Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
1061/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä markuksen kirje oli teennäinen, liikaa mietitty, liian hiottu, luontevuus ja rentous puuttui.

Ihan kun vain olisi koottu sanoja lauseita, mitkä näyttäisivät hyvältä toisen silmissä ja mielessä.

Mun mielestä kirjeessä oli ristiriita Markuksen olemukseen ja kotiin nähden.

Tavallisempi kirje, jossa olisi kuvannut jotain itsestään olisi ollut parempi.

Minä en ainakaan kaipaisi mitään sanahelinää vaan sen ihmisen persoonaa ja jotain aitoa ko. kirjeessä.

Ottakaa huomioon, että nuo on varmasti jännittänyt siinä kirjoitustilanteessa aika paljon. Heidän kotiin marssi joku asiantuntija ja tv-kamerat ja sanoi että nyt pitää kirjoittaa kirje, joka näytetään tulevalle puolisollesi ja lisäksi koko Suomelle, ja tässä on vähän kiire aikataulu joten koitappas saada se nyt puolessa tunnissa kirjoitettua ja me kuvataan sua samalla kun sä kirjoitat. Ei se kovin luonteva tilanne ole kirjoittaa jotain rakkauskirjeitä, kamalat suorituspaineet, pää lyö varmaan ihan tyhjää kun on pakko kirjoittaa kiireessä ja vieraiden ihmiset tuijottaessa ja ihan varmasti tulee herkästi teennäisen oloinen kun jotain "hienoa" yrittää tuossa kirjoittaa.

Vierailija
1062/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan todellisuudessa nyt siinä kameroiden edessä koko kirjettä kirjoittaneet?

Eivät kameramiehet kuvaa yhtä kohtausta (kirjeen kirjoittamista) puolta tuntia.

Osan kuvasivat ja osan saivat kirjoittaa rauhassa.

Mutta tottakai on vaikeata kirjoittaa tuntemattomalle ja sitten vielä kirje näytetään ja luetaan televisiossa.

Tuon kirjeen kirjoittamisen voisi ihan hyvin jätttää poiskin, en kaipaisi yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirje on lähtökohtaisesti jo aika teennäinen ajatus ja asetelma. Kirjoita nyt rakkauskirje tuntemattomalle. Ei sellaista luonnollisessa elämässä koskaan tapahdu. Nettideitissäkin se eka viesti (kirje) on yleensä pari lausetta siitä että "moi miten sun ilta on mennyt, täällä on sellainen ja sellainen tyyppi ja sä kuulostat kivalta koska sun profiilissa lukee sitä ja sitä". Toivottavasti kirje jätetään pois. Ja korvataan vaikka jollain muulla jutulla, asiantuntijoiden laatimalla profiilikuvauksella tms.

Vierailija
1064/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri kertoi kirjoitelleensa Marin kanssa S24:ssä noin vuosi sitten. Eivät olleet tavanneet, kuulemma oli viestittely vaan lopahtanut molemmilta. Jos Petrikin on palvelussa pyörinyt, niin onkohan tämä pari joskus törmännyt toisiinsa sitä kautta.

1065/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Esasta mieleen vihreiden Osmo Soininvaara tai puutarhatonttu nuorena. Ulkonäkö ei kuitenkaan ole se tärkein asia parisuhteen onnistumisessa. Lehdethän on täynnä uutisia missien ja muiden ulkoisesti kauniiden ja jopa hoikkien ihmisten eroista.

Vierailija
1066/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijoissa ärsyttää se että he oikein pyytävät kuvittelemaan ja kuvailemaan vielä tuntemattoman puolison ulkonäköä. He ikään kuin tahallaan yrittävät aiheuttaa kriisin alttarilla. Olisi nimittäin parempi jos alttarille menijällä ei olisi mitään ennakkokuvitelmaa toisen ulkonäöstä. 

Vierailija
1067/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri tuo mulle kylmiä väreitä. Eikä hyvällä tavalla. Ällöttää miehet jotka omat pehmoja sisältä ja yrittävät kompensoida sitä kovalla ja lihaksikkaalla ulkokuorella. Luulet saavasi Miehen mutta saatkin raukan jonka itsetuntoa täytyy kokoajan  pönkittää hänen itsensä puolesta. Nousuissa ensin uhoavat kaikille vastaantulijoille ja sitten laskuhumalassa itkeä tuhertavat.

Vierailija
1068/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielstä juuri tuo rakkauskirje ihan tuntemattomalle luo niitä mielikuvia toisesta, joskus ihan vääriä: ihminen alkaa tahtomattaan luoda jotain ihannekuvaa myös ulkoisesti ja sitten onkin eri asia vastaako se luotua mielikuvaa. Ikävä kyllä usein ei.

Deittipalstallahan käy sein niin, että ihastuu ihmiseen sen kirjoittelun peerusteella.

Treffeillä sitten onkin ihan että ööööh.

Joten mitä "hienompi" ja korkealentoisempi kirje, sitä isommat odotukset myös ulkoisesti.

Ajattelen, että on itseasiassa väärin ja mahdotontakin kirjoittaa tässä vaiheessa mitään "rakkauskirjettä", sehän selviää jatkossa onko sitä edes heillä keskenään.

Koska koko ajatus ensitreffeistä alttarilla on outo ja epätodellinen, niin sitä vähemmän pitäisi luoda lisää "utopisia" mielikuvia vaan keskittyä luomaan sellaisia mielikuvia toisesta, mitkä olisvat myös melko realistisia.

Ja kestäisivät sitten sen "totuuden" kun se vihkiminen tapahtuu ja näkee toisensa. Ja myös sen vihkimisen jälkeisen yhdessäolon.

Vierailija
1069/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan ohjelmassa nimittänyt rakkauskirjeeksi. Tehtävänä oli kirjoittaa kirje tulevalle puolisolle. :D

Vierailija
1070/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitopurkista: Juuri niin, että vaikka kotonaan yksin asuessa juo suoraan purkista, niin silloin se ei ole suotavaa kun siitä samasta purkista menee maitoa muillekin ihmisille.

Ajatellaan siis jos "purkkimies" siis tulee mun luo ja ottaa purkin mun jääkaapista, niin silloinhan ei enää voi juoda purkin suusta, koska muutkin käyttävät samaa maitoa. (myös mahd. vieraat).

Tätä pelkäisin (esim. Markuksen tapauksessa) ja sanoisinkin asiasta, ihmettelen kun monet täällä puolustivat ja eivät nähneet tätä näkökulmaa, joka mulle ainakin ihan ensiksi tuli mieleeni.

Jos on piintynyt "purkki-ihminen", niin pystyykö vastustaman kiusausta muiden huushollissa tai kun omassaan on muitakin asujia/maidon käyttäjiä kuin oma itse.

Piintynyt purkki-ihminen :D

Ehkä Markukselle voisi löytyä joku PP-ryhmä (piintyneet purkkiholistit), jossa voisi puhua addiktiostaan.

"Moi, mä oon Markus ja mä juon purkista"

Vierailija
1071/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Esa on ihana!!! Valoisa, iloinen, kunnollinen, leppoisa ja järkevän oloinen. Voiko mieheltä enempää toivoa :). Markuskin on varmaan pohjimmiltaan oikein mukava ja symppistyyppi, sellainen joka valmis keskustelemaan aivan kaikesta. Kolmas mies jäi vähän etäiseksi, vaikka ihan hyvältä hänkin vaikutti.

Vierailija
1072/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on tämän formaatin suola, että on ainakin yksi toisilleen epäsopiva pari, joiden ristiriitatilanteita vilautellaan jaksoissa loppuun saakka. Aikuisia ovat, ja itse ovat vapaaehtoisesti mukaan lähteneet. Onhan taas mielenkiintoista seurata miten jutut etenee.

Vierailija
1073/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää poissa ja mitä tästä ketjusta on tullut aivan jotain muuta kuin alunperin varmaan on tarkoitettu. Jatkuvaa valitusta jonkun painosta, nyt sitten lisäksi kiistellään ammattinimikkeistä. Hei haloo, nyt on menty kyllä ihan metsään! Jos jotakuta häiritsee esim. Johannan paino tai Markuksen ammatti, niin hyvä ihminen älä kiusaa itseäsi. Pane töllö kii, laita ainakin eri kanava, mee nukkumaan, syö/juo  tee ihan mitä vaan. Älä kuitenkaan tuhlaa energiaasi tänne kirjoittelulla. Hanki elämä!!

Tuolla näytti olevan omat keskusteluketjut olemassa eri pareille onneksi 

Vierailija
1074/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tuli vain mieleeni, että entäs jos se vieraspurkki on tyhjä, ettei vaan tulis vähin äänin kiusausta laittaa pokkana pöytään se oma hörpitty purkki.

Ihminen on vain ihminen, kovin hyveellisiä ihmiset täällä tuntuvat olevan, kaiken näkeneenä ja kokeneena en vain aina usko näin tosielämässä olevan.

T. Itse pitkään sinkkuna ollut ja kyyniseksikin jo muuttunut, ehkä.

Heh, vaan itsellesi. Olen laittanut pöytään maitotölkin, josta olen hörppinyt. Kukaan vieraista ei ole siihen kuollut, eikä missään vatsataudissa ollut jälkeenpäin. Bakteereita on kaikkialla.

Vierailija
1075/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla viisainta ottaa omat maidot kun menee kylään.

Onneksi on tämä palsta, jota valaisee ihmisten käyttäytymistä.

Vierailija
1076/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää poissa ja mitä tästä ketjusta on tullut aivan jotain muuta kuin alunperin varmaan on tarkoitettu. Jatkuvaa valitusta jonkun painosta, nyt sitten lisäksi kiistellään ammattinimikkeistä. Hei haloo, nyt on menty kyllä ihan metsään! Jos jotakuta häiritsee esim. Johannan paino tai Markuksen ammatti, niin hyvä ihminen älä kiusaa itseäsi. Pane töllö kii, laita ainakin eri kanava, mee nukkumaan, syö/juo  tee ihan mitä vaan. Älä kuitenkaan tuhlaa energiaasi tänne kirjoittelulla. Hanki elämä!!

Tuolla näytti olevan omat keskusteluketjut olemassa eri pareille onneksi 

Missä "tuolla"?

Vierailija
1077/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet aina naisia vanhempia?

Vierailija
1078/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi Markusta muuten, mutta millainen ihminen pitää puutarhahuonekaluja sisällä?

Henkilö, joka on eron vuoksi joutunut muuttamaan ahtaaseen tilapäisasuntoon, jonka tilojen ehdoilla ei halua ryhtyä ostamaan pysyvää kalustusta?

Juuri näin. Minusta tuossa ei ole mitään kummallista. Meillä oli joskus pehmustettu puutarhatuoli tai mikä lie olkkarissa nojatuolina :D Tokmannilta ostettu :D  Lapsivieraat tykkäs, kun sen sai kätevästi makuuasentoon. Oli siinä niin kauan, et saatiin ostettua ns.oikea nojatuoli. Piti oottaa et löytyi mieluinen ja tarpeeksi edullisesti. En osta mitä sattuu ja liian kalliilla, mieluiten vaikka pidän niitä puutarhakalusteita väliaikaisesti. Olipa se "väliaikaisesti" sitten pari viikkoa tai pari vuotta. 

Vierailija
1079/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi Markusta muuten, mutta millainen ihminen pitää puutarhahuonekaluja sisällä?

Henkilö, joka on eron vuoksi joutunut muuttamaan ahtaaseen tilapäisasuntoon, jonka tilojen ehdoilla ei halua ryhtyä ostamaan pysyvää kalustusta?

Juuri näin. Minusta tuossa ei ole mitään kummallista. Meillä oli joskus pehmustettu puutarhatuoli tai mikä lie olkkarissa nojatuolina :D Tokmannilta ostettu :D  Lapsivieraat tykkäs, kun sen sai kätevästi makuuasentoon. Oli siinä niin kauan, et saatiin ostettua ns.oikea nojatuoli. Piti oottaa et löytyi mieluinen ja tarpeeksi edullisesti. En osta mitä sattuu ja liian kalliilla, mieluiten vaikka pidän niitä puutarhakalusteita väliaikaisesti. Olipa se "väliaikaisesti" sitten pari viikkoa tai pari vuotta. 

Oikeastaan aika nerokas vinkki. Ajaa saman asian kuin lepotuoli mutta maksaa vain murto-osan.

Vierailija
1080/9874 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erosta on niin vähän aikaa, että asumistilanne on väliaikaisratkaisu ja huonekalut hankkimatta, niin onko järkevää ja ajankohtaista edes silloin hakea tähän ohjelmaan.

Ensin oma elämä kuntoon ja sitten vasta uusi parisuhde.

Hiukan huonot lähtökohdat, vuosia sinkkuna ollut ja huusholli kunnossa ja äskettäin eronnut ja huusholli vielä vaiheessa.

Ilmankos Markus sanoi, että voisi muuttaa Johannan luokse asumaan. Kätevää joo.

Ketju on lukittu.