Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
101/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että te ihmiset olette kauheita, kun heti olette arvostelemassa toista pullukaksi ja ylipäätään toisen vartalonmuotoja. Toivottavasti Johanna ei eksy lukemaan tätä ketjua.

Toiseksi inhottaa se, että ajattelette ettei urheilullinen/normaalivartaloinen/laiha mies huoli kumppanikseen pyöreämpää naista? Jännä kun itse olen oikeasti ylipainoisena naisena saanut aina ihan niitä urheilullisiakin miehiä ja tunnen moniakin vastaavia pareja, jotka eivät vastaa toisiaan ulkonäöllisissä asioissa. Kaikille ei se ulkonäkö merkkaa niin paljoa. Kaikki urheilevat miehet eivät halua urheilevaa naista. Sitäpaitsi tässä ohjelmassa mennään naimisiin, ja onnistunut avioliitto ei voi eikä saa perustua pinnallisiin juttuihin. Siihen tarvitaan aika paljon muita, syvempiä asioita.

.

Ei se ole arvostelua vaan toteamus. Ei kannata kulkea sydän hihassa ja ottaa kaikkea itseensä. Jos sinä olet pullukka jolla on urheilullinen mies niin good for you. Minusta se että puolison tulee viehättää itseä ei ole pinnallista vaan ihan peruslähtökohta.

Vierailija
102/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mä elänyt jossain tynnyrissä, kun vasta tänään sain tietää uuden kauden alkavan tänään. Tuntuu, että aikaisempina vuosina kausia on rummutettu enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että te ihmiset olette kauheita, kun heti olette arvostelemassa toista pullukaksi ja ylipäätään toisen vartalonmuotoja. Toivottavasti Johanna ei eksy lukemaan tätä ketjua.

Toiseksi inhottaa se, että ajattelette ettei urheilullinen/normaalivartaloinen/laiha mies huoli kumppanikseen pyöreämpää naista? Jännä kun itse olen oikeasti ylipainoisena naisena saanut aina ihan niitä urheilullisiakin miehiä ja tunnen moniakin vastaavia pareja, jotka eivät vastaa toisiaan ulkonäöllisissä asioissa. Kaikille ei se ulkonäkö merkkaa niin paljoa. Kaikki urheilevat miehet eivät halua urheilevaa naista. Sitäpaitsi tässä ohjelmassa mennään naimisiin, ja onnistunut avioliitto ei voi eikä saa perustua pinnallisiin juttuihin. Siihen tarvitaan aika paljon muita, syvempiä asioita.

.

Ei se ole arvostelua vaan toteamus. Ei kannata kulkea sydän hihassa ja ottaa kaikkea itseensä. Jos sinä olet pullukka jolla on urheilullinen mies niin good for you. Minusta se että puolison tulee viehättää itseä ei ole pinnallista vaan ihan peruslähtökohta.

Onhan se tosi asia, että ihminen kiinnittää yleensä toisessa ensin huomion ulkonäköön ja ulkonäöstä yleensä herää se ensimmäinen kiinnostuksen kipinä. Eihän ihmistä aina tunne, joten kiinnostus ja viehättyminen lähtee todella usein ulkonäöstä.

Ai mutta, saako tätä sanoa?

Vierailija
104/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs idea tässä on, että avausjakso tulee kahdelta kanavalta samaan aikaan?

Vierailija
105/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut aikaisempia kausia enkä ole tutustunut tän kauden tyyppeihin, katsotaan nyt onko mielenkiintoinen.

Vierailija
106/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien kausien tapaan ilman ennakkotutustumisia jakso katseluun. Saa nähdä tuleeko yhtä viihdyttävää kuin edellisillä kausilla.

Vierailija
107/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ALKAAAAAAAA!!!!!!

Vierailija
108/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tää eka pari vaikuttais niin hyvältä! Molemmat puhuivat työstään ja olivat tosi symppiksiä. Siis se kalju mies ja Mari. En muista kaljun miehen nimeä xD 

Vierailija
109/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri ja Mari vaikuttaa sympaattisilta tyypeiltä. Jännä nähdä miten natsaa <3 

Vierailija
110/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari on ihanan oloinen <4

Vierailija
111/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä en kestä tuota Dunderheadia. Pistäisi nyt noi maskuliinisuusjutut perseeseensä, mitään muutahan se ei tähän tuokaan.

Vierailija
112/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä vaikuttaa tämä pari :)

Vierailija
113/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä tota vauvanaama-tanskasta taas. Eihän tuo ole edes lihava mutta kauhea pyöreä kaksari

Vierailija
114/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pari vaikuttaa molemmat symppiksiltä ihmisiltä 💑

Vierailija
115/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä en kestä tuota Dunderheadia. Pistäisi nyt noi maskuliinisuusjutut perseeseensä, mitään muutahan se ei tähän tuokaan.

Joo. Viime kaudella sama juttu. "Mikä on miehen rooli parisuhteessa? Mikä on naisen rooli? Maskuliinisuus, feminiinisyys, blaa blaa." Voisi vähän päivittää ajatusmaailmaansa tämä Dunderi.

Vierailija
116/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasonin "asiantuntija"maneerit ärsyttää myös. Maaret takaisin!

Vierailija
117/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin arvasin nää parit. Mari ja Petri, Aliisa ja Esa, Markus ja se vakuutusmyyjätär jonka nimeä en nyt millään muista.

Kuinkahan lyhyt tuo Petri mahtaa oikein olla...? Dunderfeltkin näytti jättiläiseltä hänen rinnallaan. Ehkä juuri lyhyys on ollut Petrin haaste puolison etsinnässä aiemmin? Muutenhan paketti on hänellä ihan hyvin kasassa.

Vierailija
118/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kestä tota vauvanaama-tanskasta taas. Eihän tuo ole edes lihava mutta kauhea pyöreä kaksari

Sillä on akuutti kilpirauhasvaiva, katso kaulaa, kilpirauhanen on turvonnut. Toivottavasti huomaa itse näitä katsoessaan, jos ei ole vielä hakeutunut lääkäriin. 

Vierailija
119/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti vosut! Ilman tätä ketjua olis mennyt uusi kausi ihan sivu suun!

Ensivaikutelmat

Mari: väritön, kiltti

Esa: samoin väritön...

Tämä pari ei herätä mielenkiintoa yhtään, toivottavasti myöhemmin tulee persoonallisuudet paremmin esiin.

Vierailija
120/9874 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasonin "asiantuntija"maneerit ärsyttää myös. Maaret takaisin!

Ei! Hyvä vaan ettei Marketta ole lässyttämässä itsestäänselvyyksiä sillä maailmanlopun naamalla. Vaikka eipä nämä muutakaan ole yhtään sen parempia.

Ketju on lukittu.