Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikimusta hiusväri tyvessä - miten saa vaalennettua? :((

Vierailija
01.09.2017 |

Olen ihan epätoivoinen. Kävin kampaajalla, joka monivärjäsi hiukseni ja tummensi tyveni ihan liian mustaksi. Nyt tyvi on silmiini pikimusta, ilmeisesti väri tarttui liian tehokkaasti tai oli liian kauan tms.
Miten saisin tätä tummaa väriä haalistettua edes pari astetta?

Pitääkö mun mennä ostamaan jotakin vaalennusväriä marketista ja laittaa sitä päähän?
Leikkauskin on epäonnistunut mutta sen sentään saa piiloon kampauksella... tää väri on ihan kauhea.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennusvärillä tulee todennäköisesti oranssi. Voit vaikka kokeilla syväpuhdistavaa shampoota, kyllä se siitä haalistuu.

Vierailija
2/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurikassa on se taitava kampaaja, mene sinne:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta c-vitamiini vaalennus. Toimii, mutta pitää toistaa pari kertaa.

Vierailija
4/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi väri haalene jo parissa pesussa. Mutta mä näin kaupassa biozellilta jonkun värin haalentamiseen tarkoitetun shampoon, että ehkä voisit kokeilla sitä.

Vierailija
5/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli sitruunamehu mieleen. Sillä hapolla kai on vaalentava vaikutus. Suosittelen myös syväpuhdistavaa shampoota. Toista käsittely ja kohdista shampoo juuri oikeille alueille.

Blondausväriä en uskaltaisi laittaa.

Vierailija
6/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla vähän kärsivällinen ja pestä muutaman kerran. En tiedä, mikä pohja sulla siinä oli, mutta voi tasoittua ihan ilman mitään epätoivoisia ratkaisuja.

Vierailija
7/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kampaaja ei tunnu kunnolla ymmärtävän, miten se tumma väri oikeasti tarttuu eri hiukseen ihan eri tavalla.

Vaikka kuinka asiakkaana yrittää kampaamoalan ammattilaista varoittaa, ettei halua mustaa tai edes tummanruskeaa (joka näyttää ihan mustalta), niin kummasti se lopputulos on kuitenkin sellainen!

Vierailija
8/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liuottanut väriä pois kuivista kohdista oliiviöljyllä. Ja on toiminut.

Vierailija
9/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen liuottanut väriä pois kuivista kohdista oliiviöljyllä. Ja on toiminut.

"Kuivista kohdista"?

Tarkoitatko että olet levittänyt oliiviöljyä kuiviin hiuksiin? Liottaako oliiviöljy muka väriä pois ja vaalentaa? Vaikea uskoa.

Tuo sitruunahappo on ihan uskottava ja syväpuhdistusshampoot myös, toimiiko sooda hiuksissa värin vaalentajana? Sehän on hankaava ja puhdistava?

Vierailija
10/10 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kay apteekista C-vitamiinia (askorbiinihappoa jauheena tai ihan C-vitamiini tabletit jauhettuna käyvät) ja sotke sitä syväpuhdistavaan sampooseen. Laita sotku päähän ja muhittele suihkumyssyn alla KAUAN. Purkaa väriä hyvin. Kuivattaa tietysti jonkun verran mutta ei räjäytä tukkaa niin kuin esim. värinpoisto :). Nimim. Beem there done that