Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
2941/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaudessa kiinnostaa enää Markus ja Johanna. Ei kiinnosta Aliisan epävarmat höpötykset joka jaksossa ja Marin ja Petrin esitys.

Voi ei, huomisen jakson mainos ja Johanna & Markus, Markus katseli muualle hieman ahdistuneena, kehon kielet vaikutti varautuneilta. Onkohan Johanna suorapuheisuuttaan loukannut Markusta, mies etsii jo tietä ulos suhteesta?

Minua kiinnostaa Johanna persoonana, koska olen itse vähän samalla tavalla suorapuheinen. Siis hyvässä ja huonossa. Olen oikeasti saanut elämässäni paljon ystäviä ja arvostusta ja kunnioitusta suorapuheisella luonteellani, mutta lisäksi olen tahattomasti pahottanut ihmisten mieliä sillä suorapuheisuudella. En tarkoita olla epäkohtelias tai tökerö, ja uskon että Johannakaan ei tarkoita. Mutta minä en aina jotenkin osaa sanoa asioita pehmeästi ja diplomaattisesti, vaikka kuinka yritän. Muuten minusta saa hyvän, rehellisen ja uskollisen vaimon, joka tekee melkein mitä vain miehensä eteen. Jos siis kestää sen töksähtävän suorapuheisuuteni. Luulen että Johannakin on potentiaalisesti hyvä vaimo.

Vierailija
2942/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaudessa kiinnostaa enää Markus ja Johanna. Ei kiinnosta Aliisan epävarmat höpötykset joka jaksossa ja Marin ja Petrin esitys.

Voi ei, huomisen jakson mainos ja Johanna & Markus, Markus katseli muualle hieman ahdistuneena, kehon kielet vaikutti varautuneilta. Onkohan Johanna suorapuheisuuttaan loukannut Markusta, mies etsii jo tietä ulos suhteesta?

Ihme johtopäätöksiä parin sekunnin pätkästä. En minäkään miestäni kaupassa koko aikaa tuojota, mutta hyvin meillä silti menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aliisasta meni kyllä vähän maku sen synttärimatkan takia, tuntuu että se ei sitoudu kunnolla. 

Kyllä. Vaikuttaa kyllä muutenkin epäkypsältä ja siltä, ettei ole ihan ymmärtänyt, mihin on ryhtynyt. Olisiko hakenut mukaan vain saadakseen julkisuutta?

Vierailija
2944/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa pikkukeittiössä minun kehonkieleni vaikuttaisi varautuneelta ihan siksi, että varoisin törmäilemästä toiseen. - Siis voihan puolisoonsa muuten törmäillä, mutta jos se leikkaa veitsellä sormeensa tai pudottaa kulhon, ei kenelläkään ole hauskaa.

Minusta näyttivät klipissä ihan vanhalta pariskunnalta jo. Toivottavasti jaksavat pitää kiinni toisistaan.

Vierailija
2945/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari suuttui kun Petri ei halunnut syödä. Wtf?!? Mitä se Marille kuuluu??

Kyse oli asenteista ja kommunikaatiosta, ei vain syömisestä. Eli Petrin suhtautumisesta vaimonsa ehdotukseen.

"Emmä haluu tollasta roskaruokaa syödä." Eli kaikki nk. rentoruoka, kuten pizzat, pihvit, ranskikset, hampurilaiset, burritot yms. yms. mitä ihmiset joskus suovat ovat "roskaruokaa", jota ei syödä ikinä eikä missään tilanteessa? Tuleepa tosi helppoa ja kivaa reissaamista, tosi mahtavia ex tempore ruokahetkiä maailmalla, joo. Ihana asenne.

"Mähän sanoin että mä syön kotona." Niin sanoit, mutta aivan kuten vaimosi kysyi: etkö sä voi yhtään joustaa? Eli muuttaa suunnitelmiasi ja syödä vaimosi kanssa jossain muualla kuin mitä suunnittelit?

"Ai että yksi salaatinlehti kiitos." Ei, vaan SALAATTI. Tiedätkö mikä on ravintolasalaatti? Se voi olla lohisalaatti, kanasalaatti, äyriäissalaatti, häränfilesalaatti tai monia muita juttuja. Se voi olla ruokaisa, täyttävä ja maistuva. Se voi olla jopa vähän epäterveellinenkin, mutta ei kai nyt jumaliste ole niin vaarallista, kun muuten elää niin terveellisesti ja joka suupalaa vahtien.

"En syö kebabia, olen huono ihminen." Et huono, mutta järkyttävän lapsellinen.

Itseäni oikeasti sieppaa ruokavammaiset nillittäjät, joille ei koskaan kelpaa mikään ja jotka hokevat en tykkää, en haluu, en syö. Ruoka on muutakin kuin vain ruokaa, se on sosiaalinen riitti, se on tapa olla yhdessä, syöminen luo muistoja. Joustamisen ja kompromissien kautta löytyy taatusti ruokalistoilta jokaiselle sopivia juttuja, oli sitten vegaani, allerginen tai mitä vain. Kukaan ei jaksa vaikeita, tapoihinsa jumiutuneita luupäitä.

Vierailija
2946/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tainnu olla kyse ruuasta vaan rahankäytöstä. Ehkä se on pihi eikä halua käyttää rahaa

Vierailija
2947/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esasta Suomen bätselöör seuraavalle kaudelle, ja jalat maassa olevia naisia ehdokkaiksi..

Vierailija
2948/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti täällä, että Aliisa olisi Mette Mannosen näköinen, mutta itse pidän näköisyyttä kaukaa haettuna ja Metteä muutenkin herttaisempana.

Vierailija
2949/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pätkästä tuli mieleen, että kun uvausporukka oli saapunut paikalle, Markus oli ehkä ehdottanut, että mitäs jos vaan julteltaisiin sohvalla menneiden päivien kokemuksesta, mutta tämä ei ollut kelvannut, vaan oli käsketty esittää "arjen kuvaamisen" nimissä leivontakohtaus kameralle. Seurauksena vähän innotonta näyttelemistä.

Vierailija
2950/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan huomisen jakson mielenkiinnolla. =)

Vierailija
2951/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en myöskään söisi kallista salaattia jossa nimen vuoksi vähän kanaa tms. Joskus voi syödä "roskaruokaa" mutta jos on oltu jo viikko häämatkalla niin arki tuli ja enää ei mässäillä, eikä drinkkejä tai skumppia vedellä. Pete on ihan normi mies, terveelliset elämäntavat omaava. Esasta puhumattakaan, oikein asiallisen oloinen.

Vierailija
2952/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän tuotantoa, kun ei ole pakottanut Aliisaa skippaamaan matkaa. On tainnut olla pakkotilanne tuotannolle tai sitten haluavat näin draamaa. Kuulostaa katsojan kannalta tylsältä ratkaisulta, että about viikon tuntemisen jälkeen lähdetään matkalle, Esa jää yksin kommentoimaan asiantuntijoille ja ehkä vähän Skypettää Aliisalle. Sen ymmärrän, että isäpapan synttärilomalle ei oteta käytännössä tuntemattomia vävypoikia mukaan. 

Täällä on ollut yllättävän vähän kommenttia Johannan iästä. Luulin itse ensiksi, että hän on 42! Järkytyin, kun tajusin, että tätsä onkin 32. Tosi vanhan näkönen. Hääpäivänä oli vielä vanhemman näkönen tällättynä ja hiukset kiinni. 

Vierailija
2953/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen uuden mainoksen. Minusta Markus etsii vain jotakin tuotetta, ei tietä ulos avioliitosta. =D

Vierailija
2954/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis! Tuo "suvaitsevaisuus" on niin kulunut läppä ja todella suhteellista. Jos homovitsiä olis heitetty jossain komediaklubilla, ni tuokin eukko, joka ei varmaan ikinä millekään naura, olis maistissa likkafrendien kans röhöttänyt estoitta. Tuosta ihmisestä nyt paistaa pitkälle sellanen mitä haluaa antaa ulospäin, vaikuttaa todella feikiltä tapaukselta.

Enpä usko, että nauraa röhöttäisi, vaan ehkä huokaisisi myötähäpeästä. Näin ainakin itse tekisin. ;) Mutta huumoria on niin monenlaista; itse tykkään mustasta ja kuivakasta huumorista, kun taas meinaan oksentaa jollekin Sami Hedbergille. Ehkä Marilla sama juttu. Tai sitten ei.

Vierailija
2955/9874 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen uuden mainoksen. Minusta Markus etsii vain jotakin tuotetta, ei tietä ulos avioliitosta. =D

Juuri näin. Joillain "hieman" ylitulkintaa noista pätkistä :D

Vierailija
2956/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lensi aamukahvit näppäimistölle, kun tämän luin. Ei hyvän tähden millainen tapaus tuo Petri on. En yhtään ihmettele että Marilla on tuskalliset oltavat. 

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201709252200416372_tw.shtml

Vierailija
2957/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lensi aamukahvit näppäimistölle, kun tämän luin. Ei hyvän tähden millainen tapaus tuo Petri on. En yhtään ihmettele että Marilla on tuskalliset oltavat. 

Joo luin juuri saman ja järkytyin :D . Toi on paha, paljon pahempi kuin se "en syö kepappia olen paha ihminen" -gate. Kukaan nainen ei haluaisi joutua tuohon tilanteeseen.

Vierailija
2958/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihis on tarkka tavaroistaan ,)

Vierailija
2959/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan outo, mutta olisin varmasti antanut tuoda pyörän sisään. Oikeasti, minusta Mari on se, joka ei jousta yhtään. Toisaalta, olen elänyt 15 vuotta miehen kanssa joka kasasi protskutynnyreitä keittiöön ja täytti jääkaapin rahkalla niin, ettei sinne oikein mahtunut mitään muuta.

Ja toisaalta, inhosin niitä asioita (muunmuassa) ja erohan siitä lopulta tuli. :P

Vierailija
2960/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri ei siis ihan oikeasti ole valmis joustamaan yhtään missään. Joka asiasta valittaa ja vinkuu. Jotenkin tulee sellainen fiilis, että tuon miehen unelmien nainen on joku esineeseen verrattava tapaus. Sellainen joka vaan on kaunis ja ilman omaa tahtoa niin, että P voi jatkaa omaa elämäänsä kuten tähänkin saakka. Ainoa mikä muuttuisi, on Petrin parisuhdestatus. Ukko sen sijaan itse ei ole valmis pätkääkään panostamaan suhteeseen saati muuttamaan omia pinttyneitä tapojaan mihinkään. 

Olen itsekin ollut vuosikausia jo sinkkuna, ja silti tajuan ettei tuommoinen todellakaan toimi. Kyllä parisuhteessa pitää pystyä tekemään kompromisseja ja miettimään omaa käytöstään, jos ei siihen halua/pysty, on parempi vaan pysytellä sinkkuna. 

Ketju on lukittu.