Hervottoman hauska Enbuske!
Nyt se tapahtui! Olen nauranut ääneen Enbusken uusimmalle blogitekstille:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709012200366232_u0.shtml
Varsinkin nämä helmet:
"Dianan teeskennelty nöyryys ja kansanomaisuus oli Britannian vastine Arto Nybergille. Toki sillä poikkeuksella, että Diana sanoi joskus edes jotain etäisesti mielenkiintoista."
"Katsokaa huviksenne kuvia prinssi Harrystä ja Dianan ratsastusvalmentajasta vierekkäin. Ne näyttävät enemmän toisiltaan kuin Kaarina Hazard ja ämpärillinen maahan kaatunutta piimää."
"Charles ja Camilla Parker Bowles tuntuvat todella rakastavan toisiaan. Lähes yhtä paljon kuin Sami Kuronen rakastaa Sami Kurosta."
Ja mikä upea viittaus vauva.fi:hin! Kiitos Tuomas!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paskahan toi oli taas
Mitä??? Etkö nauranut edes Kaarina Hazard -kohdalle?
Mitä hauskaa on ihmisten pilkkaamisessa? Enbuske on kiusaaja.
Kuulostaa siltä, että Tuomas meni rajan yli ja pohjanoteeraushan sieltä tuli. Ja minä yleensä olen pitänyt hänen kolumneistaan.
Onko tämä Arto Nyberg -juttu milloin lähtenyt? Enbuske heittää siitä nykyään vähän väliä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paskahan toi oli taas
Mitä hauskaa on ihmisten pilkkaamisessa? Enbuske on kiusaaja.
Ai Hazard ei ole? Nauran taas. Kaarina Hazard saa mitä tilaa. Siinä on niin pahasuinen nainen, että voi taivas!
Niin on. Lukekaapa naisen kolumneja ja twiittejä. Ehkäpä Enbuske sivaltaakin sen vuoksi.
Tuomas nyt ei osaa kirjoittaa vitun vertaa. Noinkin helppo aihe, eikä äijä osaa edes tiivistää tekstiään vaan jankkaa samaa asiaa moneen otteeseen ("Diana valitsi itse oman osansa", blaavitunblaa). Lisäksi herjaava ja muka-vitsikäs kirjoitus syntyy puolessa tunnissa, kun taas oikea journalistinen juttu vaatii taitoa ja aikaa.
Ottaisi oppia Ulla Appelsinista. Hän osaa kirjoittaa eikä kalastele tykkäyskommentteja jaritervo-tasoisilla "vitseillä".
Jos Tuomas vielä vuonna 2047 näet lukea tätä palstaa ja olemme kaikki hengissä yms. jne. niin vastaapa tähän kysymykseen: "hävettääkö yhtään millainen pelle olit keski-ikäisenä, ja kuinka typerää sontaa lauoit esim. maaseudun autioittamisesta ja oikeastaan ihan kaikesta.?"
Hyvä, että Tuomaksen tuska on vihdoin päättynyt, mutta kenetköhän hän haukkuu seuraavaksi kun tulee taas paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Tuomas nyt ei osaa kirjoittaa vitun vertaa. Noinkin helppo aihe, eikä äijä osaa edes tiivistää tekstiään vaan jankkaa samaa asiaa moneen otteeseen ("Diana valitsi itse oman osansa", blaavitunblaa). Lisäksi herjaava ja muka-vitsikäs kirjoitus syntyy puolessa tunnissa, kun taas oikea journalistinen juttu vaatii taitoa ja aikaa.
Ottaisi oppia Ulla Appelsinista. Hän osaa kirjoittaa eikä kalastele tykkäyskommentteja jaritervo-tasoisilla "vitseillä".
Sinä kun näytät olevan oikea ihminen arvostelemaan kenenkään kirjoitustyyliä, niin pitäisikö sinun alkaa siihen hommaan?
Pikkusieluinen retardi..
Vierailija kirjoitti:
Tuomas voisi paljastaa millä nimimerkillä hän täällä kirjoittelee.
Ahamsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun näytät olevan oikea ihminen arvostelemaan kenenkään kirjoitustyyliä, niin pitäisikö sinun alkaa siihen hommaan?
Pikkusieluinen retardi..
Moi Tuomas!
Pidin Enbuskea joskus ihan kiinnostavana keskustelijana. Viime vuosina hän on keskittynyt pelkkään heikosti perusteltuun räksyttämiseen. Sääli aina kun joku taantuu noin.