä. Naiset on aika kummallisia olentoja.

Vierailija
14/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä sellainen lisäys että ylivoimaisesti pisimpään mulla on kestänyt juuri se suhde missä olen ollut vähän välinpitämätön naisen suhteen eli en ole koskaan kehunut häntä, en koskaan sanonut olevani häneen ihastunut enkä koskaan sanonut ikävöiväni häntä. Naiset on aika kummallisia olentoja.

Joo, kannattaa vaan mahdollisimman pitkään esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Kannattaa olla mahdollisimman passiivinen, pitää nainen varpaillaan ja murentaa itsetuntoa jatkuvasti hiukan dissaamalla naista. Älä missään nimessä ilmaise mitään mielenkiintoa naista kohtaan, sanallisesti tai muutenkaan. Kannattaa vaan kaikessa rauhassa testailla kauanko nainen jaksaa olla kiinnostunut ja leikkiä kaikenlaisia paskaleikkejä. Muista myös pyöritellä mahdollisimman monia muita naisia siinä sivussa niin saat naisen varmuudella innostumaan entistä enemmän.

Miehet on kummallisia olentoja.

Vierailija
15/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannattaa vaan mahdollisimman pitkään esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Kannattaa olla mahdollisimman passiivinen, pitää nainen varpaillaan ja murentaa itsetuntoa jatkuvasti hiukan dissaamalla naista. Älä missään nimessä ilmaise mitään mielenkiintoa naista kohtaan, sanallisesti tai muutenkaan. Kannattaa vaan kaikessa rauhassa testailla kauanko nainen jaksaa olla kiinnostunut ja leikkiä kaikenlaisia paskaleikkejä. Muista myös pyöritellä mahdollisimman monia muita naisia siinä sivussa niin saat naisen varmuudella innostumaan entistä enemmän.

Näinhän se tuntuu valitettavasti olevan, nainen haluaa voida tuntea että mies on häntä parempitasoinen "miestä pitää voida katsoa ylöspäin" ja että muutkin naiset olisivat kiinnostuneita hänestä.

Mulla on ollut myös suhteita missä olen ollut ihastunut naiseen ja kehunut häntä todella usein ja sanonut ikävöiväni häntä ja kohtelin häntä kaikin puolin todella hyvin ja juuri näissä suhteissa naisilta on tullut aika nopeasti pakit.

Vierailija
16/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joka ihastuu helposti. Haluaisin naisilta kysyä voiko ensitreffien jälkeen parin päivän päästä kertoa ihastumisesta vai pelästyttääkö se? Viestittelyä kuitenki aktiivisesti reilu kuukausi :)

Vierailija
17/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, joka ihastuu helposti. Haluaisin naisilta kysyä voiko ensitreffien jälkeen parin päivän päästä kertoa ihastumisesta vai pelästyttääkö se? Viestittelyä kuitenki aktiivisesti reilu kuukausi :)

Ei yleensä kannata luottaa naisten neuvoihin pariutumiseen liittyen.

Nainen sanoo yhtä ja tekee toista.

Nainen voi sanoa haluavansa kiltin ja kunnollisen miehen ja seuraavaksi poistua baarista koko paikan pahimman pelimiehen kanssa.

Vierailija
18/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se tuntuu valitettavasti olevan, nainen haluaa voida tuntea että mies on häntä parempitasoinen "miestä pitää voida katsoa ylöspäin" ja että muutkin naiset olisivat kiinnostuneita hänestä.

Mulla on ollut myös suhteita missä olen ollut ihastunut naiseen ja kehunut häntä todella usein ja sanonut ikävöiväni häntä ja kohtelin häntä kaikin puolin todella hyvin ja juuri näissä suhteissa naisilta on tullut aika nopeasti pakit.

Niin, tuo edellä kirjoittamanihan oli sarkasmia.

Miehiin kylläkin täytyy mitä ilmeisimmin käyttää kaikenlaisia temppuja ja venkoilua, jotta niiden mielenkiinto säilyisi viikkoa pidempään. Koska miehet edellyttävät naiselta venkoilua ja epäjohdonmukaista käyttäytymistä he kuvittelevat, että myös naiset kaipaavat sitä samaa heiltä.

Vierailija
19/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin niin outoa koska kyllä meillä on totuttu siihen, että muutetaan yhteen (ei nyt osoitetta silti tarvi muuttaa heti) viikon sisällä ensitapaamisesta. Joskus toimii ja joskus taas sitten ei. Naiset tykkää järjestelystä.

t. Mies joka näki pienenä Kekkosenkin.

Kenellä "meillä" on tuollaiseen totuttu? Kuulostaa lähinnä joltain mt-ongelmaisten ihmissuhdekäyttäytymiseltä. Ainak kannattaa tutustua mahdolliseen kumppaniin kunnolla ennen kuin alkaa säätämään mitään asumisjärjestelyitä tms.

Vierailija
20/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuo edellä kirjoittamanihan oli sarkasmia.

Miehiin kylläkin täytyy mitä ilmeisimmin käyttää kaikenlaisia temppuja ja venkoilua, jotta niiden mielenkiinto säilyisi viikkoa pidempään. Koska miehet edellyttävät naiselta venkoilua ja epäjohdonmukaista käyttäytymistä he kuvittelevat, että myös naiset kaipaavat sitä samaa heiltä.

Olet ymmärtänyt väärin.

Tuossahan minä jo sanoin että on ollut suhteita missä olen kohdellut naisia hyvin ja niiden seurauksena saanut pakit. Minä en toivoisi mitään enemmän kuin että voisin ilmaista ihastukseni/rakkauteni rehellisesti naiselle mutta aikaisemmat kokemukset on saanut minut epävarmaksi että näin ei kannata tehdä. Ei miehet toivo venkoilua naiselta, miehet toivoo saavansa pitkän parisuhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän