Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kallis maku, en voi sille motään mutta haaveilen kalliista merkkilaukuista.

Vierailija
02.09.2017 |

Ei vaan ole hoitajana varaa mihinkään Guccin laukkuun edes....onko kohtalotovereita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen! Vestiairesta saa kuitenkin onneksi käytettyjä laukkuja. Satku säästöön joka kuukausi niin pian onkin rahat koossa unelmien laukkuun :)

Vierailija
2/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saisin säästöön niin en edes tiedä kehtaisinko tässä ammatissa käyttää laukkua. Hoitajia pidetään muutenkin ahneina vaikka palkka pieni... kaikki töissä ihmetelis kuitenkin miten oisin raaskinut laittaa laukkuun rahaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta en niinkään haaveile kalliista laukuista vaan muista vaatteista. Kasmirneulepuseroista yms. 

Vierailija
4/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama.. tosin kaikki ylimääräinen joka tulee menee tällä hetkellä asp-tilille, mutta joku päivä :)

Vierailija
5/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki ylimääräinen menee taloon, lainaan ja lapsiin jotka teini-ikäisiä. Rahaa siis menee....eikä jää tällä hetkellä säästöön.

ap

Vierailija
6/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mikä laukuissa viehättää jos koet että sinulla ei ole niihin varaa etkä pidä niiden ehkä herättämistä mielleyhtymistä? Olisiko sinusta kiva kantaa sellaista laukkua arkena? Sillä arkilaukuksihan se kannattaisi ostaa. Sopisiko laukku tyyliisi eli onko vaatekaappisi muutenkin suht tasokas, vai näyttäisikö laukku orvolta markettivaatteiden jatkona?

Vierailija
8/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kuin valinnoista kiinni. Minulla ei ole edes hoitajan tuloja mutta eipä ole lainaa tai lapsiakaan. Hyvin riittää rahat myös luksukseen.

Vierailija
9/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vain köyhillä on kallis maku. Niillä, joilla on varaa niihin tuotteisiin, ne eivät ole kalliita.

Vierailija
10/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oikeasti haluat jonkun Guccin laukun? Eihän merkillä tai hinnalla oikeasti ole mitään tekemistä tyylin kanssa. Mikä niissä viehättää sinua niin paljon? Minun mielestäni toki on olemassa hurjan kauniita merkkilaukkuja (Dior, Chloe, Hermes...), mutta ne ovat niin kalliita etten edes viitsi ajatella koko asiaa. Hankin mieluummin kauniin ja laadukkaan ei-merkkilaukun, tai vaikka kaksi niin on varaa vaihdella. Makunsa toki kullakin, mutta LV :t ja sellaiset ovat mielestäni suorastaan rumia. 

Vierailija
11/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, vain köyhillä on kallis maku. Niillä, joilla on varaa niihin tuotteisiin, ne eivät ole kalliita.

Miten niin, eikö ole trendikästä että osaa vaatia?

Vierailija
12/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin menen ulkomaille kun ostan jonku kalliin käsveskan. En käytä edes käsveskaa. Reppu on kätevä kulkeissain. Juhlavampaan tilaisuuteen löyty jonkulainen veska. 

Vierailija
13/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tyytyisi noin pieneen haaveeseen kuin ap:lla.Mä haaveilen merkkilaukkujen sijaan  muutaman tuhannen  euron kuukausiosingoista ja useammasta  vuokrattavasta loma-asunnosta ulkomailla ja teen töitä saavuttaakseni tämän haaveen. Aloittajankin kannattais  miettiä sijoittamista  kulutustavaran sijaan. Toki merkkilaukun saa nopeammin ja pirun paljon halvemmalla, mutta kun mun  tavoite on saavutettu, voin niitä merkkilaukkuja ostella vaikka joka kk jos   haluan.

Vierailija
14/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, eikö ole trendikästä että osaa vaatia?

Jos sä nyt ottaisit selvää siitä missä yhteydessä  sanaa trendikäs kuuluu  käyttää.Vinkkinä: ei tässä.

Vierailija
15/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis varaa ostaa merkkilaukkuja, mutta en tahdo. En tiedä miksi....jotenkin vaan ajattelen niin että en siltikään halua maksaa laukusta niin suuria summia. :)

Vierailija
16/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa merkkilaukkuihin ja -vaatteisiin mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Pukeudun ikivanhoihin vaatteisiin niin kauan kuin ovat edes suurinpiirtein käyttökelpoisia. Kirjoja ja taidetta kyllä

tulee ostettua silloin tällöin.

Vierailija
17/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin otsikon ensin "haaveilen kalliista metrilakuista". 

Pakko varmaan mennä kohta karkkiostoksille, ei tästä tuu mitään tän makeannälän kanssa :D

Vierailija
18/19 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit merkkilaukut ovat epätrendikkäitä. Ne ovat tyylittömien ihmisten epätoivoinen keino ostaa tyyliä (esim. jotkut blogistit). Panosta ennemmin laadukkaaseen arkipukeutumiseen, hyviin kenkiin, takkiin, ym. Mieti esim. kuinka monta kertaa voisit käydä merkkilaukun hinnalla kampaajalla teettämässä jotain hauskaa hiuksillesi. Paljon enemmän merkitystä yleisilmeelle kuin jollain perustylsällä merkkilaukulla.

Vierailija
19/19 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän