Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Oon käyny nettitreffeillä yhden noista miehistä kanssa :D .
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny nettitreffeillä yhden noista miehistä kanssa :D .
Kerrokerro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kaunein noista naisista on tuo hieman kasvoista pyöreähkö Johanna. Mutta huomaa ettei maailma ole valmis, kun hänelle ojennetaan ohjelman noh ei viehättävin mies. Noin paljon ulkonäköön panostava ihminen varmasti arvostaisi sellaisesta kiinnostunutta miestä, mutta koska sovinismi niin väärin laittavat parin.
Markus kuitenkin itse toivoi naisellista, itsestään huolehtivaa naista... Jotenkin tuntuu, ettei tämä pari taida innostua toisistaan. Mulla on lisäksi sellainen käsitys, että kun miehet sanovat, että naisen pitäisi olla "itsestään huolta pitävä", sillä tarkoitetaan yleensä laihuutta.
Epäilemättä Johanna pitää itsestään huolta. Ei hän ole lihava tai epäsiisti, vaan panostaa noista naisista eniten ulkonäköönsä. Liikunnallisuus ja hyvä lihaskunto ei tarkoita laihuutta. Markukselle hyvä testi, mutta Johannalle selvä pettymys.
Olen satavarma että olen työn merkeissä törmännyt tuohon Petriin, niin tutun näköinen.
Jännityksellä ootellaan uutta kautta :D
Mua vähän jännittää, että se Esa on sellainen "huumorintajuinen" ehhehheh-mies, jonka vitsit liikkuvat navan alla tai kaikkien erilaisten pilkkaamisessa. Nimittäin yleensä, jos erikseen sanotaan että on huumorintajuinen, ei sitä kyllä yleensä ole. Toivottavasti olen väärässä, koska kuvauksen perusteella hän vaikuttaa muuten ihan ihanalta mieheltä.
Aliisa muistuttaa Maikkarin meteorologi Liisaa.
Mielestäni ylipainoinen ei ole itsestään huolehtiva. Itsestään huolehtiva osaa pitää ruokavalion ja liikunnan balanssissa, että ei liho ylipainoiseksi, edes lievästi sellaiseksi. Se, että meikkaa naamaansa ja yrittää pukeutua siististi ei yksistään tee ihmisestä itsestään huolehtivaa. Minun mielipide, muut voi olla muuta mieltä (ylipainoiset).
Aliisa on naisista kaunein ja selvästi liikunnallinenkin.
Veikkaukseni:
Aliisa ja Mari
Johanna ja Markus
Esa ja Petri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kaunein noista naisista on tuo hieman kasvoista pyöreähkö Johanna. Mutta huomaa ettei maailma ole valmis, kun hänelle ojennetaan ohjelman noh ei viehättävin mies. Noin paljon ulkonäköön panostava ihminen varmasti arvostaisi sellaisesta kiinnostunutta miestä, mutta koska sovinismi niin väärin laittavat parin.
Markus kuitenkin itse toivoi naisellista, itsestään huolehtivaa naista... Jotenkin tuntuu, ettei tämä pari taida innostua toisistaan. Mulla on lisäksi sellainen käsitys, että kun miehet sanovat, että naisen pitäisi olla "itsestään huolta pitävä", sillä tarkoitetaan yleensä laihuutta.
Mä tulkitsen itsestään huolta pitävän niin, että nainen seisoo omilla jaloillaan eikä ole toisen osapuolen huolehdittavana. Vaikea uskoo, että sillä viitataan johonkin pinnalliseen. En myöskään usko, että pari innostuu toisistaan. Ehkä kuitenkin joku videopätkä tms. olisi tarpeen ennen kun pari laitetaan naimisiin viihteen nimissä...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ylipainoinen ei ole itsestään huolehtiva. Itsestään huolehtiva osaa pitää ruokavalion ja liikunnan balanssissa, että ei liho ylipainoiseksi, edes lievästi sellaiseksi. Se, että meikkaa naamaansa ja yrittää pukeutua siististi ei yksistään tee ihmisestä itsestään huolehtivaa. Minun mielipide, muut voi olla muuta mieltä (ylipainoiset).
Höpönlöpö. Itsestään huolehtiminen on paljon muuta kuin painontarkkailua. Päinvastoin, se ei tutkitusti edes lisää ihmisen hyvinvointia vaan aiheuttaa stressiä ja sitä kautta ongelmia.
Laihuuden ihannointiin liittyy joillakin (yleensä vähän koulutetuilla miehillä) pelkästään seksi, mutta terveyden ja hyvinvoinnin kanssa tällä ajattelulla on hyvin vähän tekemistä. Jos kirjoittaja tietäisi jotain ihmisen fysiologiasta, niin tietäisi ettei etenkään naisten kehon tasapainon pitämistä voi millään "osata" vaan siihen vaikuttaa todella moni asia. Naisilla myös tarkoituksella rasvaprosentti suurempi ja siksi nuorella naisella se myös suotavaa.
Mutta näitä et tullut tietenkään ajatelleeksi. Ilmainen vinkki kirjoittajalle: opiskele enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä Johanna pitää itsestään huolta. Ei hän ole lihava tai epäsiisti, vaan panostaa noista naisista eniten ulkonäköönsä. Liikunnallisuus ja hyvä lihaskunto ei tarkoita laihuutta. Markukselle hyvä testi, mutta Johannalle selvä pettymys.
Johannalla on kuitenkin kuvassa pientä kaksoisleukaa näkyvissa, eli ei ole välttämättä vartaloltaan timmi.
Minusta Aliisa on kaunein ja luonnollisin (tummat piirteet tarvitsee vähemmän meikkiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannalla on kuitenkin kuvassa pientä kaksoisleukaa näkyvissa, eli ei ole välttämättä vartaloltaan timmi.
Minusta Aliisa on kaunein ja luonnollisin (tummat piirteet tarvitsee vähemmän meikkiä).
En ole tuon edellisen lainauksen kirjoittaja. Aliisalla on mielestäni värjätyt hiukset (maalatut kulmakarvat ihan eri sävyä kuin hiukset), joten tummapiirteisyys on kyseenalaista, ihokin hänellä on tosi vaalea, tosin kasvoissa liian kellertävä meikkivoide. Eli luonnollisuuskin on kyseenalaista, jos sillä tarkoitetaan meikittömyyttä (olet varmaan mies etkä huomaa näitä juttuja?). Söpö hän kyllä on.
Timmiys ei muuten ole sama asia kuin hoikkuus tai laihuus. Ja noin yleensä ottaen kaksoisleukaa voi olla hoikilla/laihoilla/timmeilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpö. Itsestään huolehtiminen on paljon muuta kuin painontarkkailua. Päinvastoin, se ei tutkitusti edes lisää ihmisen hyvinvointia vaan aiheuttaa stressiä ja sitä kautta ongelmia.
Laihuuden ihannointiin liittyy joillakin (yleensä vähän koulutetuilla miehillä) pelkästään seksi, mutta terveyden ja hyvinvoinnin kanssa tällä ajattelulla on hyvin vähän tekemistä. Jos kirjoittaja tietäisi jotain ihmisen fysiologiasta, niin tietäisi ettei etenkään naisten kehon tasapainon pitämistä voi millään "osata" vaan siihen vaikuttaa todella moni asia. Naisilla myös tarkoituksella rasvaprosentti suurempi ja siksi nuorella naisella se myös suotavaa.
Mutta näitä et tullut tietenkään ajatelleeksi. Ilmainen vinkki kirjoittajalle: opiskele enemmän.
Totta kai itsestä huolehtiminen tarkoittaa muutakin kuin laihuutta. Me (naiset ) tiedetään se.
Tosiasia vain on että miehet käyttää tuota koodinimenä = haluavat että nainen on laiha ja jopa urheilullinen .
Miehet .
Markus on ihan huipputyyppi, kiva päästä näkemään miten Markuksen käy. Markus on muuten näytellyt jonkun verran, tai ollut ns. apunäyttelijänä mm. Kotikadussa ja Salkkareissa.
Minusta urheilullinen ja laiha ovat melkein toistensa vastakohtia. Urheilullinen ja hoikka olisi kuvaavampi sanapari.
Laiha on yleensä sellainen, jolla ei näy kauheasti lihaksia. Esim. mallit ovat laihoja. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Markus on ihan huipputyyppi, kiva päästä näkemään miten Markuksen käy. Markus on muuten näytellyt jonkun verran, tai ollut ns. apunäyttelijänä mm. Kotikadussa ja Salkkareissa.
Jaa statistina. Naama esille vaikka ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa statistina. Naama esille vaikka ilmaiseksi
Seuraamme jännityksellä, jääkö statistiksi omassa liitossaankin! Syö taustalla, puhuu ääneti suuta aukomalla, vilahtelee kuvissa kun vaimo paistattelee parrasvaloissa...
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän olisi todennäköisesti katastrofi parittaa pullukka jonkun kuusi kertaa viikossa liikuntaa harratavan lihaskimpun kanssa. UKn ja USAn versioissa on nähty miten käy jos mies ei pid naista viehätävänä. Ja jos Johanna panostaa ulkonäköön niin miksi hemmetissä ei sitten samalla vaivalla laihduta?
Johanna on jotenkin tutun näköinen. Onko hän ollut aiemmin jossain tv-sarjassa?