Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Jenkkien vastaavassa Sonia laittautui viimeisen päälle paljastavaan asuun ja Nick oli tavallisen arkiasussa.
Joten en ihmettele pukeutumista.
Ai että toi Petri on sitten "Kiva" tapaus. Koko ajan piilovittuilee aivan kaikesta. Eipä ihme että on joku ikisinkku. On varmaan omasta mielestään tosi huumorintajuinen, vaikka kaikkien muiden mielestä vaan ihme munapää joka vinkuu kaikesta.
Mitäs ihmeen "stailisteja" tänne on tullut? Hirveää ulinaa toisten vaatteista. Ihan normaalit vaatteet noilla kaikilla minusta on. Aniharva käyttää vapaa-ajallan pukua tms.
Miksi hommiksi Petri sanoi pillillä juomisen menevän? En saanut selvää. Mari siihen kommentoi ettei ymmärrä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisa on päällisin puolin tyylikäs, mutta lähemmin tarkasteluna huomaakin, että pitsiunelmat Lindexistä ja BikBokista ym. Ei siis ole varsinainen tyyliniekka, kun pukeutuu ketjuliikkeiden tusinakamppeisiin
Kallis hintalappuhan se tyylin tekee..
Kyllähän eettisyys on myös tyylikkyyttä. Osta orjatyöllä teetettyä vaatetta - päälläsi roikkuu pitkä varjo.
Toi Petrin juntti kommentti pillillä juomisesta gay-meininkinä, äh! Olisi kyllä ollut mulle iso turn off. Taisi olla vähän Marillekin.
Kiinnitättekö oikeasti noin paljon huomiota ihmisten vaatteisiin ja merkkeihin? Mä en ikinä oo edes kattonu minkä merkkisiä vaatteista mun tutut käyttää. Ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olipas akward moment tuossa petrin ja marin pilli-keississä :D
Mitä se petri sano, mulla meni ihan ohi?? :D
Sanoi että pillillä juominen on homoa
Johanna on mielestäni ihana. Hänestä saa tietyllä tavalla ulkonäöstä ehkä eri vaikutelman. Siis ensivaikutelmalta voisi ajatella hänen olevan vähän sellainen "aikuispissis." Siis en tajua mistä se vaikutelma tulee, kun ei hän mitenkään "pissismäinen" edes ole. Mutta heti kun avaa suunsa niin huomaa, että on fiksu ja löytyy monia eri puolia. Sellainen varmaan aika unelmien nainen monelle miehelle.
Oon varmaan hirvee Juntti sit,mut mun mielestä se Markuksen adidas-takki näytti hyvältä, ja muutenkin Markus vissii sit kuitenki komein näistä miehistä.... :D
Aah, minä ja mies oltais kuin Mari ja Petri, yhtä akward. Yhdessä viihdytty 12 vuotta mutta edelleen jos on muita paikalla ja näkemässä niin ollaan nopeesti tönkköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esa lippis väärinpäin oli kyllä nolo, aikuinen mies
Aikuinen, mutta poikamainen mies, jolla on pilkettä silmäkulmassa♥♥♥.
Esalla on pilke kylläkin kulmakarvassa. Aliisa oli sulaa vahaa muuten, kun Esa kanniskeli häntä kuin höyhentä
Onks tolla Marilla lainkaan huumorintajua?
Petri yrittää keventää, Mari nyrpistelee nenua.
Petri paljasti sisäisen idioottinsa.
Ei Petrillä ja Marilla ole mitään kipinää näiden klippien perusteella... totuus voi toki olla toinen ja leikattu näin mutta jotenkaan en näe noita kahta yhdessä.
Tuo t-paita ei ole hardyä nähnytkään...
Eikä toi ees ollu mikään törkeä homovitsi:D Onhan se yleinen vitsi ettei heteromies juo pillillä. Mm leffassa crazy, stupid love heitetään tohon viittaava läppä.
Petri=juntti, ja ihan erityylinen kuin Mari.
Nyt ne Marin ja Petrin erimielisyydet alkaa paljastua.
Miksköhän Mari ja Petri on valittu pariks jos niillä on kerran erilaiset näkemykset lasten hankinnastakin yms...