Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitti vosut! Ilman tätä ketjua olis mennyt uusi kausi ihan sivu suun!
Ensivaikutelmat
Mari: väritön, kiltti
Esa: samoin väritön...
Tämä pari ei herätä mielenkiintoa yhtään, toivottavasti myöhemmin tulee persoonallisuudet paremmin esiin.
Mari ja Esa eivät ole pari. Mari ja Petri ovat. Esan vaimoksi valikoitiin Aliisa
Aliisalla valkaistut hampaat?
Taas asiantuntijoiden mielestä ihana nainen, ihan kuin viime kauden töksäyttelijä-Milla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mä en kestä tuota Dunderheadia. Pistäisi nyt noi maskuliinisuusjutut perseeseensä, mitään muutahan se ei tähän tuokaan.
Jasonin "asiantuntija"maneerit ärsyttää myös. Maaret takaisin!
Margit haukuttiin tälläkin palstalla ihan lyttyyn.
Olipa hyvännäköistä piirakkaa Esalla. Voisin minäkin ottaa miehen joka tuollaisia leipoo :)
Aliisa on jotenkin niin kaunis että hänelle on vaikea löytää "yhtä hyvää" kumppania. Mut tää toka pari vaikuttaa kyllä molemmat tosi rennoilta ja vois toimiakin!
Kyllä nää kaks ekaa paria vaikuttaa yllättävän hyviltä paperilla.
Petrillä lyhyys.
Esalla lievä r-vika.
Siinäpä yhdet syyt miksi nämä kivannäköiset, normaalit suomalaiset miehet ovat jääneet vaille kumppania pinnallisilla parisuhdemarkkinoilla.
Kiva että nämäkin miehet saavat mahdollisuuden ns. puhtaalta pöydältä. Nyt vaan katsotaan miten morsiamet näitä persoonallisia piirteitä arvioivat.
Riskinä tuossa koirat yhdistävänä tekijänä on se ettei koirat tule toimeen 😯
Vierailija kirjoitti:
Petrillä lyhyys.
Esalla lievä r-vika.Siinäpä yhdet syyt miksi nämä kivannäköiset, normaalit suomalaiset miehet ovat jääneet vaille kumppania pinnallisilla parisuhdemarkkinoilla.
Kiva että nämäkin miehet saavat mahdollisuuden ns. puhtaalta pöydältä. Nyt vaan katsotaan miten morsiamet näitä persoonallisia piirteitä arvioivat.
Enpä usko, että kovin monelle r-vika on kynnyskysymys suhteen muodostamisessa. Olipa kuinka pinnalliset markkinat tahansa. Itse en edes huomannut Esan r-"vikaa".
Siis koiralauman yhdistäminen ei välttämättä ole ollenkaan helppoa käytännössä!
Ttfg kirjoitti:
Riskinä tuossa koirat yhdistävänä tekijänä on se ettei koirat tule toimeen 😯
Mä ajattelin ihan samaa :D
johanna ei tykkää miehestään..
Johanna ja Markus ei tule toimimaan. Sanokaa mun sanoneen. Esa ja Aliisa sekä Mari ja Petri voivat toimia, mutta tämä viimeinen pari ei todellakaan. Olen pahoillani.
Ei 9 vuotta sinkkuna ollut Vuitton-muija katsele itseään reilusti vanhempaa kirkkovenesoutajaa.
Eikö toi jason osannut laskea kolme kummityttöä ja kahta kummipoikaa yhteensä?!??
"'Mulla on kolme kummityttöä ja kaks kummipoikaa"
"Eli yhteensä...?"
Miksi minusta tuntuu ensifiboina ettei turkulaisella tytöllä onnistu taaskaan... 🤔
Ahh nää mies asiantuntijat ei oo kyllä yhtään mun makuun. Jason ja Dunderfelt, saavat myötähäpeen tunteita aikaiseksi.
Lisäksi tää kolmas pari ei tuu toimimaan. Jotenkin ihan eri oloiset, ja mies vaikuttaa tylsältä ja liian vanhalta Johannalle.
"En muista nimeä" Nimet lukee heti ensimmäisellä sivulla tässä ketjussa. Katsokaa sieltä!