Naapurin (omakotitalon) ulko-ovi on ollut jo 3h levällään. Epäilen, että jtn sattunut, mutta en uskalla mennä katsomaan.
Huomasin klo 16 aikoihin, että naapurin ulko-ovi ja väliovi ovat levällään auki ja eteisessä palaa valot.
Eli ei mitään väliovea suljettuna vaan molemmat ovet levällään auki niin, että on vain pelkkä aukko eteiseen. Näen siis ihan pitkälle eteiseen, mutta päällisin puolin kaikki näyttää olevan kunnossa.
Naapurin autokin on pihassa, mutta itse ihmistä en ole nähnyt koko päivänä.
Huomasin vain klo 16 että molemmat ovet ovat niin levellään, että sisään käyntinä on vain pelkä suuri auko josta voi kuka vain talsia sisään.
Olen ujo enkä uskalla mennö katsomaan mistä on kyse :(.
Mitä teen?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
No voi helvetti mitä kyyläämistä. Kai sitä ihmiset saa olla kotonaan vaikka kaikki ovet ja ikkunat auki niin halutessaan.
Eikä saa. :)
Vierailija kirjoitti:
Stalin makasi viimeiset päivänsä halvaantuneena kun kukaan ei uskaltanut mennä katsomaan.
Ihan oikein ihmiselle, joka murhautti tuhansia ellei jopa miljoonia ihmisiä.
On täysin ok käydä tarkistamassa onko kaikki ok jos epäilee tai tuntuu että jokin on hullusti...
Meillä joskus lapset jättivät (pienempinä) ovet auki lähtiessään kouluun... onneksi naapuri sulki ovet töihin lähtiessään. Olisivat muutoin olleet auki siihen asti, että joku palaa kotiin, eli monta tuntia...
Meilläkin on kesäisin ovet selällään koko päivän. Mutta meille ei kyllä naapurit edes näe eteiseen.
Meillä ovet eivät jää auki niinkään lasten jäljiltä, vaan uskomatonta mutta totta, miehen jäljiltä. Olen useamman kerran tullut kotiin niin, että ulko-ovi on levällään. Ja ketään ei ole kotona. Kun illemmalla kyselen, että kuka lähti kotoa viimeisenä, niin mieshän se...
Stalin makasi viimeiset päivänsä halvaantuneena kun kukaan ei uskaltanut mennä katsomaan.