Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Petrin ulkonäkö oli jotenkin muuttunut. Osasi hyvin kuvailla itseään.
Hahaha apua mä luulin että tulee jymy-yllätys ja Mari ja Tanja on löytäneet toisensa ja lähettää videoterveiset romanttiselta Kreikan-lomalta... Mut ei kun ystäviä vaan!
Inhottava toi Aliisa!
Jotain yhtä outoa kuin aikaisemmin siinä Ronin naisessa jonka nimeä en muista.
Miksi Suomen versiossa ei ole yhtään edes siedettävän näköistä miestä? Muiden maiden sarjoissa on kivannäköisiä miehiä riittänyt. Suomen versionkin alussa näytettiin niitä, joita ei valittu ja muistaakseni oli paljon parempia kuin kaudella mukana olleet. Oli varmaan Aliisan prinssikin siellä.
Johanna ja markus lukenu vauvaa :D ja nyt oli taas oikein sävy sävyyn paidat..
Mulle tulee Johannasta ja Markuksesta aina jotenkin hyvä mieli. Ihana pari!
Voi Esalle sopii paremmin kalju.. Harmi ettei se puhunut että onko sillä sutinaa nyt. Mutta kohtelias kun on!
5/12 paria yhdessä. En nyt itse mitenkään henkeäni pidättäen osallistuisi.
Aika sama eroprosentti kuin normaalisti solmituissakin liitoissa.
Loppuvetona haluan vain sanoa, että olen niiiiiiiiiiiiiin iloinen kaikkien noiden puolesta, jotka ovat löytäneet toisensa, rakkaus on jotain suurenmoista.
vaikuttaa ettei markus ole niin tosissaan.. komea mies kyllä
Vierailija kirjoitti:
5/12 paria yhdessä. En nyt itse mitenkään henkeäni pidättäen osallistuisi.
Aika sama eroprosentti kuin normaalisti solmituissakin liitoissa.
Mutta onko sulla yhtä hyvä todennäköisyys löytää heti parisuhde, kun menet vaan ja deittaat ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Markukselta terveisiä :’D
Mitä täällä puhuttiin syyskuussa markuksesta
Nyt on kyllä Markus ja Johanna löytäneet jotain aivan ihme keskustelua. Olette ihana pari ja tätä mieltä on oltu palstoilla jo pitkään <3
Semmoinen jakso se. Jouni tosiaan oli kokonaan "kadoksissa"... Mikosta tuli psyko vibat, Olli ja Roni oli kuin kaksoset. Ja jotenkin mulle tuli vibat että Markuksen ja Johannan juttu ei ehkä jatku enää kovin kauan, en tiedä miksi tällainen intuitio..
Höh, tuli vähän paha mieli Markuksen puolesta. On varmaan lukenut tästä ketjusta vain ensimmäiset 50 sivua, jolloin täällä Markusta mollattiin ja Markus+Johanna -paria ennustettiin vahvimmaksi epäonnistujaksi. Miten väärässä täällä oltiinkaan. Olispa Markus lukenut pidemmällä, jolloin olisi tullut vastaan valtavasti kehuja.
Ja Helsingin pitäjän kirkko sijaitsee tietysti - yllätys, yllätys - Tikkurilassa.
http://www.vantaanseurakunnat.fi/kirkot-ja-tilat/kirkot-ja-kappelit/pyh…
Aika laimee tää jakso. Kaikki pistetty sanomaan, että oli tyylin elämän paras päätös hakea ohjelmaan. Tympeetä mainostusta, meni maku koko ohjelmaan.