Mitä viedä vauvan saaneeseen perheeseen?
Pikkuiselle vien jonkun vaatejutun. Mutta vanhemmille: Mikään leipurimestari en ole, joten vanhanajan rotinapulla ei tule kysymykseenkään. Haluaisin viedä vanhemmille jotain hauskaa, hyödyllistä, eikä ehkä ihan tavanomaista? Onko ehdotuksia?
Kommentit (8)
No leivonnaiset on aina varmasti tervetulleita...
tai näin pääsiäisen aikaan kivat keltaiset/oranssit kynttilät ja servetit.... tai ihan mitä vaan!
Sitä olisin itse oikeasti arvostanut.
vaikka pääsiäismunia kivassa pääsiäiskulhossa tai -kopassa.
Ei minulle tulisi mieleenkään viedä niille vanhemmille mitään.
Itse toivoisin että jos olisit ystäväni, toisit vain itsesi ja lapselle vaatetta.
kaupastakin saa, ei tarvitse itse leipoa. Itse muistan että olin synnäriltä kotiuduttua sen verran pölähtänyt, että oli kiva, kun tuli vieraita, jotka huolehtivat itse omasta kestityksestään.
Kaikki ostavat vaatteita. Hyödyllisiä tosin, mutta niitä sai jo jokaikiseltä, eli jos haluat ostaa jotain erilaista.
Tai sitten joku katselukirja. Siitä on paljon iloa myöhemmin.
Jos vaatetta viet, kannattaa viedä kokoa 68 tai 74 cm. Tätä pienemmät jäävät hurjan nopeasti pieneksi.
Vaippapaketti tulee samoin varmasti hyödynnetyksi. Myös nokkamuki/taikamuki tms. voisi olla kiva.
Vanhemmille, jos heitä haluaa vielä erikseen muistaa, voi tosiaan näin pääsiäisen alla vielä vaikkapa pääsiäisraekarkkeja tai suklaamunia.
Tästä aiheesta oli juttua Synnytysasiaa-osastolla ihan pari päivää sitten, sieltä vois saada parempia vinkkejä kuin näiltä eräiltä mukanasevilta elämäänsä tylsistyneiltä.