Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinusta on rankinta lapsiperheen arjessa?

Vierailija
09.07.2008 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niinä päivinä kun mies on aamusta iltaan töissä ja autoa ei ole itsellä käytettävissä niin päivät kotona yksin. Höpöhöpökieltä lörpötellessä vauvalle ja esikoista kieltäen uhmaraivareista selviäminen. Tylsyys, jos niinä päivinä ei vaikka saa seuraa. ystävät asuvat kauempana ja julkisilla lähteminen näiden kahden kanssa ei ihan kauheasti houkuttele. Aamupäivät menee ihan hyvin mutta sanotaan, että klo 17-> odottaa vaan eniten sitä, että lapset saisi nukkumaan. Kiukuttelun kuuntelu ja sit kumminkin kaikki kotityöt ym. tehtävä vaikka kuinka olisi yö valvottu ja väsyttää. Ja ainainen kaaos ja kun yhden saa valmiiksi niin toinen homma odottaa ja esikoinen vaatii kokoajan leikkimään ja samaan aikaan pitäis vaihtaa vaippaa, imettää, tehdä ruokaa, laittaa pyykit jne.

Vierailija
22/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksas aina keksiä mitä ruoaksi ja vielä kahdesti päivässä. En ole mikään keittiönihme enkä talousihminen muutenkaan, Joten kyllä tuo ruokapolitiikka syö minun voimavarani. Kaiken muun vielä jotenkin kestän....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi päättää yhtäkkiä että lähdenpä käymään lenkillä tai kampaajalla tms., olen tullut riippuvaiseksi miehestäni ja hänen tekmisistään.

Jatkuva riittämättömyyden ja syyllisyyden tunne.

Vierailija
24/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lapsista kaikki on paskaa, ikävää, ei viitti, mä haluun, en tee, en syö, en käy suihkussa,en siivoo, mä haluun mennä yöksi naapuriin, miks en saa lähtee sen kivan setän kaa leikkiin ku se tarjos karkkiikin, te ootte tyhmiä, mä en rakasta teitä enää, ootte ilkeitä, en leiki, mä haluun pelata, mä vihaan teitä, BYÄÄÄÄÄBYÄÄÄÄ VIURUVIURU MÄÄMÄÄMÄÄÄ!!!!

Nuorimmaisen kanssa

Älä sammuta tietokonetta, älä hakkaa tv-ruutua, ei piirretä tv-ruutuun, ei väännetä hellan nappuloita, pois pakastimesta, älä kiipeä kaappeihin, mitä sä oot pistänyt suuhus?, voi jumala se kieri raputa alas ja joka portaalla mätkähti niskoilleen!, miksi susta valuu verta, kuka sua löi, anna nyt jo sen tietokoneen olla, EEEIII älä hakkaa läppäriä se ei kestä!,Ei vedetä kissaa hännästä, älä potki kissaa, ei älä heitä veitsellä vaan anna se nätisti äidille! pois jääkaapista! älä hakkaa ikkunoita kepillä se menee rikki jne...

mä oon väsynyt ja haluun jo töihin!

Vierailija
25/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jeesuksen aamu se heraaminen kello 6. Viikolla viela menee mutta jos joskus saisi viikonloppuaamuna vain kollia ja lukea vaikka lehtea sangyssa ja juoda samalla kahvia......

Vierailija
26/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsiperheen arki on oikeasti tosi tylsää: jatkuvaa siivoamista ja ruoanlaittoa. Ei anna minkäänlaista stimulanssia! Lisäksi muakin rassaa se ettei koskaan ole todella vapaalla, aina "päivystämässä" vaikka lapset nukkuisivatkin.

En olisi kolmea hankkinut jos olisin tästä tiennyt!

Vierailija
27/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vuorostaan kotona ja tekemisiin ei mahdu muuta kuin lapsi. Tietenkin kaikki pyörii jossainmäärin hänen ympärillään, mutta mies on asettunut hänen "puolelleen" kaikessa. Jos olen väsynyt ja itken, mies menee lapsen kanssa leikkimään muualle ja sulkee oven. Se tuntuu niin pahalta!

Vierailija
28/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että luin omaa kirjotusta.Mulla kax tyttöä ja just tommosta. Kumpikaan ei jousta, ei anna periksi, ei kestä toisen olemassa oloa, muttei kestä olla erossakaan. Mustasukkasuuskin on kamalaa.

Tänä aamuna: Äiti mä vihaan sua, sä oot kamala, miksen saa prinsessa pukua, noh ollaan lähössä ulos, mä voin mennä sillä mekollakin, etkö tajuu. sä oot paha noita, muuta pois täältä. mä en kestä sua. HUOH. Pienempi sillä välin, eieiiiiii älä paina sitä pesukonella, älä hakkaa lasia, älä syö kaukosäätimen pattereita, apua, nyt se kaatu, mihin sattuu, verta huulessa, apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Oon tulla hulluksi. Ja odotan viel kolmatta, olen siis varmaan aivan totaalisen seonnut, että aijon vielä yhden jaksaa hoitaa....

t: yx väsyny 22v

Vierailija
29/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin raskainta on kaikki lasten aiheuttama oheistoiminta: siivous, pyykinpesu, vanhempainillat, harrastuksiin vienti yms.

Vierailija
30/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta kun kahden ihmisen pitäisi hoitaa viiden ihmisen asiat.

Vierailija
31/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen lapsi pitkäaikaissairas

ja mies aina töissä

eikä ole muuta verkostoa kuin päiväkoti- joka loppuu koulujen alettua 11.8.08

ja maksettu lastenhoitoapu 8,40e tunti

Vierailija
32/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mies myös lasten kanssa kotona ja jotenkin minusta tuntui että olen jäänyt ulkopuoliseksi, tilanne jatkuu edellen vaikka ollaan oltu jo kohta vuosi töissä. Tuo tuntuu todella pahalta kun itse on väsynyt ja tarvitsisi tukea, niin mies häipyy lasten kanssa ja jättää yksin, ainakin minä tunnen itseni silloin vieläkin huonommaksi ihmiseksi.

Vierailija
33/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yleensä teitte lapsia, kun se on noin vaikeata?

Meillä ei ole koskaan ollut mitään ylitsenpääsemätöntä ja lapsiakin on kolme ja yksi erityislapsi!

Ja aina olen jaksanut, olisiko teillä hiukkasen asenteessa parantamisen varaa vai missä on vika?

Totta kai on rankkaa jos asennoituu että on rankkaa!

Vierailija
34/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yleensä teitte lapsia, kun se on noin vaikeata?

Meillä ei ole koskaan ollut mitään ylitsenpääsemätöntä ja lapsiakin on kolme ja yksi erityislapsi!

Ja aina olen jaksanut, olisiko teillä hiukkasen asenteessa parantamisen varaa vai missä on vika?

Totta kai on rankkaa jos asennoituu että on rankkaa!

Vierailija
35/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin pyrit?

Vierailija
36/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai silti valittaa saa kun ei se elämä niin antoista ole.

35

Vierailija
37/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viime kuukaudet jotenkin jäänyt jumittamaan tuohon rytmiin, mitään erikoista ei ole tullut tehdyksi, vaikka ennen oltiin koko ajan menossa ja vkl:sin kävin paljon ulkona. Pitäisi yrittää piristyä!! Tylsät ilmat masentaa.... Väsymys ei haittaa ja aika kyllä riittää muuten kaikkeen..

t. 3 lapsen yh

Arjet varsinkin on niin tasaisen harmaita että oksat pois.

Aamupala, lapset hoitoon, itse töihin, lapset hoidosta, kotiin, ruokaa, pyykkiä,tiskiä, lapset nukkumaan, parituntia telkkaria/nettiä ja itse nukkumaan.

Eikä viikonloput paljon eroa tuosta paitsi päivällä leikkipuistoa, pyöräilyä tms.

2 lapsen yh.

Vierailija
38/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea pidät lapsenasi, mutta sitten tämä yksi on vain" erityislapsi" ei sinun lapsi lainkaan vai, pelkkä taakka? Kamala äiti.

Vierailija
39/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5henkeä vatsataudissa..tai kunnon flunssakierre..toinen istuu jonkun kanssa päivystyksessä ja toinen lämmittelee mehuja yms..kotona=(

Vierailija
40/47 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän, niin perheen "dynamiikka" muuttuisi niin paljon, ettei arki sujuisikaan enää näin mukavasti. Tottakai lasten sairastelujaksot tuntuvat välillä raskailta, jos me vanhemmat olemme myös itse sairaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi