Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä pettynyt, että näkevät etukäteen puolison kuvan. Kai he muistavat kenet pisteyttivät hyvin ja sitten vaan arpomaan, että kenet niistä saa. Mutta kuitenki he osaavat jo odottaa mitä tuleman pitää. Alttarilla ovat siksi niin iloisen näköisiä, kun tunnistavat tutun naaman. Epäilen kyllä, että tulis enemmän Aliisan tapaisia reaktioita jos ei olisi nähnyt kuvaa aikaisemmin. Mutta katsojalle mielenkiintoisempaa.
Lisään tähän vielä, että Aliisan reaktiohan saattoikin johtu siitä, että odotti jotain toista jonka oli pisteyttänyt korkealle. Niin sitten se pettymys ja kirje saivat aikaan pettymyksen.
No niin vosut, mitä heille kuuluu nyt! Mukana myös floristi!
Nyt ymmärsin kuka on kaivattu floristi 😂
MIKS KUKAA EI KESKUSTELE!!!!!!!!!!!!
Toi eka kausi oli kyllä paras. Silloin oli kivat yksilöt ja hauskoja konflikteja. Tykkäsin myös Maaret Kalliosta ja Kari Kanalasta. Taisi muuten ekan kauden parit olla parhaiten kouluteuttuja ihmisiä? Olli on KTM, Esa psykologian maisteri, ja Pia on FM. Tosin näille kaikille paritettiin alemmin koulutettu, eli Jussi oli jättänyt AMK-tutkinnon kesken, Viola opiskeli jotain hvyinvointilalaa amkissa ja Miia oli lentoemo silloin.
Esa ja Viola on kyllä ihan toisilleen tehty. <3Molemmat niin tasapainoisen ja toisiaan arvostavan oloisia. Ihanasti puhuvat suhteestaan.
Esasta ja Violasta huokuu aito rakkaus, ihanaa, että näin löysivät toisensa♥♥♥
Ekan kauden tyypeillä menee kaikilla hyvin. Varmaan just toi, että kun joutuu käsittelemään tunteita ja käytöstä asiantuntijoiden kanssa, niin oppii itsestään. Tekis hyvää ihan jokaiselle.
Katselen Katsomon kautta vähän jälkijunassa, mutta oli pakko tulla kommentoimaan: Pia on poistanut jättiluomensa! Halleluja!
Luomien poisto on ihan paras kauneusleikkaus mitä voi tehdä. Olen itse myös poistattanut kasvoista ällöt luomet, yhteensä seitsemän. On ihan huomattava parannus ulkonäköön!
Miten nää lisääntyy niin hätäsesti... tää kuvausten ulkopuolelle jäänyt pari sekä sari ja antti
Sari ja Antti olivat kyllä ihan uskomattoman nopeita lapsen hankinnan kanssa.. sehän on suunnilleen siellä häämatkalla laittettu alulle!
toi sari on ihanan olonen tyyppi, haluisin olla hänen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää lisääntyy niin hätäsesti... tää kuvausten ulkopuolelle jäänyt pari sekä sari ja antti
Ikä tekee sen. Molemmilla pareilla jo korkea ikä lastentekoon.
Katastrofikauden jälkeen tuotanto tehnyt jakson pituisen mainoksen, miksi kannattaa hakea ohjelmaan.
Mä oon kyllä pettynyt, että näkevät etukäteen puolison kuvan. Kai he muistavat kenet pisteyttivät hyvin ja sitten vaan arpomaan, että kenet niistä saa. Mutta kuitenki he osaavat jo odottaa mitä tuleman pitää. Alttarilla ovat siksi niin iloisen näköisiä, kun tunnistavat tutun naaman. Epäilen kyllä, että tulis enemmän Aliisan tapaisia reaktioita jos ei olisi nähnyt kuvaa aikaisemmin. Mutta katsojalle mielenkiintoisempaa.