Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö teillä ikinä hermot työkavereihin?

Vierailija
01.09.2017 |

Itseäni ottaa välillä niin hirveästi päähän työkaverit, jotka sähläävät jatkuvasti, esim. eivät pidä tavaroita järjestyksessä ja laita niitä oikeille paikoilleen, keskeyttävät jatkuvasti, vaikka muilla olisi jokin tärkeä asia, neuvottelu tai palaveri menossa tai pitävät omaa tapaansa tehdä asioita ainoana oikeana. Olen kuitenkin onnistunut hillitsemään itseni niin, etten ala räyhäämään heille, mutta pääni sisällä tällaiset tempaukset saavat näkemään punaista.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minullakin nuorempana tuollaista. Iän myötä olen kuitenkin oppinut ottamaan rennommin ja olemaan ärsyyntymättä joka asiasta. Ja tosiasia nyt vain on, että työelämässä vain on tultava erilaisten ihmisten kanssa toimeen, vaikkei kaikista pitäisikään. Vapaa-ajalla sen sijaan saa valita, keiden kanssa haluaa olla tekemisissä vai haluaako kenenkään.

Miksi vain minun pitäisi joustaa? Miksi työkaverit saavat jatkaa sitä linjaansa, ettei muiden mielipiteitä kuunnella, vaan oma tapa on ainoa ja ehdoton totuus?

Sinä et ole ainoa joka joustaa, sinä olet työpaikan nipoIita ja työkaverit joutuvat puremaan hampaita yhteen etteivät ärähdä sinulle. Jos sinä nostat haloon niin pidä varasi, voi olla että toisella puolella on myös jotain sanottavaa.

Vierailija
42/43 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee toisinaan sitten taas ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan koko porukka, sinä mukaan lukien.

Parempi tapa kuitenkin, on kasvaa ihmisenä ja oppia tulemaan toimeen muiden kanssa, sekä töissä että kotona. Vaikka se välillä kipeää tekeekin.